En rakasta sua enää
Käytit mua hyväksesi kun olin haavoittuvaisimmillani, satutit kun itkin. Olisin tehnyt puolestasi mitä tahansa, kävellyt yli tulisten hiilien. Mitään siitä ei arvostettu.
Nyt en enää piittaa mitä sinulle tapahtuu. Karma is a bitch.
nimim.
ei enää kynnysmatto
Kommentit (28)
Täällä kanssa toinen joka odotti ja toivoi, odotti ja toivoi...
Vaan ei enää! Lentoliputkin varattu :)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:22"]
Tiedän, että lukee.
ap
[/quote]
Miksi hän ei sitten puolusta itseään?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:22"]
Tiedän, että lukee.
ap
[/quote]
Miksi hän ei sitten puolusta itseään?
[/quote]
LOL
Moneen kertaan ollaan luettu exän kanssa vauvaa. Mutta siinä mitä mä kirjotin ei ole hänellä mitään puolustautumista koska se on kaikki totta! Ja exä tietää sen. Jos se alkais inisemään tässä jotakin, sen pahempi hänelle.
Eli lyhyesti: ei ole mitään puolustusta ja jätkä on pelko perseessä.
ap
No, jos ei halua, että asioita nostetaan esille, onkin varmaan parempi olla hiljaa...
Minä en voi lakata rakastamasta, vaikka tiedän ettei hän ole rakkauttani ansainnut eikä ehkä edes tahtonut. Rakkaus ei vaan lähde irti musta. Se tuottaa tuskaa, ja on vain kaksi huonoa vaihtoehtoa. Jatkaa hänen kanssaan ja odotella, että pöydästä tippuisi muruja minullekin. Tai lopettaa se ja kärsiä ilman häntä. Valitsen lopettamisen, siihen tuskaan en sentään kuole. Siihen kuolen, jos jatkan ja hänellä onkin taas joku toinenkin.
Terveisiä K: rakkauteni suojelee sinua kaikelta pahalta - vaikka et tule sitä koskaan tietämään. Elät huolettomana ja kaikki käy aina kohdallasi parhain päin. Se olen minä, et sitä huomaa.
Hyvä on että ihminen suojelee itseään eikä anna toisen käyttää hyväksi itseään.
Mutta mites sitten kun rakastaakin ja haluaakin antaa anteeksi.
Tunnen erään naisen jonka mies on jättänyt kolme kertaa ja aina he vaan on palanneet yhteen. He ovat nyt yli 70 v. ja heillä on kaksi aikuista lasta. On helppo tokaista että kylläpä on tyhmä nainen mutta kun tunnen hänet niin voin sanoa että hän on täynnä elämän viisautta. Pakostikin tajuaa että tämä nainen todellakin rakastaa tätä miestä. Sitä on vaikea käsittää mutta niin se vaan täytyy olla.
Nyt lyylit! Rinta röyhölle ja ripset tanaan! Kyllä niitä löytyy kivoja tyyppejä jotka ANSAITSEE kaiken rakkauden ja antaa sitä takaisinkin. Ja jokatapuksessa parempi olla vaikka omassa parhaassa seurassaan , kun tuhlata sitä hyväksikäyttäjiin tai miehiin, jotka ei rakkautta arvosta. Ne syö vaan energiaa eikä anna mitään takas. Näin on! Pidetäämpä yhtä!:)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:25"]
Minä taas olen juuri sellainen luuseri, joka itkee vieläkin yhden miehen perään, joka ei välittänyt minusta piirun vertaa...Onneksi kukaan ei tiedä näistä tunteistani. Ei tääs mitkään järkeilyt auta. Kaipaan niin että sydän jättää vieläkin välillä lyöntejä väliin.
[/quote]
Aikansa ottaa, mutta joskus loppuu. Samanlainen ihminen se on kuin muutkin. Ei kannata jäädä loputtomiin spiidaamaan.
ap
[/quote]
Paras neuvo ikinä.
Et sä saa sen kultaisempia enkelinsiipiä vaikka kuinka kaipaisit sitä mulkkua. Eikä se susta piittaa yhtään sen enempää. Unohda.