Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä talvena en sorru mustaan takkiin

Vierailija
01.09.2014 |

Nii

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kannatan. Lähden mukaan, enkä osta itsekään tylsää mustaa takkia. En osta takkia ollenkaan, olen ovela!

Vierailija
2/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sorrun kun en raaski ostaa uutta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEESUS ON TULOSSA!!! JEESUS ON TULOSSA!!! jeesus vapauttaa teidät ikuisesta kärsimyksestä ja synneistä. jeesus on elämä jeesus on rakkaus .antakaa jeesuksen tulla sisään !vauva.fi tarvitsee nyt jeesusta! ole jeesus! tunne jeesus sisälläsi! tuomion päivä on tulossa atheistit ja homoseksuaalit.........

Vierailija
4/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu oot lapsellinen AP

Vierailija
5/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sortua ainakin käyttämään mustaa kun tuli ostettua melko tyyris Joutsen untsikka toissatalvena. Ostin sillä periaatteella että sen on kestettävä ainakin kymmenen vuotta. Harmi vaan että olen alkanut pitää vallan muista väreistä. Onneksi on värikkäitä huiveja.

Vierailija
6/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:23"]Voi vittu oot lapsellinen AP
[/quote]
Ei tuo jeesus-juttu ollut minun kirjoittamani?

Vierailija
7/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:23"]Voi vittu oot lapsellinen AP
[/quote]
[/quote] ei vaan tuo en sorru mustaan takkiin

Vierailija
8/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:23"]Voi vittu oot lapsellinen AP
[/quote]
[/quote] ei vaan tuo en sorru mustaan takkiin
[/quote]
Minulle musta takki on "sortumista", sillä se on liian helppo ja synkkä väri. En halua että kaikki on aina mustaa. Mutta mikä siitä tekee lapsellista, en tajua? :-)

Vierailija
9/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Mulla oli myös vuosikausia mustia takkeja, kunnes räväytin ja ostin viime talvena valkoisen :D On niin paljon raikkaamman näköinen verrattuna synkempiin väreihin. 

Vierailija
10/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hailakan vaaleanpunaisen takin, mustaa saisi olla pieninä määrinä tehostevärinä. Oijoi<3

Vierailija
11/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en sorru tänä talvena yhteenkään uuteen takkiin. On nimittäin aivan käypiä vielä kaapissa, käytän loppuun ensin.

Suosin itsekin kyllä värejä, silloin kun kivan värisessä laatu ja hinta sopivassa suhteessa kohtaavat. Tämän hetkinen talvitakki on tummanharmaa, koska em. syyt toteutuivat sen kohdalla paremmin, kun osto oli käsillä. Värikkäät asusteet auttavat nekin!

Vierailija
12/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mustaa. En muuta käytäkään.

Vierailija
13/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viime vuonna repäsin ja ostin beigen talvitakin, siihen ainakin oli helppo tottua normaalisti aina mustia takkeja käyttäneenä!

Vierailija
14/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen vaatemaku on vitun perseestä. yleensä pelkkää mustaa tai niin tumman harmaata että näyttää mustalta. syvän tummansininen ehkä menee kanssa jos vaan näyttää melkein mustalta.    

kun joskus menee metron portaita ylös niin siinä näkyy 500 ihmistä joista vain yhdellä on erivärinen takki, minulla. muilla on MUSTAA, tai TOSI MUSTAA.    

MIKÄ TEITÄ VAIVAA?????   

näky on kuin jostain synkästä science fiction leffasta !!!! 

Vierailija
15/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä - talvella on muutenkin niin synkkää, joten olisi hienoa jos kaikilla olisi joku pirteän värinen takki! Piristäisi.

Vierailija
16/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:44"]

suomalainen vaatemaku on vitun perseestä. yleensä pelkkää mustaa tai niin tumman harmaata että näyttää mustalta. syvän tummansininen ehkä menee kanssa jos vaan näyttää melkein mustalta.    

kun joskus menee metron portaita ylös niin siinä näkyy 500 ihmistä joista vain yhdellä on erivärinen takki, minulla. muilla on MUSTAA, tai TOSI MUSTAA.    

MIKÄ TEITÄ VAIVAA?????   

[/quote]

Aiempi valkoisen talvitakin ostanut vastaa, yksinkertaisesti ei ole kaupoissa valikoimaa. Mun budjetti oli maksimissaan satasen, enkä sopivista malleista löytänyt kuin valkoisen. Mustaa ja muita, korkeintaan neutraaleja värejä, jotkut loput taas niin kovia, ettei sopinut (mulle ei esim. kirkkaanpunainen käy ihonsävyyn).

Jospa joku vuosi löytäisi vielä vaaleanpunaisen untuvatakin...

Vierailija
17/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimevuonna viininpunaisen takin ja käytössä on myös tummansininen ja harmaa takki. Mustaa talvitakkia mulla ei ole ollut varmaan koskaan, vaikka muuten mustasta tykkäänkin. Talvi nyt vain sattuu olemaan sellaista aikaa, että silloin on muutenkin niin synkkää, että en halua pukeutua kokomustaan. 

Vierailija
18/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman kiiltäväpintainen Luhdan pitkähkö takki. Väri on jotain kultabeige sekootoitus. Tykkään ja oon tyytyväinen että päädyin siihen väriin enkä mustaan kun pääsivät loppusuoralle. En aio ostaa joka vuosi takkia niin pitää kuitenkin olla tylsä väri. Emmä jaksas vaaleenpunasta pitää vuostolkulla vaikka siitä väristä pidänkin.

Vierailija
19/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:44"]

MIKÄ TEITÄ VAIVAA?????   

[/quote]

Ei kaupassa tosiaan oo kauheen hyviä vaihtoehtoja. Suurin osa on sitä mustaa.

Itse tilasin sinisen (en siis tummansinistä) takin netistä, koska halusin väriä elämään. Tosin mulla on ollut mustan takin lisäksi käytössä aiemmin ja vieläkin silloin tällöin myös tummansininen, valkoinen, monivärinen ruudullinen ja punainen. Muuten käytän tosi paljon mustia vaatteita, mutta ulkovaatteissa ja asusteissa värikkyys on kivaa.

Vierailija
20/20 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan että takki sopii myös muiden vaatteiden/kenkien/laukkujen kanssa, haluan myös käyttää sitä vuosia. Mulla on musta pitkä untuvatakki, tummansininen lyhyt untuvatakki, beige lyhyt untuvatakki, tummansininen pitkä villakangastakki. Nyt tekis mieli tummanpunaista takkia jota en oikeesti todellakaan tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi