Miksi kodin irtaimistoa ei saa viedä ilmaiseksi tuhottavaksi
Emme halua että omakotitalomme irtaimisto päätyy hyötykäyttöön emmekä tee tavaroilla enää itse mitään.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka tuottaa roskaa, maksaa myös siitä. Reilua ja oikein. Ole tuottamatta roskaa, niin ei tarvitse maksaa.
No sitten ei varmaan haittaa jos poltan ne sim pihassani.
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Ei
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Voi itse hakata paskaksi huonekalut mutta en maksa niiden kuljettamisesta minnekään. Muutamme kerrostaloon koska omakotitalolle ei ole enää tarvetta.
Kalusteet on kerrostalo kolmioon liian isoja.Lahjoita ne pois, ottajia löytyy jos ei ole lutikoita.
Miksi antaisin ilmaiseksi. Emme mekään ole näitä ilmaiseksi saaneet.
Nyt sekoilet sanoissasi.
MIKSI sun pitäisi saada roskasi vietyä ilmaiseksi,et voi antaa huonekaluja ilmaiseksi koska olette maksaneet niistä,nyt kun ne ovat roskia,pitäisi saada ilmaiseksi pois.
Haloo pahvi.
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Voi itse hakata paskaksi huonekalut mutta en maksa niiden kuljettamisesta minnekään. Muutamme kerrostaloon koska omakotitalolle ei ole enää tarvetta.
Kalusteet on kerrostalo kolmioon liian isoja.Lahjoita ne pois, ottajia löytyy jos ei ole lutikoita.
Ei käy. Se on niin mustasukkainen vanhoista romuistaan. Joku voi vielä hyötyä!
Ei ole romua. Kaikki ovat laadukkaita merkki tuotteita.
Ja paskanmarjat ole.
Mistä lähtien lundia seinähylly, martelan sohvapöydät jne on ollut romua.
Ne muuttuu heti romuksi kun kukaan ei niistä ole valmis maksamaan mitään. Jos et sinä niitä halua pitää etkä halua antaa etkä toisaalta saa myydyksi _haluaville_ ostajille ne ovat romua ja sinun pitää hävittää ihan omalla kustannuksellasi oli siellä minkälaista taideaarretta hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Ja paskanmarjat ole.
Ne muuttuu heti romuksi kun kukaan ei niistä ole valmis maksamaan mitään. Jos et sinä niitä halua pitää etkä halua antaa etkä toisaalta saa myydyksi _haluaville_ ostajille ne ovat romua ja sinun pitää hävittää ihan omalla kustannuksellasi oli siellä minkälaista taideaarretta hyvänsä.
Emme myy niitä koska emme saa niistä sitä mitä me olemme niistä maksaneet.
Ei uskoisi, että joku jaksaa vuodesta toiseen vetää samaa showta eri nimillä.
Taidat olla ihan vaan toisten hyväksikäyttäjä, hyvä AP. Kerrotko meille itse omista rojuistamme huolehtiville, miksi sinun täytyy saada joku muu tuhoamaan ilmaiseksi omat "brändi"huonekalusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
En minäkään antais ilmaiseksi. Olen niin monta kertaa lukenut jutun, kuinka joku keräsi ilmaiseksi kaikki huonekalut. Ja sitä pidetään hyvänä. Reilua olisi maksaa edes pieni hinta, koska jossain kohtaa se hinta on maksettu. Ei niitä sada taivaalta ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ihan vaan toisten hyväksikäyttäjä, hyvä AP. Kerrotko meille itse omista rojuistamme huolehtiville, miksi sinun täytyy saada joku muu tuhoamaan ilmaiseksi omat "brändi"huonekalusi?
Hyväksi käyttöä olisi esim se että joku saisi nuo ilmaiseksi.
Maksetaanhan ihmisille vuokria ja lääkkeitä Miksi ei sitten noiden tavaroiden hävitystäkin.
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksi käyttöä olisi esim se että joku saisi nuo ilmaiseksi.
Maksetaanhan ihmisille vuokria ja lääkkeitä Miksi ei sitten noiden tavaroiden hävitystäkin.
Siis vuokran ja lääkekustannusten lisäksi sinulle pitäisi vielä maksaa omien jätteidesi hävityksestä.
Ihme kiukuttelija, kun toisessa ketjussa kerrot, kuinka pääomatuloja on niin, ettei tilille meinaa mahtua.
siinäpähän kulutat loppukesän päivää kun asialla päätäsi rassaat.
varo burn outtia.
😮
Hetas kirjoitti:
Kalusteet on kerrostalo kolmioon liian isoja.
Oletko sä se sama tyyppi, joka täällä kiukutteli, kun piti maksaa kuolleena syntyneen vauvan tuhkaus? Kovin on samanlainen tapa kirjoittaa...
Älkää nyt tämän kirjoittajan juttuihin menkö. Niin huonosti rakennettu provo tämäkin ketju kuin olla ja voi.
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetas kirjoitti:
Ja paskanmarjat ole.
80-luvulta. Lundia jo 70-luvulta.
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?