Natisevan ja narisevan työtuolin voi tilkitä sukkahousunauhoin ja kitinä loppuu
Toimii, taas yksi käyttö vanhoille sukkahousuille. Tilkitse puukolla natiseva työtuoli ja sen saumat. Ei nitise enää oollenkaan ja nauha jäi kokonaan piiloon.
Kommentit (12)
Käy siis ihan sukkahousujen lahkeet ei tarvi irrottaa vyötärönauhaakaan.
Kuuntele mistä narina lähtee ja survo sinne sukkahousua pala. Kuitu antaa äänettömän ja joustavan kestävän tuen sinne- luulin että ostettava uusi tuoli kun alkoi natisemaan ja on nyt äänetön kuin ihan uusi.
Näin olen tehnyt vaimolle. Loppui kitinä ja natina
Tarkoitatko että ottaa venyvät sukkahousut, kiinnittää keskijalkaan ja juoksee hulluna tuolia ympäri. Voiko se jumiuttaa tuolin, voiteluaine jää sukkahousumateriaaliin ja natisee entistä pahemmin?
Vierailija kirjoitti:
Näin olen tehnyt vaimolle. Loppui kitinä ja natina
Voi hitto, ehdit ensin. Olin jo mielessäni luonnostellut hauskan sukkeluuden. Hyvä sinä!
Jos ei ole sähköpöytää, voi työpöydän muuttaa kätevästi seisontapöydäksi pinoamalla koneet pöydälle pahvilaatikoiden päälle.
Mikäli työnantaja on vastustanut pöydän tilaamista, näin luulavaati myös järjestyy kunnollinen pöytä nopeammin. :)
Toimisiko tämä myös narisevaan työkaveriin?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että ottaa venyvät sukkahousut, kiinnittää keskijalkaan ja juoksee hulluna tuolia ympäri. Voiko se jumiuttaa tuolin, voiteluaine jää sukkahousumateriaaliin ja natisee entistä pahemmin?
Ei tilkitsin sen pehmusteen reunat jotka narisivat muovisuojusta vasten todella ikävästi.
Miehen kitinä ei lopu edes jeesusteipillä
Niksi pirkko