Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mut halutaan vain yhden illan hoidoksi :(

Vierailija
01.09.2014 |

En ymmärrä! Kaverit löytävät baareista treffiseuraa, mut mua poikkeuksetta JOKA baarikerta kysytään suoraan yökylään. Nuorempana yhden illan jutut olivat hauskoja, eivät enää.

Nyt en ole koko kesänä lähtenyt kenenkään matkaan. Jos kysytään yöksi, annan tyyliin puhelinnumeroni muttei kukaan soittele. Olen korkeakoulutettu, nätti, kiva ja sporttinen tyttö. Missä vika=((

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian takertuva ehkä, kun kaipaat parisuhdetta niin paljon. Jäisit takiaiseksi oitis.

Hae seurustelukumppani urheiluharrastuksesi parista, ei baarista.

Vierailija
2/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sä suostut tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Miehet oli kiinnostunu eroottisessa mielessä ja toiset pääsi normaalisti naimisiin.

Vierailija
4/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos seuraa löytyisi jostain muualta kuin yökerhosta?

En tarkoita, etteikö yökerhossa kävisi, vaan sitä että monesti tulee huomattua mukavannäköisiä naisihmisiä monessakin piakassa.

Meet vaikka ruokakaupassa jollakin verukkeella puhumaan jollekkin kivannäköselle miehelle ja kysyt lopuks että saatko tarjota kahvin.

Ite ainakin lähtisin ilahtuneena.

Jos sattuu olemaan vapaapäivä, niin voihan sitä lähteä siitä vaikka yökerhoonkin myöhemmin. =)

Vierailija
5/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen jo sanoitkin, olet nuorempana harrastanut yhden yön juttuja, joten miehet tietää että olet valmis sellaiseen. Tällainen tieto kulkee nopeasti miesten keskuudessa, sen vuoksi kysyjiä riittää.

Eikä kukaan ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä, koska maineesi on noista yhden yön jutuista johtuen sellainen ettei sinusta seurustelukumppania oteta.

Vierailija
6/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nyt pk-seudulla, en ole täältä kotoisin, joten kaikki miehet ovat täysin uusia naamoja mulle :/ Maineesta ei siis ainakaan pitäisi olla kiinni haha. :D Noita juttuja muutenkin tapahtui aikoja sitten, seurustelin tässä välissä. Nyt olisi kiva kuitenkin saada taas sitä säpinää :( 

Pitäisi joo varmaan rohkaistua etsimään miehiä muualtakin jos uskaltaisin :/ Mut monet mun kaverit kuitenkin on löytäneet miehensä baarista... mut mä olen siis se ketä halutaan vaan panna :D

Vierailija
7/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tuksu...

Vierailija
8/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, kuka vaan saa yhen illan juttuja, vaikeempaa on löytää pysyvää. Kyllä se vielä löytyy, mut ei varmaan baarista... Auttopa hirveesti.

Vierailija
9/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies oli kiinnostunu musta. Tuttujen kaveri.
Mutta mua ei kiinnostanut.
Ja jos olin kiinnostunut, yleensä se eroottinen vetovoima vei molempia..
4

Vierailija
10/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tollasten ongelma on, että on vaan ihan kertakaikkisen tylsä. Joko kontrollifriikki, ruokafriikki (ei voi syödä mitään) ei voi tehdä mitään hullua. Ts. vanhanpiian tavat... Ja liiallinen urheilu on myös fb-päivityksineen liikaa... 

Vierailija
11/87 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn, mitä ovat vanhanpiian tavat? :D

Vierailija
12/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:34"]

Hyvät nainen revittäisiin käsistä. Näin se vain menee. Ihan sama juttu miestenkin kohdalla. Ei ole kaikinpuolin erinomaista miestä, jonka naiset näkevät vain kaverina. Aina siellä on joku isompi ongelma.

[/quote]

OT, Mun mies oli sinkku (siis ei yhtään edes avoliittoa takana) viisikymppiseksi asti. En ainakaan keksi hänestä mitään isoa ongelmaa. Kun lukee ihmisten miesongelmista niin meillä ei ole mitään niistä. (Siis nämä: mies on itsekeskeinen, ei auta, katoaa omiin menoihinsa, räyhää, rajoittaa, nipottaa, on mustasukkainen, ei ymmärrä naistaan, ei anna seksiä, vonkaa liikaa seksiä silloin kun nainen ei halua, tuhlaa rahat, on mammamnpoika jne jne. mitä vielä?) Ja useimmiten nämä miehet on olleet niitä, jotka hyvinkin moni nainen on halunnut. 

Vierailija
13/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 02:19"]

Oletko ap neuroottinen jonkin asian suhteen?

Itse olin n.20-25-vuotiaana todella neuroottinen syömisen ja liikkumisen suhteen ja vaikka olin kaunis, todella hyväkroppainen, fiksu, hyväkäytöksinen jne., tämä piirre tuntui karkottavan miehet tullessaan ilmi.

Kun pääsin pakkomielteestä ja lähes fanaattisesta suhtautumisesta eroon, tosissaan olevia komeita ja fiksuja miehiäkin alkoi löytyä. Vaikka "tasoni" ulkoisesti ehkä laskikin.

[/quote]

Juuri tällaista tarkoitin vanhanpiian tavoilla. Neuroottisuus liikunnan ja ruuan sekä rutiinien suhteen =D. AP miksi menet baariin. MItä odotat muuta kuin vonkausta. Itsekin olen jo parhaat päiväni ohittanut, mutta vonkausta tulee, jos baariin kerran vuodessa eksyn kaveriporukassa. Paljastavat halvat vaatteet voit jättää kotiin. Ne ei näytä hyviltä edes misseillä.

Vierailija
14/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yrittää saada uusia näkökulmia täällä, kun kukaan ei osaa nähtävästi edes lukea. Ap:hän sanoi jo, ettei käytä paljastavia vaatteita. Ja ei, ei kaikilta naisilta tulla vonkaamaan baareissa. 

Älkää myöskään eläkö sellaisissa harhoissa, että neuroottisuus tai jotkut piintyneet tavat olisivat esteenä suhteelle. Miettikääpä kaikkia ihmisiä, joiden tiedätte seurustelevan ja ovatko HE täydellisiä? No eivät todellakaan. Kukaan ei ole.

Vierailija
15/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempi kai olisi jos ei haluttaisi eikä vongattaisi ollenkaan..?

Ehkä sulla on ollut huonoa tuuriakin..? Kysyntä ja tarjonta ei vaan ole vielä napsahtanut kohdalleen..?

Vierailija
16/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap'sta taitaa vaan huokua jollain tavalla epätoivoinen tarve löytää se parisuhde. Tämä karkoittaa ne hyvät tyypit ja jäljelle jäävät ne yhden illan juttua hakevat jotka eivät anna tuon epätoivon haitata, tarkoitus kun ei ole katsella sitä seuraavaa aamua pidempään. 

Toivottavasti ap et tyrkytä sitä numeroasi pyytämättä, se on ihan vihonviimeistä ja noloa. Parasta olisi jos nyt vaikka pitäisit taukoa siitä baarielämästä ja keskittyisit omaan elämääsi ja olemaan onnellinen yksinkin. Se saattaisi tehdä sinusta houkuttelevamman myös miesten silmissä. 

Vierailija
17/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että olet liian hyvännäköinen ns. kunnollisislle miehille. Sua lähestyvät baarissa ne yli-itsevarmat kauniita hyväkroppaisia yhdenyönjuttuja keräilevät pukit. Ehkä ne kunnolliset miehet ei jaksa edes käydä baareissa. Kuten monet muutkin, niin suosittelen katselemaan ympärillesi ihan arkielämässä :)

Mulla vähän samanlainen historia, kyllästyin siihen että baareissa miehet vonkasivat vain seksiä, olin varsinainen kusipäämagneetti. No kerran löytyi baarista yksi tyyppi, jonka kanssa sitten tapailtiin, mutta sain pakit sillä perusteella, että "olin liian hyvännäköinen", muut miehet kuulemma katsoivat pahasti ja kaveri pelkäsi saavansa turpiinsa. Totta tai ei, niin kai joku mies voi ajatella noinkin. Mieheni löysinkin sitten 15 v. sitten sokkotreffeillä :)

Vierailija
18/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:33"]

Ap: Noh luonteeni on sosiaalinen ja oon tosi hymyilevä ja iloinen ihminen. Oon kiinnostunut mm. matkustelusta. Ulkonäöltäni olen sen näköinen että kehuja satelee myös tuntemattomilta naisilta (mm. eilen ihan yllättäen bussipysäkillä) ja ns. näyttävä kun tykkään laittaa tukkaa ja naamaakin :D Ihania vinkkejä kyllä tullut teiltä heh. Tuntuu kyllä usein että jos on liian huomiota herättävä niin pelkät seksuaaliset himot tulee miehissä esiin :(( Doh, bleiseri päälle ja ehkä sit kaupungilla lähestymään joitain...

[/quote]

Liian itsekeskeinen ehkä?

Vierailija
19/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitinkö oikein: Eli joku pyytää sua luokseen baarista tyyliin"meille, teille vai mettäteille"? Ja sinä annat numeron?!!

Tollasille näyttäsin pitkää nenää ja nauraisin paskaset. Mut muapa yleensä kositaan lähes heti ja aivan liian nopeasti ollaan rakentamassa taloja ym. Ei sekään ole hyvä. 

Vierailija
20/87 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:34"]

Hyvät nainen revittäisiin käsistä. Näin se vain menee. Ihan sama juttu miestenkin kohdalla. Ei ole kaikinpuolin erinomaista miestä, jonka naiset näkevät vain kaverina. Aina siellä on joku isompi ongelma.

[/quote]

OT, Mun mies oli sinkku (siis ei yhtään edes avoliittoa takana) viisikymppiseksi asti. En ainakaan keksi hänestä mitään isoa ongelmaa. Kun lukee ihmisten miesongelmista niin meillä ei ole mitään niistä. (Siis nämä: mies on itsekeskeinen, ei auta, katoaa omiin menoihinsa, räyhää, rajoittaa, nipottaa, on mustasukkainen, ei ymmärrä naistaan, ei anna seksiä, vonkaa liikaa seksiä silloin kun nainen ei halua, tuhlaa rahat, on mammamnpoika jne jne. mitä vielä?) Ja useimmiten nämä miehet on olleet niitä, jotka hyvinkin moni nainen on halunnut. 

[/quote]

No tuossahan on kyse itse valitusta sinkkuudesta. Ihan eri asia kuin se, että naiset ei vain kiinnostu hänestä.