Ei jumalauta, teen kaikki työni nykyään tekoälyllä...
Mihin helvettiin minua enää tarvitaan, kun teen kaikki hommat tekoälyllä? Arvioin erinäisiä asiakirjoja ja teen niistä päätöksen omalla allekirjoituksella. Tekoäly ei voi vielä korvata juridisesti minun päätöstäni, niin kai periaatteesa olen vielä turvassa.
Mutta tekoäly tekee jo päätösehdotuksen ja väsymättä analysoi asiakirjoja. Työ menee liian helpoksi. Tämän osaisi kohta koulutettu apinakin.
Kommentit (13)
te viranomaiset olette muutenkin suojatyöloisia
olet varmaan käräjätuomari tai sossu
loinen paskakasa
Jos annat tekoälyn tehdä työsi ja luotat siihen, olet huono työntekijä.
Tekoäly ei TIEDÄ mitään.
Vierailija kirjoitti:
loinen paskakasa
Viranomaisasiakirjoja ei saa analysoida tekoälyllä. Tsemppiä pitkäaikaistyöttömyyteen!
Minä aloin kirjoittamaan kirjaa tekoälyn avutuksella. Kerron vaan hahmot ja jounen niin AI rustaa sen kirjaksi.
Olet varmaan arvioinut koneen tekemää tulosta itsetehtyyn. Mitä mieltä olet koneen tekemästä työn laadusta?
"Mutta tekoäly tekee jo päätösehdotuksen ja väsymättä analysoi asiakirjoja. Työ menee liian helpoksi. Tämän osaisi kohta koulutettu apinakin. "
Mikäs sinä sitten luulit aiemmin olevasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
loinen paskakasa
Viranomaisasiakirjoja ei saa analysoida tekoälyllä. Tsemppiä pitkäaikaistyöttömyyteen!
Ei sitä ole kielletty missään. Ainoa rajoitus voi tulla turvaluokitellun tai henkilötietoja sisältävän asiakirjan käyttäminen. Rakennusvalvonta voi esimerkiksi käyttää tekoälyä rakennusluvan myöntämisessä. Rakennuslupa-asiat ovat pääsääntöisesti julkista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
loinen paskakasa
Samaa mieltä. Loinen turhapää ap.
Vierailija kirjoitti:
loinen paskakasa
Taitaa olla lääkitys sulla epätasapainossa ja mielenterveys epätasapainossa, juttujesi perusteella. Lopeta laittomien päihteiden käyttö ja hanki itsellesi ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö, teit itsestäsi tarpeettoman ja työttömän.
Vielä hölmömpää olisi vaan jatkaa hommia ajattelematta koko asiaa. Ap sentään tiedostaa että jotain muutoksia voi olla tuloillaan.
Tätä työvoimapulaa paikkaamaan me olemme tuottaneet maahan koulutettuja? apinoita.