Ketään Harjavallassa käynyttä, millainen paikkakunta?
Kommentit (45)
Ihan ensimmäinen heilani oli harjavaltalainen. Se on naapurikuntiin (Nakkila, Kokemäki) verrattuna hiukan karskimpi, ei mikään maajussien landemesta johtuen teollisuudesta. Asuin pitkään sielläpäin, eikä minulle tullut siitä mitenkään huonoa kuvaa. Hyvät yhteydet, koska sijaitsee Pori-Hki -tien varrella, Poriin ajaa 20-25 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti siellä ei ole mitään ja joku on saanut siitä jopa traumat. Mutta varmaan jotain rakennuksia löytyy keskustasta liiketiloissa. Maaseutu ok? Käyntikohteena toimii muutamille.
Harjavallassa on peruskoulut ja lukio. Jäähalli, uimahalli ja laskettelukeskus ( tosin pieni, mutta kumminkin ). Tavalliset ruokakaupat ässä, k ja Lidl sekä Tokmanni löytyy. Muutama kaljaräkälä ja pitseria löytyy sekä pari kirpparia. Rautatieasema ja linja-autoasema. Suurteollisuuspuisto . Sijaitsee Kokemäenjoen rannalla ja paikkakunnalla on järjestetty silloin tällöin vesihiihdon sm-kisat. Rannalla on myös uimarantoja talvella mahdollisuus avantouintiin. Lyhyt matka Poriin.
Halvat neliöt. Kiva kaupunki lapsille..
Tämä on totta. Sellaisia perussiistejä kaksioita/kolmioita saa 40-50 k. Remppakuntoiset ja putkurempoa tulossa alkaen 20 k.
Mistäköhän hienopieru itse on, kun on noin jäykkä paska jääny kurkkuun😂
Se iso kamala teolisuushelvetti siellä on. Mutta paljon on puhdistunut minun lapsuudestani. Ennen puut olivat pystyyn kuolleita. Nyt on ihan hienoa kangasmaastoa Hiittenharjulla.
Jos niin ajattelet, niin hyvä sulle.