Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö, että paistopisteet on varattu vanhemman väestön elintarvikkeiden hankintaa varten?

Mitä mä juuri luin?
13.08.2021 |

Lapset eivät saa parveilla paistopisteiden lähettyvillä, kertoo Jorma HS:ssä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tieto, en todellakaan tiennyt. Riittäisiköhän minulla ikä?

Vierailija
2/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*paskat!

Vanhempi väki tietää,ettei se ole mikään leipomo.  Pullat tulee pakasteena ulkomailta.

Miks ei saisi muka lapset olla siinä,pyh sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta nyt tiedän. :D 

Leikkaa talteen ja kiinnitä seinälle:

"Onko oikein esimerkiksi se että lapset aloittavat heti aamusta "parveilun" noihin nykyään suosittuihin paistopisteisiin?

Jonka alunperin piti olla juuri varattu vanhenman väestön elintarvikkeiden hankinttaa varten!

Pitäisi nykyään alkaa saada lapset uudelleen terveen liikunnan pariin pois tuosta "pullan" syönnin kulttuurista!

Tämä on myös huolta omasta tarpeesta saada elintarvikkeet turvallisesti edes aamu tunteina!"

Vierailija
4/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä aloituksessa tarkoitetaan, mutta olen osaksi samaa mieltä. Paistooisteiden ei muiden paljaana olevien ruokatavaroiden liepeillä tarvi kenenkään parveilla.

Meillä niitä lähinnä käyttää lapset. Me aikuiset emme niitä juurikaan syö.

Vierailija
5/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku kertois tuon meidän kaupan paistopisteellä riehuville räkänokkalapsille. Siinä pitäisi olla vartija koko ajan ison kepin kanssa lyömässä sormille noita klähmijöitä, koululaisia ovat.

Ja kyllä, olen jo vaihtanut kauppaa, harmi vaan kaupalle, en ole ainoa. Menetämme varmaan kohta koko kaupan. Onneksi toisen ryhmän lähikauppa on kauempana koulusta, että ostavat asiakkaatkin pääsevät paistopisteelle.

Vierailija
6/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomihan on valjastettu eläkeläisten tarpeita varten, joten onko ihme jos joku heistä oikeasti kuvittelee että paistopisteellä on ikäraja? 

Vierailija
7/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Missähän niitä on eläkeläisten viimeiseksi oljenkorreksi mainostettu, ja koska?

Vierailija
8/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä aloituksessa tarkoitetaan, mutta olen osaksi samaa mieltä. Paistooisteiden ei muiden paljaana olevien ruokatavaroiden liepeillä tarvi kenenkään parveilla.

Mutta kun paistopisteet ovat Jorman mukaan vanhemman väestön elintarvikkeiden hankintaa varten. Älä päästä lapsia sinne!!!! 

Vierailija
9/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo tieto, en todellakaan tiennyt. Riittäisiköhän minulla ikä?

Ei riitä jos oot alle 65. Nuorempien on tilattava kauppaostokset netistä.

Vierailija
10/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vanhukset elää pullalla ja leivällä. Eivät muuta osta kuin 30€ erinäköistä vehnähöttöä sokerilla kuorrutettuna. T. Kassa

Vierailija
11/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku kertois tuon meidän kaupan paistopisteellä riehuville räkänokkalapsille. Siinä pitäisi olla vartija koko ajan ison kepin kanssa lyömässä sormille noita klähmijöitä, koululaisia ovat.

Ja kyllä, olen jo vaihtanut kauppaa, harmi vaan kaupalle, en ole ainoa. Menetämme varmaan kohta koko kaupan. Onneksi toisen ryhmän lähikauppa on kauempana koulusta, että ostavat asiakkaatkin pääsevät paistopisteelle.

Mun sisko kertoi, että niiden kaupassa äs oo mali klähmi kaikkia pullia siinä paistopisteessä.

Vierailija
12/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi kertoo Jormasta enemmän kuin arvaatkaan.

Vierailija
13/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta uimahallista tullessa eksyin ”viimisen tunnin” -60% paistopisteelle.

Eläkeläiset tunki siellä ja Mä kohteliaana jäin tyhjä pussi kädessä seisomaan.

Yhtään nakkipiiloa ei jäänyt niiden jäljiltä!

Vierailija
14/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, mutta nyt tiedän. :D 

Leikkaa talteen ja kiinnitä seinälle:

"Onko oikein esimerkiksi se että lapset aloittavat heti aamusta "parveilun" noihin nykyään suosittuihin paistopisteisiin?

Jonka alunperin piti olla juuri varattu vanhenman väestön elintarvikkeiden hankinttaa varten!

Pitäisi nykyään alkaa saada lapset uudelleen terveen liikunnan pariin pois tuosta "pullan" syönnin kulttuurista!

Tämä on myös huolta omasta tarpeesta saada elintarvikkeet turvallisesti edes aamu tunteina!"

Jorma on oikeassa. Kaupoissa pitäisi olla väliaikaisesti ikäraja kunnes koronasta päästään eroon. Vaikka se vanha 21. Opiskelijat voivat syödä koululla, kotona ja ravintoloissa kuten ovat tähänkin asti tehneet.

Vierailija
15/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vanhukset elää pullalla ja leivällä. Eivät muuta osta kuin 30€ erinäköistä vehnähöttöä sokerilla kuorrutettuna. T. Kassa

Tämä on ihan totta. 

Kun kassalle tulee vanhus, hän ostaa lähes satavarmasti 1. pullaa (Pullava on monen suosikki), 2. kahvikermaa, 3. höttöleipää. Maitoa löytyy usein korista myös. 

t. toinen kassa

Vierailija
16/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset juuri puristelevat leipiä, pullia, tomaatteja, persikoita jne. Heidän tulisi asioida vasta illalla, hygieniasyistä.

Vierailija
17/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ruokakaupat ovat maksaville asiakkaille, ei alle parikymppisille taaperoille.

Vierailija
18/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset voivat asioida joko kukonlaulun aikaan tai sitten vikan tunnin aikana. Pysykööt pois muiden tieltä. 

Moni lapsi ja nuori ostaa kaupasta välipalaa, mielummin rahastan lihapasteijan kuin karkkipussin.

t. kassa ylempää

Vierailija
19/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*paskat!

Vanhempi väki tietää,ettei se ole mikään leipomo.  Pullat tulee pakasteena ulkomailta.

Miks ei saisi muka lapset olla siinä,pyh sanon minä!

No että jengi parveilee paistopisteen luona on todella huono asia. Kuten jos parveillaan irtokarkkilaatikoilla.

Räkä lentää kun siinä hölötetään, käkätetään ja jäädään odottamaan kaveria.

Vierailija
20/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaiskohan hankkia uudet paremmat lääkkeet, jos jossain paistopisteellä sekopäisessä mielikuvituksessasi parveilee "räkänokkalapsia". Kaikenlaisia sekoboltseja sitä oikein onkin kommentoimassa, ei jessus...