Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan saanut orgasmia

Vierailija
13.08.2021 |

Olen nainen ja otsikko sillä tavalla harhaanjohtava, että yksin saan masturboidessa jonkinlaisen lyhyen huipennuksen, joka lienee on orgasmi... Mutta kummpanin kanssa en ollenkaan, ei ole lähelläkään.

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se nainen tarvii ihan sitä fyysistä kiihoketta, eli käsi hellästi pillulle ja klitorikselle, ja liukkaria jos ei muuten ole märkä. Ei se mieskään pelkällä haaveilulla saa, ei nainen ole sen kummempi!

Vierailija
22/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaapa naiset nyt ensin orgasmi jokaiselle kokemattomalle nörttipojalle, ennen kuin alatte omaa huonouttanne miesten syyksi laittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen syyhän tuo on ilmiselvästi. Tarkemmin sanottuna ap:n isä on vastuussa, tosin olisi ap:n äitikin voinut estää virhettä tapahtumasta.

Vierailija
24/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy voi olla, etten osaa rentoutua miehen seurassa. Yksin se onnistuu, miesten kanssa mietin aina miltä näytän ja tunnun. En pidä suuseksistä itselleni, koska on epämukavaa miettiä maistunko pahalta jne

Vierailija
25/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy voi olla, etten osaa rentoutua miehen seurassa. Yksin se onnistuu, miesten kanssa mietin aina miltä näytän ja tunnun. En pidä suuseksistä itselleni, koska on epämukavaa miettiä maistunko pahalta jne

Kyllä jokaisessa miehessä sen verran psykiatria on, että tuon puolen tunnissa kuntoon hoitaa. Sinä tietysti ensin tarjoat oluet.

Vierailija
26/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies on tehnyt seuraavat asiat: alussa kysyi, enkö itse muista miltä pilluni näytti ja millainen oli ennen synnytyksiä... Tästä jäi mulle kuva, ettei mies pidä pillustani. Joskus kun nuoli minua, hänellä laski stondis kokonaan ja tästä päättelin ettei häntä todellakaan nuoleminen kiihota.

Tuntuu tykkäävän enemmän suihinotosta, kasvoille runkkaamisesta, rimmingistä itselleen jne.

Teen näitä kaikkia, mutta toivon kovasti että mies haluaisi pilluani ja toivoisin hellää perinteistä rakastelua, tuntea olevani haluttu. On paljon seksikertoja että joudun pyytämään yhdyntää, tai sitä ei välttämättä ole ollenkaan.

Hän on kuitenkin tullut yhdynnässäkin, eli ei niin väljä esim ole ettei voisi sinne laueta. Hygienia mulla hyvä, sheivaan toiveiden mukaan jne.

Mies välillä haluaisi nuolla, mutta edellä mainituista syistä se tuntuu musta nololta, lisäksi tulee paineita että pitää näytellä orgasmi.

Vierailija
27/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiongelmassa on tärkein keskittyä oman nautintopotentiaalin kasvattamiseen ja seksuaalisen itsetunnon vahvistamiseen. Paljon masturbaatiota, ja myös miehen läsnäollessa heti kun pystyy. Muistaa herätellä itsensä fantasioilla tai seksuaalisella materiaalilla ennen masturbaatiota! Pitää todella vahvistaa reaktioitaan, just sitä nautintopotentiaalia! Hyvä olisi opetella rakastamaan kehoaan täysin. Tässä bodyposi- sivuilla yms on paljon annettavaa. Tämä kasvattaa sitä itsetuntoa juuri. Jokainen on itse omasta nautinnostaan vastuussa! Ensin pitää osata tuottaa nautintoa itselleen ja kokea olevansa 100% sen arvoinen. Tasapainoisempana on helpompi yhdistää sitä parisuhdeseksiin. Katkeruus ei auta, eikä syyttely. Jos on ongelmien kanssa, ei kukaan toinen teoillaan saa siitä pois, itsestä se lähtee. Kokemusta on! Ei ole helppoa tai itkutonta! Lopputulos voi silti olla mielettömän hieno, eikä matkakaan ole hullumpi.

Vierailija
28/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmiongelmassa on tärkein keskittyä oman nautintopotentiaalin kasvattamiseen ja seksuaalisen itsetunnon vahvistamiseen. Paljon masturbaatiota, ja myös miehen läsnäollessa heti kun pystyy. Muistaa herätellä itsensä fantasioilla tai seksuaalisella materiaalilla ennen masturbaatiota! Pitää todella vahvistaa reaktioitaan, just sitä nautintopotentiaalia! Hyvä olisi opetella rakastamaan kehoaan täysin. Tässä bodyposi- sivuilla yms on paljon annettavaa. Tämä kasvattaa sitä itsetuntoa juuri. Jokainen on itse omasta nautinnostaan vastuussa! Ensin pitää osata tuottaa nautintoa itselleen ja kokea olevansa 100% sen arvoinen. Tasapainoisempana on helpompi yhdistää sitä parisuhdeseksiin. Katkeruus ei auta, eikä syyttely. Jos on ongelmien kanssa, ei kukaan toinen teoillaan saa siitä pois, itsestä se lähtee. Kokemusta on! Ei ole helppoa tai itkutonta! Lopputulos voi silti olla mielettömän hieno, eikä matkakaan ole hullumpi.

Kun aluksi ottaa oman masturbaation mukaan parisuhdeseksiin, pääsee eteenpäin. Kun mies kiihottaa, vaikka suuseksillä, ei ole painetta laueta siitä. Mies auttaa ja itse laulaiset itsesi. Harjoitusta, harjoitusta. Tunnelukko pitää saada pois ja rentoutta lisää. Pystyt ajanmyötä keskittymään nautintoon paremmin ja kenties lopulta saat ihan siinä suuseksissä jo. Sulla on lupa nautintoon. Sinussa on kaikki. Oma nautinto on yhtä oikeutettua kuin kenellä tahansa toisella. Katkeruudessa ja syyttelyssä helposti lipsahtaa fokus toiseen tekemisiin, mut ei se auta eteenpäin...