Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En rakasta sua enää

Vierailija
01.09.2014 |

Käytit mua hyväksesi kun olin haavoittuvaisimmillani, satutit kun itkin. Olisin tehnyt puolestasi mitä tahansa, kävellyt yli tulisten hiilien. Mitään siitä ei arvostettu. 

Nyt en enää piittaa mitä sinulle tapahtuu. Karma is a bitch.

nimim. 

ei enää kynnysmatto

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tunnelmat exän suhteen :) 

Ihana tunne kun ei vaan välitä enää paskaakaan. 

Vierailija
2/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Ei kannata tuhlata energiaa mulkvisteihin. Maailmassa on niin paljon ihmeellistä koettavaa. 

Nuorempana saatoin jäädä muistelemaan jotain sydämen särkenyttä heeboa, mutta nykyisin se on adios jos kundi ei kerran oo sen vaivan arvoinen. Meressä on isompaakin kalaa ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän näitä kommentteja Vauvalle. Mua vituttaa lukea kun mammat ikävöi jotain kusipäätä, joka ei kerran välittänyt tarpeeksi jäädäkseen. Jos mies on kiinnostunut, hän pitää yhteyttä. 

Vierailija
4/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa olla vähän sama fiilis. Kun koko ajan tulee lunta tupaan, niin ei sitä edes kaikkein naiivein nainen pystyy selittämään muulla kuin sillä että se mies ei vaan piittaa musta. Miten nainen voikin aina uskoa sitä parasta? Helvetin ääliö. 

Kestää hetken ennen kuin lähden baariin iskemään tai luon nettiprofiilin, mutta yhtään kyyneltä en tän ihastuksen takia enää vuodata. 

Vierailija
5/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES! Voimia siskot! 

ap

Vierailija
6/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se viesti joka mun pitäisi lähettää mun narsistiexälle, joka luulee voivansa kävellä mun elämään aina uudelleen ja vaatia sen saman paikan sydämestä. Nyt riittää. Mua et riko enää. 

Vierailija
7/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surkea runo. Ja tuskin olette siskoksia.

Vierailija
8/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:01"]

Olipa surkea runo. Ja tuskin olette siskoksia.

[/quote]

Missä näet runon?

P.S. Toiv et oo mun ääliö exäni

Vierailija
9/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Tarpeeksi paskamaisesti kun kohtelee, se rakkauskin kuolee. Kamalinta on, että mies kuvittelee voivansa taas tulla halimaan niin kuin kaikki olisi ok. Rajansa kaikella perkele. 

Vierailija
10/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi masennuslääkkeet. Ymmärsin, että kusipäinen mies vain pahensi mun oloa, ja etten oikeasti ollut ällöttävä ja ruma ja epähaluttava. Paranin, laihduin, ja kun mies tuli itkemään että rakastaa kuitenkin, osoitin sille ovea. Parempi yksin kun miehen kanssa, joka ei rakastanut mua kun sitä eniten tarvitsin, vaan sai mulle aikaan yhä huonomman olon. 

Sillon kun olen mekko ja korkkarit päällä lähdössä baanalle sä olet viimeinen asia mun mielessä. Missä olit sillon kun itkin yksin sohvannurkassa? 

Vierailija
11/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin monen ikävän vuoden jälkeen läheisyyttä pihdanneen miehen. Ei ole tullut ikävä :)

Vierailija
12/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tietää ettei ole yksin. Oma ex ilmoitti mulle tekstarilla ettei kiinnosta eikä halua enää ikinä jutella. Kesken mun työpäivän. Edellisenä iltana lässyttänyt vaikka mitä. Ja niin, olin raskaana. I hate you.

Vierailija
13/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sitten kirje exälle kun siinä häntä puhutellaan? En usko, että exäsi lukee tätä palstaa.

Vierailija
14/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille! Ei olla kynnysmattoja! 

ap

Vierailija
15/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:21"]

Onko tuo sitten kirje exälle kun siinä häntä puhutellaan? En usko, että exäsi lukee tätä palstaa.

[/quote]

Tiedän, että lukee. 

ap

Vierailija
16/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kirjoittaa tähän "Miten tyydyttäisit minut?" mutta tämä ei ollutkaan mikään feministinen voimakirjoitus vaan aidolta vaikuttavaa surkuttelua. 

-Mies 29v-

Vierailija
17/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen juuri sellainen luuseri, joka itkee vieläkin yhden miehen perään, joka ei välittänyt minusta piirun vertaa...Onneksi kukaan ei tiedä näistä tunteistani. Ei tääs mitkään järkeilyt auta. Kaipaan niin että sydän jättää vieläkin välillä lyöntejä väliin.

Vierailija
18/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:25"]

Minä taas olen juuri sellainen luuseri, joka itkee vieläkin yhden miehen perään, joka ei välittänyt minusta piirun vertaa...Onneksi kukaan ei tiedä näistä tunteistani. Ei tääs mitkään järkeilyt auta. Kaipaan niin että sydän jättää vieläkin välillä lyöntejä väliin.

[/quote]

Aikansa ottaa, mutta joskus loppuu. Samanlainen ihminen se on kuin muutkin. Ei kannata jäädä loputtomiin spiidaamaan. 

ap

Vierailija
19/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin AV tarjota just oikeat sanat :)

Tässä olenn kipuillut miehen kanssa joka roikuttaa mua löysässä hirressä. Nyt tajusin että jos hän oikeasti rakastaisi minua, hän olis jo kauan sitten ollut oven takana ja pyytänyt ulos ja tanssimaan tai jotakin. Tai ainakin halunnut nähdä minut. 

Nyt täytyy vain yrittää unohtaa. Onneksi on yksi lihaksikas duunarimies, jota voin pyytää kaljalle... :) 

Vierailija
20/28 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:33"]

Miten voikin AV tarjota just oikeat sanat :)

Tässä olenn kipuillut miehen kanssa joka roikuttaa mua löysässä hirressä. Nyt tajusin että jos hän oikeasti rakastaisi minua, hän olis jo kauan sitten ollut oven takana ja pyytänyt ulos ja tanssimaan tai jotakin. Tai ainakin halunnut nähdä minut. 

Nyt täytyy vain yrittää unohtaa. Onneksi on yksi lihaksikas duunarimies, jota voin pyytää kaljalle... :) 

[/quote]

Sepä se! Ja onnea matkaan :) 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi