Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox

Vierailija
01.09.2014 |

Tuli suuri, yllättävä suru. Mulla on tuolla lääkärin aikaisemmin ahdistukseen /unilääkkeeksi määräämiä opamoxeja, joita en silloin uskaltanut syödä. Jos nyt otan sellaisen, tekeekö se minut toimintakykyiseksi vai zombiksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka ensin puolikas. Olet hiukan unelias ja välinpitämätön, ei se sen kummemmin zombia tee. Leikkaa ahdistuksen pahimman terän pois.

Vierailija
2/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tee zombiksi. Itse käytin noita nuorempana tarvittaessa paniikkihäiriöön, eikä niin mitään ikäviä sivuvaikutuksia tullut. Olo vaan rauhoittui ja ahdistus lieveni, kuten oli tarkoituskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tullut yhdestä zombiolo, mutta huomasin ettei saman päivän aikana kannata ottaa alkoholia, vaikka lääkkeenotosta olis monta tuntia.

Vierailija
4/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni lääkäri vaihtoi edellisen lääkkeeni Opamoxiin. 15mg. 1 tabletti tarvittaessa. Yhtä tyhjän kanssa tai annostus oli ihan hukassa. Joko ei tapahtunut mitään tai nukuin 5h tietämättä tästä maailmasta mitään.

Ota puolikas ja odota 3-4h ja seuraa oloasi.

Vierailija
5/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut teki just surussa zombiksi ja kyynelet ehtyivät kokonaan pitkäksi aikaa. Jos voisin nyt valita uudelleen, en ottaisi vaan kävisin tunteet läpi.

Normaalissa paniikissa tai ahdistuksessa on toimineet kyllä.

Vierailija
6/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutonen lisää vielä: mulla vei kyynelten lisäksi toimintakykyä, tuli tolkuton väsymys, joka kesti päiviä.

Vierailija
7/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Pitkittääkö se ahdistusta, ts, että tuleeko se sit kuitenkin lääkkeen vaikutuksen loputtua saamanlaisena takaisin? Rt pitääkö tää kuitenkin vai elää läpi , tulevaisuudessa jos ei nyt?

Vierailija
8/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tunteet on joka tapauksessa käytävä läpi. Opamox vain siirtää sitä, jos tuntuu, että suru ja ahdistus on juuri  nyt liian valtava.

Vierailija
9/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, mutta älä aja autoa tai suunnittele lähitunneille mitään tärkeää. Muista kuitenkin, että liian pitkään et ehkä voi aihetta välttää. Opamox koukuttaa helposti joten älä tukeudu siihen liikaa.

Vierailija
10/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 lisää: Opamox auttaa vain sen ajan mitä se "päihdyttää" eli kuten ei viinakaan, se ei hukuta murheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi