Nainen, haittaavatko miehen raskausarvet käsivarsissa?
Otsikossa on tosiaan kysymys. Eli jonkinlaiset lihakset omaava mies, jolla iho ei veny yhtä hyvin kuin lihakset kasvavat ja tästä syystä näkyy ns. raskausarvet haukan kohdalla. Vastatkaa rehellisesti.
Kommentit (27)
Ei tietenkään, on niitä itsellänikin. Ja vaikka ei olisikaan niin en kyttää ihmisissä yksittäisiä piirteitä.
ei haittaa lihaksikkaissa, löysissä käsissä haittaisi.
Yök. Käy ostamassa raskausarpivoidetta, esim. Vichy apteekista. Sillä saa ihan raskaus-raskausarvetkin pois.
No eikös täällä ole moneen kertaa toitotettu, että raskausarpinen nainen ei kelpaa kenellekään? Miksi vitussa raskausarpinen mies kelpaisi? Millä edes perustelet raskausarpesi, kun mieshän ei siis voi tulla raskaaksi? Olet vain läskistynyt.
Ei haittaa raskausarvet, luomet, kaljuuntuminen, harmaantuminen, leikkausarvet, lonkkupolvet, harovarpaat, ylipaino, iso nenä tai ruma naama. Hyvä ja lämmin sydän riittää. Ulkonäöstä ainoa merkittävä tekijä minulle on pituus. Miehen täytyy olla minua reilusti pidempi. Mutta silloinkin sydän oltava paikallaan. Vaalea, tumma, ristiverinen tai vaikka punapää, ei väliä. En voisi tuntea itseäni naiseksi tai oloani turvalliseksi lyhyemmän miehen kanssa. Kokeiltu on ja kiitos ei enää. Lyhyille miehille on tarjolla paljon vielä lyhyempiä naisia, joista valita. Pienet, hoikat ja nukkemaiset naiset varmasti ilahtuvat ja haluavat juuri sinut! Itse amatsonina tarvitsen teitä koripalloilijoiden kokoiset.
Haittaa, jos johtuu steroideista ja Schwartzenegger-habituksesta. Jos lihakset ovat luomut etkä ole vetänyt saliövereitä niin ei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:58"]
No eikös täällä ole moneen kertaa toitotettu, että raskausarpinen nainen ei kelpaa kenellekään? Miksi vitussa raskausarpinen mies kelpaisi? Millä edes perustelet raskausarpesi, kun mieshän ei siis voi tulla raskaaksi? Olet vain läskistynyt.
[/quote]
Kyllä raskausarpinen nainen kelpaa ihan hyvin. Itselläni on ollut tuollaisia arpia teinistä asti, tuli rintoihin, reisiin ja perseeseen kun naiselliset muodot tuli. Eikä ole kukaan koskaan pahaa tykännyt arvistani.
Ja itseäni ei siis myös haittaa miehen venymisarvet mitään.
Mun miehellä on selässä poikittain arpia, koska kasvoi nuorena pituutta niin vauhdilla. Onhan ne vähän hurjat, kun ovat niin leveitä ja iho tuntuu hassulle, mutta ei sen niin väliä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:03"]
Haittaa, jos johtuu steroideista ja Schwartzenegger-habituksesta. Jos lihakset ovat luomut etkä ole vetänyt saliövereitä niin ei haittaa.
[/quote]
Mitä on saliöverit? Montako sellaista luomubodaria tiedät, jotka muistuttavat edes etäisesti Arnoldia? Ei-doupatulle on valtavan työn takana että saa edes vähän pyöreyttä olkapäihin ja rintalihaksiin
En varmaan edes huomaisi. Eli ei haittaisi.
Ei haittaa. Eikä haittaa lyhyyskään. Kunhan on fiksu, hellä, luotettava, uskollinen, huumorintajuinen, tykkää seksistä ja tietysti minusta ;)
Haittaa. En voi sietää venymisarpia.
Ei ne arvet haittaa, mutta lihakset ennemminkin :D
No ei haittaa, eikä muuallakaan.