Moikka!
Mä kans mietin mitä tiggerx:lle ja annuliinulle kuuluu. Kurja homma kun niitä ei oo tänne kuulunu :(
Ootkos sä söpösimmu mistäpäin? Mä vaan mietin et voitaiskohan me joskus tavata täällä Tampereen suunnalla.
Yli huomenna olis ultra, vähän jänskää onko tuolla masussa kukaan hengissä. Torstaina olis sitten eka lääkäri, aikas pitkälle meni. Mies haluaa tulla molempiin mukaan, on kyllä ihan mukava, tosin vähän arveluttaa että kopeloidaan siinä miehen silmien edessä... No täytyy ajatella se miehenkin oikeutena saada kontakti pikkuiseen.
Aika kyllä menee tosi nopsaan kun on puuhaa. Mulla alkaa massu jo pömpöttään, vähän huolettaa mikä norsu oon häissä, mut eipä sit mitään. Kuinka te kerroitte vanhemmille raskaudesta? Mä en keksi mitään hyvää tilannetta ja sanamuotoa miten sen kertois. Kohta alkaa olla vähän pakko tilanne kun tuo massu ei meinaa pysyä piilossa :)
surullinensiili 13+0
Kommentit (2)
mä täällä oottelin pinon aloitusta silmä kovana. katoin kans että ei ihan onnistunut:( niin koitin sitten itse. eli pitää valita toi aloita uusi keskustelu, niin saa uuden pinon aikaiseksi. mut jos sinne siirrytään?
En sitten tajunnu laittaa otsikkoon meidän joukon nimeä, pitäisköhän tehdä nimellä uus pino...?