Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ärsyttävä me-muoto

Vierailija
01.09.2014 |

(Ks. otsikko)Puhuessa opiskelupaikastaan. "Mitä meillä on huomenna?" Katsoessaan lukujärjestystä, "Meidän tunnit" jne, hän ei koskaan puhu opinnoistaan yksikössä. Olen kuunnellut tätä jo viikkoja tunnista toiseen ja alkaa käymään yli tää mememe. Mitä teen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit täydellisen miehen jostain. Koska olet sen arvoinen.

P.S. Niin siis totta kai näytät about Megan Foxilta, näytäthän?

Vierailija
2/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liittyy asiaan? Olen ihan ok näköinen mielestäni, en kuitenkaan Meganin tasoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano teille että teillä on ne ajat kuukaudesta ja teidän pitää lopettaa tuommonen heti.

Vierailija
4/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät paremmin kunhan miehesi esittelee sivupersoonansa sulle.

Vierailija
5/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sille etten oo aiemmin kuullut että kukaan puhuis työstään/koulustaan VAIN me-muodossa, sen sijaan et sanois "mitä huomenna on", "Olin luennolla". Se "me" vaan kuulostaa todella juntille ja ylitsekorostetulle yääh. 

Vierailija
6/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 02:06"]

Sanoin sille etten oo aiemmin kuullut että kukaan puhuis työstään/koulustaan VAIN me-muodossa, sen sijaan et sanois "mitä huomenna on", "Olin luennolla". Se "me" vaan kuulostaa todella juntille ja ylitsekorostetulle yääh. 

[/quote]

Ja mitäs me vastasimme?

Vierailija
7/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 01:54"]

Miten liittyy asiaan? Olen ihan ok näköinen mielestäni, en kuitenkaan Meganin tasoa :D

[/quote]

ekkö kuittia hoksannu :)

Vierailija
8/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että oletteko kohdanneet itse samaa, ja jos, miten saitte sen loppumaan? 

Vierailija
9/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upean naisellisella tavalla otat asian esille :)

Vierailija
10/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Olenko vaan yliherkkä? Mies on muuten ihana, mut arkisissa keskusteluissa tää vaan ärsytää!

Vierailija
11/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikkapa voileipä.

Vierailija
12/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi viittaa itseensä ja opiskelukavereihinsa, ei itseensä ja sinuun.

Minäkin puhun usein opinnoistani monikossa, jos viittaan pääaineeni juttuihin. Meillä oli tentti yms. Johtuu ehkä siitä, että pääaineeni on niin pieni, että opiskeluryhmästä on ehtinyt tulla tosi tiivis tässä vuosien aikana. Syventävillä kursseilla vain 5 opiskelijaa ja kaikki suorittaa kurssit väkisinkin samassa tahdissa, kun kursseja järjestetään vain joka toinen vuosi.

Mies myös tuntee mun opiskelukaverit pääaineen puolelta, joten tuntuu ihan luontevalta puhua meistä: minun lisäkseni tentti oli myös neljällä muulla miehen tuntemalla ihmisellä, joiden elämästä mies on yleisesti ottaen kiinnostunut.

Vierailija
13/13 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan. En ole tälläisestä huomannutkaan ärsyyntyä. Minunkin mies puhuu aina meillä töissä, me töissä jne. Kiitti! Taas yksi syy kiukutella miehelle, kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit kun ei se tee kaikkea tismalleen minusta oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi