No nyt on sitten toinenkin koronarokote saatu. Mielenkiinnolla odotan että tuleeko minusta nyt hirveä kyläluuta vai olenko edelleen varovainen.
Olen ollut tosi varovainen ja suorastaan hysteerinen pelkääjä välillä, en ole halunnut yhtään ylimääräisiä kontakteja koko korona-aikana. En nyt ajatellut jatkossakaan lähteä kylille rietastelemaan, mutta saas nähdä millä lailla ajatteluni kehittyy, alanko hieman edes löysäämään omaa pipoani.
Sinänsähän rokotetutkin voivat olla viruksen kantajia, että en nyt halua kyllä tautia kenellekään muullekaan kantaa. Mutta jospa nyt ei tarvitsisi itse olla ihan jatkuvassa kuolemanpelossa.
Mites te muut jotka aiemmin olitte kaltaisiani, helpottiko kun saitte molemmat rokotteet?
Kommentit (29)
Nyt voitte sitten alkaa odotella, että mikrohyytymät kasautuvat isommiksi. Onnea.
Aivan, delta ja muut mahdolliset variantit. Äh, ehkä jatkan myös vaan samaa rataa. ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt voitte sitten alkaa odotella, että mikrohyytymät kasautuvat isommiksi. Onnea.
Miksi olet ilkeä? Äläkä pue tuota mihinkään huolestuneisuuden kaapuun. Olet ilkeä, piste.
Onnea, nyt sinulla on 42% suojateho koronaa vastaan.
Uusi tutkimus: Pfizerin rokotteen teho deltamuunnosta vastaan 42 prosenttia
Vierailija kirjoitti:
Onnea, nyt sinulla on 42% suojateho koronaa vastaan.
Uusi tutkimus: Pfizerin rokotteen teho deltamuunnosta vastaan 42 prosenttia
No kiva. Not.
2x rokotettu,mitän jälkioireita ei ilmantunnut.Silti toimin ohjeistusten mukaisesti.En ole koskaan ollut kylä luuta! Mutta kylä luudilla ei asiaa minun kotia!
Sain toisen rokotteen kuukausi sitten, ja kyllä on askel nyt kevyempi. Olen tavannut kaksi rokotetta saaneita jopa ilman maskia. Rokottamattomia tapaan vain ulkona tai en ollenkaan. Kulkuvälineissä ja kaupoissa pidän edelleen FFP2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ilkeä? Äläkä pue tuota mihinkään huolestuneisuuden kaapuun. Olet ilkeä, piste.
Vituttaa kun ihmiset kävelevät vapaaehtoisesti rotkon reunalle. Kun ei siellä päässä liiku yhtään mitään. Toivotonta. Siksi on pakko olla välillä ilkeä, josko joku havahtuisi.
Plus että nämä mikrohyytymät ovat totta. Ihan hyvä niistä on puhua, että osaatte varautua tulevaan. Kesällä iltapaskatkin rummuttivat kovasti oirelistaa, mistä tunnistat aivoinfarktin/veritulpan. Kantavat edes sen verran ’vastuuta’ ajamastaan rokotepropagandasta.
Vierailija kirjoitti:
Plus että nämä mikrohyytymät ovat totta. Ihan hyvä niistä on puhua, että osaatte varautua tulevaan. Kesällä iltapaskatkin rummuttivat kovasti oirelistaa, mistä tunnistat aivoinfarktin/veritulpan. Kantavat edes sen verran ’vastuuta’ ajamastaan rokotepropagandasta.
Vaikutat ikävältä tyypiltä - samantekevää onko sanomasi totta tai ei. Asiat voi esittää niin monin tavoin.
Sinä vaikutat siltä, että piikin ottaminen on alkanut kaduttaa. Minulta ei valitettavasti heru sympatiaa, ihan kaikki informaatio olisi ollut sinunkin ulottuvillasi etukäteen. Nythän et voi enää tehdä mitään kuin odotella miten käy. Meillä maltillisilla on edelleen molemmat vaihtoehdot olemassa (ei ota rokotetta - ottaa rokotteen)
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaikutat siltä, että piikin ottaminen on alkanut kaduttaa. Minulta ei valitettavasti heru sympatiaa, ihan kaikki informaatio olisi ollut sinunkin ulottuvillasi etukäteen. Nythän et voi enää tehdä mitään kuin odotella miten käy. Meillä maltillisilla on edelleen molemmat vaihtoehdot olemassa (ei ota rokotetta - ottaa rokotteen)
Kenelleköhän puhut? Otin piikit jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
2x rokotettu,mitän jälkioireita ei ilmantunnut.Silti toimin ohjeistusten mukaisesti.En ole koskaan ollut kylä luuta! Mutta kylä luudilla ei asiaa minun kotia!
Minullakin on kyllä suuri kynnys päästää ketään kyläluutia tästedeskään kotiini, enkä oikein näe että hirveästi muuttaisin omaa varovaista käytöstäni. ap
Ja luulet olevasi turvassa, kun ei tullut kuin ’pistokohdan arkuutta ja vähän lämpöilyä’. Jep.
Sinuna en enää uskaltaisi harrastaa raskasta liikuntaa tai ponnistaa vauvaa ulos. Jos kysyt miksi niin otapa vähän selvää, mikäli uskallat.
Jahas, mikäs ihmeen vänkääjä tähän ketjuun nyt pesiytyi? :D Jokainen saa minun puolestani olla mitä mieltä hyvänsä rokotteista, se ei ollut aloitukseni pointti. Lähinnä kaipasin vertaistukea, tai kokemuksia. Mutta antaapi olla. ap
Tulee mieleen joku Invasion of the Body Snatchers. Ensin vältellään rokotetta, mutta rokotuksen jälkeen ajattelu ja puheet muuttuvat sellaiseksi että kaikkien muidenkin pitäisi saada rokote. :-)
What??? Onpa sekava "keskustelu". Kukaan ei tiedä kelle mikäkin heitto on. Mutta siis samaa mieltä. Joskin hieman ihmetyttää.
Minusta nyt pitää uskaltaa alkaa taas elää. Koska jos ei sitä nyt uskalla niin milloin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kyllä suuri kynnys päästää ketään kyläluutia tästedeskään kotiini, enkä oikein näe että hirveästi muuttaisin omaa varovaista käytöstäni. ap
Kyläluuta? 😂 Sano nyt että tämä on provo.
Sain eilen, mutta en ole ehtinyt vielä miettiä. Väsyttää niin paljon. Mulla on sellainen ymmärrys, että delta voi tulla rokotetuillekin, joten varmaan jatkan ihan samaa linjaa kuin tähänkin asti.