En ikinä ottaisi naista joka seuraa telkusta jotain suomi-saippuasarjoja
Syke, salkkarit, kotikatu ja mitä niitä nyt onkaan. Kertoo aika paljon ihmisestä jos jää koukkuun tuollaiseen imbesillipuppuun
Kommentit (28)
Selvä. Minä taas en katso telkkaria lainkaan. En huolisi miestä, joka ei osaa edes käyttää välimerkkejä kirjoittaessaan.
Mapitan tämän tärkeiden asioiden kansioon.
Vierailija kirjoitti:
Eli Mappi Ö!
Hirveetä jos kellään on fokus muualla kuin itsessään tai sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Minä taas en katso telkkaria lainkaan. En huolisi miestä, joka ei osaa edes käyttää välimerkkejä kirjoittaessaan.
JEPJEP!
"En ikinä ottaisi naista" Jo tässä kohtaa meni pieleen,ei naista oteta...tai ehkä joo,mutta se on kammari-asioita eikä liity tähän!
Vierailija kirjoitti:
Mä tulostan paperille, kehystän ja laitan seinälle.
No älä ota sitten :D tuskinpa kovin moni nainen mieltänsä pahoittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Fokus voi hyvin olla jossain muualla, mutta jos se on noissa saippuasarjoissa... Kertoo kyllä jotain.
Olin tulossa kysymään, että onko sellaisia muka, mutta tuossahan niitä lueteltiin.
Mä tunnen ainoastaan miehiä jotka katsoo sellaista hömppää.
No en minäkään ottaisi sinun kaltaista pienisieluista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JEPJEP!
"En ikinä ottaisi naista" Jo tässä kohtaa meni pieleen,ei naista oteta...tai ehkä joo,mutta se on kammari-asioita eikä liity tähän!
Sielläpä siellä, mutta veikkaan silloin rikoksen tunnusmerkistön täyttyvän.
Ap on siis paitsi tollo, myös wanna be -rais kaaja. Oikein (perse)helmi kaikkien impipojujen seassa.
En minäkään ottaisi sinua. Hyvä molempien kannalta, eikö vain? :)
Ai miten hyvä. Sinunlaisesta pääsee siis kivuttomasti eroon istahtamalla Salkkarien ääreen.
Pienempi kiusahan se on 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fokus voi hyvin olla jossain muualla, mutta jos se on noissa saippuasarjoissa... Kertoo kyllä jotain.
Kertoo, että sinä olet vähemmän kiinnostava. Se on uskottavaa.
Minä olen katsonut salkkareita varmaan 20 vuotta. Meidän lapset niitä alkoi silloin aikoinaan ensin seuraamaan ja minä sitten vähän myöhemmin siinä sivussa. Lapset eivät enää seuraa, mutta minä kyllä katson. Mutta älä huoli, olen edelleen onnellisesti yhdessä päälle kolmekymppisten lastemme isän kanssa, joten en ole edes käytettävissä.
Mä en ottaisi myöskään, en naista enkä miestä. En myöskään kiinnostu ihmisestä, joka seuraa tiiviisti urheilua Oma liikuntaharrastus on sen sijaan myönteistä.
En kestäisi katsella formulakisoja, jalkapalloa tai jääkiekkoa viikosta toiseen sohvalla tuijottavaa ihmistä. Sellainen on järjetöntä ajan tuhlaamista.
Mitä väliä tuolla on. Ärsyttää ihmiset jotka puuttuvat toisten harmittomiin harrastuksiin. Mitä se kenellekään kuuluu mistä kukakin saa mielihyvää? On noita kyllä naisissakin.
Teettäkää itsestänne kopio niin varmasti kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ottaisi myöskään, en naista enkä miestä. En myöskään kiinnostu ihmisestä, joka seuraa tiiviisti urheilua Oma liikuntaharrastus on sen sijaan myönteistä.
En kestäisi katsella formulakisoja, jalkapalloa tai jääkiekkoa viikosta toiseen sohvalla tuijottavaa ihmistä. Sellainen on järjetöntä ajan tuhlaamista.
Ei televisiosarjan seuraaminen sulje pois liikuntaharrastusta.
Otetaan nyt vaikka tämä salkkarit, viisi jaksoa viikossa a 30 min = 2,5 h/viikko. Itse katson ne perjantaisin Katsomosta putkeen saunan jälkeen. Telkkaria en katso ollenkaan, Katsomosta nuo salkkarit ja sitten miehen kanssa katsellaan yhdessä Neflixistä joskus elokuvia, joista kumpikin pitää. Harrastamme yhdessä salia neljästi viikossa (ma-to), lenkillä käymme ke ja su. Ihan hyvin ehdin, eikä tuon sarjan seuraaminen ole minusta sohvaperunaa tehnyt.
Jaa