Kropastani puuttuvat kaikki naiselliset avut!
Ei ole hyvää persettä eikä tissejä, eikä edes kapeaa vyötäröä. Ihme, että olen päässyt naimisiin.
Kommentit (18)
Minkälaisen miehen kanssa olet naimisissa?
Kai sinulta pimpero löytyy? Tuo avuista ihanin!
jos oot ns alikehittyny niin sulla on huippu-pillu sitte!
naishormoonit kun saa lantion ym leviämään. poikamainen lantio
on paras mitä voi olla tiukkuus-asiassa!
naisen kohalla homma menee niin että joko oot hyvä keittiössä tai sitte makkarissa <3
Luonnekin on vaikea. Olen naimisissa hyvin vaativan miehen kanssa. Pimpero on, haisee herkästi liikaa, mutta tuntumasta olen saanut kehuja. Ap
mää tykkään ite vaikeista naisista. kunnolla haastetta pitää olla,
tarvin vähä rajoja. oot varmana upea nainen!
mun rintaa lämmittää kun lukee sun juttuja.
ja normaalilla ihmisella haisee välistä paikat.
ei maha mitään.
Tisut on helppo hommata eikä se peppuka vaadi ku vähän työtä.älä valita tee jotain.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 19:04"]Tisut on helppo hommata eikä se peppuka vaadi ku vähän työtä.älä valita tee jotain.
[/quote] en ole vielä varsinaisesti valittanut, olen vain todennut. Miksi näkisin vaivaa, kun olen jo naimisissa? Käyn kyllä salilla, mutta en usko sen vaikuttavan takapuoleeni. Ap
Aika surkea olen myös keittiössä, enkä juuri siivoa. Ap
Luin otsikon ja ajattelin, että ap on mies!
Et usko vaikuttavan takapuoleen?!haloo mitä sä sielä muka treenaat?hanki nyt hyvä ihminen kunnon ruoka ja saliohjelma.hukkaanhan sun rahat muuten menee jos treeni ei näy kropassa.
Ei mun ohjelmassa tai ruokavaliossa ole vikaa, lähtökohta vain on toivoton. Ap
Tunnen tuskasi. Minulla oli ennen sama juttu ja lisäksi vielä miehekkäät leveät hartiat. Nyt olen onneksi saanut kavennettua vyötäröä ja suurennettua peppua huimasti lihaskuntoliikkeillä. On sentään hieman naisellisempi olo.
Mullakin on leveät hartiat, mutta myös lantio. Ne ovat ihan sopusoinnussa siis. Ap
Miehesi on varmasti eri mieltä :)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:39"]Miehesi on varmasti eri mieltä :)
[/quote] ei ole.
Ap
Sun täytyy sit panostaa luonteeseen