Olen psykiatrisella osastolla hoidossa ja kännykkäni vietiin -onko se laillista?
Niin??? Hoitaja vaan ilmoitti että en saa käyttää kännykkää.. tietokone minulla on MUTTA MIKSI VAPAUTENI RIISTETÄÄN???
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Häiriköit puhelimella?
KÄNNYKKÄ VIETIIN MUTTA KONEEN SAIN PITÄÄ!!!
Ja ajatuksen voimallako kirjoitat tänne palstalle?
Toivottavasti konekin viedään pian.
Kai kysyit miksi et saa käyttää kännykkää?
Vierailija kirjoitti:
'
NO POSTAILIN maniassa vähänmitä sattuu kuten alastonkuvia nettiin- Mutta nyt olen ihan rauhallinen enkä saa sitä takaisin!!
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatuksen voimallako kirjoitat tänne palstalle?
Lukutaidolla tuo asia olisi selvinnyt sinullekkin jo hyvissä ajoin ennen tyrimistä.
Kyllä perustelut pitää antaa. Kysy hoitokokouksessa. Myös potilasasiamies on mahdollisuus. Joskus manian hoidossa karsitaan virikkeitä..
Vierailija kirjoitti:
No ei ole laillista. Vedä pultit ja laita koko paikka paskaksi!
No sitten pääsee nopeasti sinne yksinäiseen huoneeseen, lepositeissä lepäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
NO POSTAILIN maniassa vähänmitä sattuu kuten alastonkuvia nettiin- Mutta nyt olen ihan rauhallinen enkä saa sitä takaisin!!
Juu, tottakai olet rauhallinen. Juuri sen takia sinä olet sinne sairaalaan päässytkin.
Kännykässä on kamera, siksi se varmaan vietiin. Läppärillä on vaikeampi kuvata salaa.
Tahdonvastaisessa hoidossa voidaan tehdä rajoituspäätöksiä, ulkoilua, puhelimen käyttöä ym. voidaan rajoittaa. Hoitava lääkäri päättää asiasta, hoitaja toteuttaa lääkärin päätöstä.
Jos olet tahdonvastaisessa hoidossa ja puhelimen viennille on selkeä syy plus lääkärin lupa, on täysin laillista.
En usko että on laillista, joten asianajaja puuhaa sulle sen takaisin.
TAPA KULUTTAMASTA ITTESI kirjoitti:
TAPA ITTES JOS KYKENET MIKSI ME MUUT MAKSAMME HOITOSI
Mielelläni kustantaisin sinullekin verorahoitteista hoitoa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti konekin viedään pian.
Oletpa ilkeä ihminen
TAPA KULUTTAMASTA ITTESI kirjoitti:
TAPA ITTES JOS KYKENET MIKSI ME MUUT MAKSAMME HOITOSI
Olet enemmän sekaisin kuin ap. Veikkaan, että Kelan ja sossun elätti, juoppo, työtön nassepossu.
Hoida ittes kuntoon, vaikka tästä noin sadannen kerran postaamastasi spämmistä päätellen ei tilanne ole hyvä.
Ettet ole yhteydessä haitallisiin ihmisiin.