Paras paino 170 cm pitkälle naiselle?
Kommentit (20)
Tuo monen mainitsema 55 kg on liian vähän (=ruipelo, skinny). Mielummin 60-63 kg, josta tuo 5-8 kg lihasta, ei läskiä tai selluliittiä!!
Itse olen 170cm ja painan 53kg, mielestäni hyvä:)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:30"]Itse olen 170cm ja painan 53kg, mielestäni hyvä:)
[/quote]
Aika laiha
Sanoisin, että 53-55 kg. Itse olen 168 cm ja kun painoin 53 kg, niin oli just hyvä.
63 kg sopii minulle parheiten. Silloin en ole langanlaiha, mutta löllöäkään ei ole. Vatsalihakset piirtyy hennosti.
olin parhaan näköinen 44-kiloisena, valehtelematta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:40"]
olin parhaan näköinen 44-kiloisena, valehtelematta.
[/quote]
Voin hyvin uskoa. Mä olen nyt tuon 44 kg ja pituutta sen 168 cm. Numerot näyttää pahalta, mutta koska tämä on luontainen paino mulle, niin en näytä pahalta. Koskaan en siis ole laihduttanut tai rajoittanut syömistäni. 53 kg painoin yläasteella, sen jälkeen en ikinä. Muutaman kilon haluaisin lisää ihan vain siksi, että tissit olisi vähän isommat. :)
5.
55 kg, niin on laiha ja jalat tikkusuorat. Yli 60 kun menee, niin ei enää ole laiha ja se ei näytä näin miehen silmiin kovin kauniilta., vaikka lihavat naiset mitä väittävätkin. Oma vaimo on 170 cm ja näyttänyt parhaimmalta 48-55 kg, jossa 55 kg ehdoton yläraja mun silmiini :)
Painoindeksin osaa kaikki laskea. Jos paino menee alle 53 niin sitten ollaan kyllä jo painoindeksin mukaan alipainoisia. Normaalipainoinen olet vaikka painaisit 70 kg. Paras mittari kuitenkin on , että katsot itseäsi peilistä ja pystyt sanomaan, että hyvältä näyttää. Ja se että olet terve ja olosi on hyvä. Muulla ei ole mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:01"] Painoindeksin osaa kaikki laskea. Jos paino menee alle 53 niin sitten ollaan kyllä jo painoindeksin mukaan alipainoisia. Normaalipainoinen olet vaikka painaisit 70 kg. Paras mittari kuitenkin on , että katsot itseäsi peilistä ja pystyt sanomaan, että hyvältä näyttää. Ja se että olet terve ja olosi on hyvä. Muulla ei ole mitään väliä.
[/quote]
Aamen!
Loistavasti kiteytetty.
Olen 170 cm ja mulle paras paino on noin 55 kiloa. Olen sirorakenteinen.
65kg tai 70kg isompien lihaksien kanssa.
Olen 179 cm ja painoa 65. Eli ihan normaali. Kai 60+ on jees.
Sirolle 50-57, Normaalirakenteiselle 58-65 ja rotevalle 65-75. Ehkä olennaisempaa painon sijaan olisi tuijotettava rasvaprosenttia.
Kaikkien av-mammojen mielipide: 40-45 kg!
Kaikkien av-pappojen mielipide: 33-40 kg!
Olen 171 cm pitkä ja olin joskus kehonkoostumus analyysissä. Analyysin tulos painon suhteen oli että ihanne paino minulle olisi 62 kg. Kun vielä joskus pääsisi tuohon painoon. Nyt olen raskaana, enkä ehtinyt edellisiäkään raskauskiloja karistaa kun tulin uudestaan raskaaksi niin nopeasti ja jouduin lopettamaan laihdutuskuurin. Nyt jotenkin ahdistaa painonnousu.