Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain itseäni selkeästi tasokkaamman naisen

Vierailija
13.08.2021 |

Miten? Huumorintajulla ja rennolla asenteella elämään. Ja on mulla myös hyvä koulutus ja hyväpalkkainen työ sekä lihaksikas kroppa. Siltikään en ole ajatellut itseäni erityisen tasokkaana. Nainen sen sijaan on todella kaunis, mukava, hauska ja älykäs!

M28

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koulutus on kaiken a ja o. Jo se takaa ihan hyvän parin.

Vierailija
2/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo vielä mitään. Minulla on kesken jäänyt opistotason koulutus, pienipalkkainen työ ja lihakseton kroppa. Mutta silti sain nätin, korkeakoulutetun mukavan naisen joka ansaitsee tällä hetkellä yli kaksi kertaa sen mitä minä. 

Ja millä minä hänet sain? Sillä että en ajatellut mitään ihmeen tasoja vaan tartuin hetkeen. Juttelin hänelle kuin toiselle järkevälle ihmiselle ja olin avoin omista ajatuksistani ja asioistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huumorintajuinen mies ja osaan nauraa itselleni. Olen huomannut, että naiset arvostavat tätä valtavasti.

Vierailija
4/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
5/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo vielä mitään. Minulla on kesken jäänyt opistotason koulutus, pienipalkkainen työ ja lihakseton kroppa. Mutta silti sain nätin, korkeakoulutetun mukavan naisen joka ansaitsee tällä hetkellä yli kaksi kertaa sen mitä minä. 

Ja millä minä hänet sain? Sillä että en ajatellut mitään ihmeen tasoja vaan tartuin hetkeen. Juttelin hänelle kuin toiselle järkevälle ihmiselle ja olin avoin omista ajatuksistani ja asioistani.

No siis en mäkään kuluta erityisemmin aikaa tasojen miettimiseen. Nyt tuli vain huomattua, että sain naisen johon en uskonut rahkeiden riittävän. 

Syitä miksi ajattelin olevani "matalampaa tasoa":

- Ei ole juurikaan kavereita nykyisessä asuinkaupungissa. Pari hyvää ystävää on, mutta ne asuu ihan muualla ja ollaan yhteydessä vain Whatsapissa

- Olen 173cm pitkä enkä mitenkään erityisen komea

- Luonteeltani olen enemmänkin introvertti ja harrastuksiin kuuluu muun muassa yksikseen pyöräily, juokseminen ja kirjastossa lehtien sekä historiankirjojen lukeminen. Turhaa höpöttelyä en kauaa jaksa, vaikka sosiaaliset taidot on ihan kunnossa.

Vierailija
6/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koulutus kulkee yleensä käsikädessä hyvien käytöstapojen, hyvien sosiaalisten taitojen ja hyvän tulotason kanssa. Ihan ymmärrettävää että tällainen mies on puoleensavetävä.

Vierailija
7/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun nykäisy että koukku tarttuu kunnolla kiinni, jos kerran madon söi.

Vierailija
8/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas tosi kiinnostavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan