Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä kuulostan ihmisenä?

Vierailija
01.09.2014 |

Herkkyys, ilmenee siten että silmät kostuvat usein, niin ilosta kun surusta. En tee tästä mitään numeroa, enemmänkin hieman häpeilen jos julkisella paikalla alkaa kyynel valumaan. Myös useat biisit saattavat herkistää, vaikka en muuten surullinen olisi.
Suojelunhaluinen, minua ei ole kiusattu mutta jos nään jotakuta syrjittävän yms. haluan olla hänen puolellaan. Facebookista olen nähnyt yhdellä puolitutulla menevän henkisesti huonosti, on muuttunut mielenterveysongelmien myötä. Tämäkin riipaisee sydäntä, tekisi mieli kaikintavoin auttaa tätä henkilöä vaikka puolituttu onkin ja ystävät häntä auttamassa.
Rakastan elämiä itselläni on koira ja haluan hänelle parhaan mahdollisin elämän. Koiran tarpeet menevät itseni edelle, koirahan ihmisen armoilla joten haluan että hän saa mahd. Hyvän koiranelämän.
Työpaikalla minua pidetään tunnollisena työntekijänä, mutta en silti anna muiden pompotella itseäni tai ts. käyttää tunnollisuuttani hyväkseen.
Koen olevan herkkä ja tunteellinen, mutta en heikko.

Joko arvaat millä alalla työskentelen?:D tunnetko tämän ihmistyypin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Läheisriippuvainen. Saanut lapsena turpaan. Ei äiti- eikä vaimomateriaalia.

Vierailija
2/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sielunsiskoni :)

Vierailija
4/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja, suuntautunut sairaanhoitoon ja huolenpitoon. :)

Vierailija
5/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri tai sh?

Vierailija
6/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja päikyssä

Vierailija
7/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja jatkaa: Vaikka olen syvällinen, tykkäää käysä yökerhoissa ja pitää illanviettoja. 4v olen seurustellut. Pinnallinen siinä määrin että tykkään kaikeata kauniista yms. Mutta myös laiskanpuolinen laittautumaan kovasti arkena.

Vierailija
8/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettajako

Vierailija
9/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joku hoitsu. Hieman lapsellinen ja hyväntahtoinen, et kovin älykäs. Mukava ja helppo. Yrität olla vähän hienompi kuin mitä olet, kutsut eläintä "häneksi" ja yrität kirjoittaa monimutkaisemmin kuin osaat.

Vierailija
10/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeiseltä.

Vierailija
11/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aivan ihanalta ihmiseltä, mutta en osaa sanoa millä alalla työskentelet. Hoitoalalle taidat olla liian herkkä.