Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat talvikengät?Millaiset kengät teillä on talvisin lapsille?

Vierailija
01.09.2014 |

Mitkä ovat mielestänne parhaat talvikengät? Kokemuksia Viking Bunnystä tai Primigin Rocha E:stä?

Millaiset kengät teillä on talvisin lapsille? Onko teillä näin syksyllä tietyt kengät,alkutalvesta toiset,kunnon pakkasilla kolmannet?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:39"]

Lapset käyttivät vuosia Eccon goretexeja. Hyvät, lämpimät, tukevat ja jalat pysyivät aina kuivana. Vaikka kärkien pinta oli rikki, niin vesi ei mennyt läpi.

[/quote]

Meidän lapsilla ollut noita Eccon, Vikingin ja Superfitin goretexeja. Kaikkiin olen ollut tyytyväinen, enemmän, kuitenkin Eccoon ja Superfitiin, niissä paremmin taipuvat pohjat. Hyvin on pärjännyt kylmilläkin keleillä, kun on ollut riittävästi varaa villasukalle. Tietysti villasukan laatukin vaikuttaa lämpöön.

Kuomat olen kerran ostanut ja sen perusteella olen varma, että ihmiset ostavat niitä vain hinnan takia. Ei pidä yhtään vettä, pidemmillä ulkoiluilla lunta ehtii sulaa sen verran kengän päällä, että sukat on märkinä. :( Eikä edes ole mitenkään lämpimät, paljon lämpimämmällä joutuu lisäillä villasukkaa, kuin noilla toisilla merkeillä. Ainut positiivinen asia on, että pienet lapset saa itse puettua päälle.

Vierailija
42/42 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superfit goret. Todella kevyet. Meillä on lapsen jalat pysyneet lämpiminä. Urheilusukat alle niin ei hiotessa kylmene jalat. Ei ne kuomatkaan lämmitä jos on kostea puuvilla sukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi