Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin FB-päivitys on se, jossa jätetään arvailemaan

Vierailija
01.09.2014 |

Ja sitten kaverin kaikki satakahdeksankymmentäkuusi kaveria kysyy "Mitä nyt?", "Kerro!!!!", "Soita jos et voi tähän laittaa?!" jne jne

argh.

t. eräs jolla meni hermot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ok sellaiset arvoitukselliset statukset, joista pitää vähän miettiä, mitä ne tarkoittaa. Kuitenkin siis sillä tavalla tehdyt, joissa kirjoittajalla on tarkoituksenakin se, että asia selviää. Nuo, missä ei voi kertoa mitään raivostuttaa muakin. Kyllä ainakin minä mietin etukäteen, että voiko asiasta puhua FB:ssä. Jos ei voi, en päivitä.

Vierailija
22/23 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vahingossa päivitin just sellasen arvotuksellisen päivityksen itte, tajusin siis ite vasta jälkikäteen että ehkä ei olekaan viisasta puhua asiasta facebookissa. Tottakai sitte kun ihmiset kyseli, oli pakko suurpiirteisesti asiasta kertoa, ja lisäksi vielä mainita että en hirveästi halua asiasta puhua facebookissa. 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse joudun elämään päivittäin sellaisen suuren salaisuuden kanssa, josta en voi kertoa kuin ammattiauttajille. Asia on kuitenkin omassa elämässäni tosi merkittävä, ja tuntuu hankalalta, kun ei voi jakaa asiaa läheisilleen eikä kavereille. Joskus tekisi mieli laittaa facebookiin sellainen arvoituksellinen päivitys, josta selviää, että joudun elämään ristiriidan kanssa, ilman että kuitenkaan tämä salaisuus itsessään paljastuisi. :P