Miten miehenne tyydyttää teidät?
Vai tyydyttääkö? Omani lopeteeaa heti kun itse on tullut. Tämä on todellakin alkanut ärsyttää minua. Meillä pitkä parisuhde ja vasta viimevuosina olen havahtunut siihen, että kyllä se tyydytys minullekin kuuluisi. Itse en siis saa orgasmia koskaan mieheni kanssa, itsekseni kyllä helpostikin Minulle on jäänyt mieleeni eräs seksikerta erityisen hyvin ehkä vuoden, parin takaa. Saman tien kun mies laukesi, hän nousi ylös ja lähti suihkuun. Ei mitään pussailua (no ei kyllä koskaan muulloinkaan seksin jälkeen) tai muutakaan. Jäin makaamaan mahalleni lattialle ja purskahdin itkuun, Koskaan ei ole ollut niin hylätty ja hyväksikäytetty olo :(. Miten teillä muilla? Huolehtiiko mies myös sinun nautinnosta vaikka itse tulisi ensin? Jos, niin miten? Mietin, että onko tämä meidän "käytäntö" ihan normaalia ja miten ihmeessä olemme tällaiseen ajautuneet?
Kommentit (40)
Entä miten mies viettelee seksiin niin, että saa naisen halut heräämään?
ap
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:05"]Sitä haluaisinkin tietää, että mitä kaikkea mies tekee/teette yhdessä seksin aikana muutan kuin jyystätte? Kuinka paljon teillä on "henkistä" yhteyttä seksin aikana?
ap
[/quote]
mitä ihmeen henkistä yhteyttä? !
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:09"]Entä miten mies viettelee seksiin niin, että saa naisen halut heräämään?
ap
[/quote]
minä olen se, jonka täytyy vietellä mies. Tai sanoa, että jahas, taas kaksi viikkoa ilman seksiä, tilanne korjattava. N34
Saan kerroilla 9/10 yhdynnässä, ja harvemmin edes muuta kaipaan. Joskus mies innostuu nuolemaan ja sormettamaan, mikä on sekin ihanaa ja välillä sitä kaipaa todenteolla! Yhdynnässä orgasmi on voimakkaampi ja mahtavampi?:D
Onneksi mies ei ole minuuttimuna, sillä itselläkin välillä kestää saaminen, mutta ei haittaa todellakaan ;)
Monesti mies sormettaa/nuolee minulle orgasmin ennen kuin tulee itse. Ei läheskään aina. Yleensä yhdynnän aikana sormetan itse itselleni orgasmin (mikä tuntuu superhyvältä kun penis liikkuu samalla sisällä), enhän minäkään siinä yhdynnän aikana miestä mitenkään erityisesti tyydytä (pillulla voi vain puristella lihaksia mutta siinä se, suihinotossa olisi jo paljon enemmän mahdollisuuksia), joten miksi hänen pitäisi?
Toki meillä on välillä seksiä milloin keskitymme vain toistemme tyydyttämiseen. Ja tosiaan ap, jos miehesi ei osaa nuolla niin opeta ja kerro mistä pidät. Ei kukaan ole seppä syntyessään.
Ja no, meillä kohtaa halut sen verran hyvin, ettei siinä tartte ketään seksiin vietellä. Toki mies joskus hyväilee alkuun yms yms ja joskus minä häntä. Riippuu kumpaa panettaa ensin niin sanotusti. Miks sen sun mehes pitäs aina vietellä sut seksiin? etkö muka itse halua koskaan?
Ja monet miehet väsähtää sen tulemisen jälkeen (mukaan lukien omani) joten kannatta se naisen orgasmi tosiaankin huolehtia ennen sitä, niinkuin joku jo sanoi
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 10:54"]Takes two to tango! Mies ei harrasta seksiä yksin. [/quote] Mutta mies voi yksin jättää naisen tyydyttämättä.
[/quote]
Ja nainen voi estää ettei niin käy, saamalla itse onkkunsa. Sormet peliin jos ei muuten irtoa. Jos miehen palkinto panemisesta on vittuilu niin äkkiä kierroksessa on vähemmän nalkuttava tapaus.
Minä hieron klitorista yhdynnän aikana, ja mies huolehtii ettei tule ennenkuin minä olen saanut. Jos kuitenkin "vahinko käy" niin hieroo mulle sormin orgasmin jälkikäteen. Itse en laukea nuolemisesta, vaikka se mukavaa onkin, ja mies on taitava.
Me olemme miesystäväni kanssa siinä parisuhteen onnellisessa alkuvaiheessa, ettei aktissa ole kyse kenenkään tyydyttämisestä, tyytymisestä tai tyydyttämättömyydestä, vaan rakkauden ja himon jakamisesta. Tulemme yleensä kummatkin, toisinaan vain toinen ja joskus ei kumpikaan. Minulle seksissä kyse on halusta olla toisen lähellä, tunteiden jakamisesta kehon kautta ja rakkauden ilmaisussa. Joku voi sanoa tälläistä seksiä tylsästi, siinä kun ei kikkailla, vaihdella asentoja tai muutenkaan edetä minkään käsikirjoituksen mukaisesti.
En vain tiedä miten mies minut tyydyttäisi :(
Hmm. Jos et itse tiedä mikä sinut tyydyttäisi, niin miten ihmeessä luulet miehesi tietävän sen? Aika huono vastaus tähän on: miehen pitää vain osata.
Tiedän, mutta en vain yksinkertaisesti tiedä miten voisin saada orgasmin mieheni kanssa :( No, jospa se harjoitus tekisi mestarin vaikka niin kauan ollaan jo harjoiteltukin.
ap
Näin vanhemmiten mulla menee entistä kauemmin orgasmin saamiseen ja mies tulee tosi nopeasti. Yleensä mies hoitaa mulle ensin orgasmin nuolemalla tai sormin ja sitten vasta tulee sisään. Ei niin mukavaa mutta parempi kuin ei ollenkaan. Pidän myös itse huolta siitä että saan. Meillä rakastelu on täynnä hellyyttä ja tunnetta, en voisi kuvitella että mies vain tyydyttäisi itsensä muhun.
Mua tyydyttää eniten yhdyntä, joten mies tyydyttää sillä että ei laukea liian aikaisin. Nautin pitkästä yhdynnästä. Lisäksi meillä on usein takaapäinasentoa sillä pidän siitä todella paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:09"]Entä miten mies viettelee seksiin niin, että saa naisen halut heräämään?
ap
[/quote]
No mun mies tuntee mut ja tietää, että haluan aina. Huomio kaikki palstamiehet, tää ei todellakaan päde kaikkiin naisiin!
Mieheni siis tosiaan vaan painostaa mut ja vähän pakottaa. Jos sanon, että haluan nukkua, niin se tulee suutelemaan ja alkaa riisua. Saatan vielä siinäkin vaiheessa estellä, mutta sitten se yleensä nuolee mua ja sytyn viimeistään siinä vaiheessa aina. Sitten osallistun tietysti itsekin.
Yhtä usein kuitenkin mäkin "viettelen" sen. Useimmiten molemmat haluaa niin paljon, ettei ole mitään viettelyitäkään.
Tosta tyydyttämisestä vielä. Meillä menee aika lailla tietyn kaavan mukaan seksi. Ensin minä tulen yhdestä viiteen kertaan nuolemalla ja sormilla. Tässä vaiheessa otan myös suihin. Sitten yleensä yhdyntää eri asennoissa, minkä aikana en välttämättä enää tule.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:23"]
Ja monet miehet väsähtää sen tulemisen jälkeen (mukaan lukien omani) joten kannatta se naisen orgasmi tosiaankin huolehtia ennen sitä, niinkuin joku jo sanoi
[/quote]
Pyh.
Hommat hoidetaan loppuun. Väsähtäminen on säälittävä tekosyy.
Kun spermat karkaa sisälle, niin samantien kasvot jalkoväliin. Sormet sisälle, kun hyvin luistaa ja niillä etitään g-piste. Ja samalla kieltä sekaan. Ei yleensä kauaa mene, niin selkä kaaristuu. :)
M29
Että oikeen itkuun pillahdit, kun sun orkusta ei huolehdittu... Kyllä on dramaattista ja niin traagista. :D:D Kuka pakottaa antamaan torttua itsekkäälle paskapäämiehelle? Kaikkia "aarteita" te onnistutte löytämään...
Taidan saada parempaa palvelua kuin useampi. Mies yleensä ensin antaa mulle kokovartalohieronnan, sitten siirtyy hivelemään "vahingossa" arempia paikkojani. Sormella, kielellä, munallaan hivelee ja työntyy. Suudellaan, kopeloidaan, ehkä 69, sitten mies sormella/kielellä antaa mulle orgasmin ja kun kiihottaa toista orgasmia kohti, niin sitten laittaa sisään ja yhdyntää loppuun asti. Jää halimaan ja pussaa, sitten mennään kimpassa pesuille. Yhdessä 9 vuotta, pian kolme lasta ja seksiä 2-4 krt/vko.
Avaamalla paksun lompakkonsa tai vinguttamalla luottokorttejaan
Nukkumalla sohvalla.