Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen heteronainen, johon lesbot ihastuvat. Miksi?

Vierailija
31.08.2014 |

En siis itse flirttaile naisille tai kulje missään homojen paikoissa. Ihan perusbaareissa ja pubeissa. Minua on tullut nainen iskemään viidesti viimeisen vuoden aikana, ihmettelen kovasti mikä olemuksessani on lesboja kiinnostavaa. Olen omasta mielestäni naisellinen nainen; hoikka, sirohko, pitkät tummat hiukset, suuret rinnat, korkkarit, tiukat farkut, koruja, kynsilakkaa, naisellinen käsilaukku ja ihan mielestäni perusvaatteita heterolle. Ja olen miehiä katselemassa baarissa, luulisi sen näkyvän kun vilkuilen sinne päin.

Iskeminen ei minua haittaa mutta ihmetyttää vain. Ja tavallaan joskus hieman harmittaa torjua, kun huomaa että kyseessä ei olekaan "sisko" joka haluaa bailata tanssilattialla kanssani vaan alkaa lähennellä ja kuiskuttaa vähän liikaa kehuja korvaani. Siinä vaiheessa itsellä tulee vaivaantunut olo. Iskemistä on tapahtunut myös facebookin kautta, kaverin kaverin taholta. Kerran baarissa nainen oli mennyt hätistelemään miespuolista ystävääni ja sanonut että "tuo on sitten minulle varattu". Myöhemmin tosiaan kysyi saako suudella minua.

Oma vakiobaarikaverini vitsailee minua jo pillumagneettina. Naispuolisille kavereille itselleen ei ole koskaan vastaavaa käynyt. Heitä lähinnä huvittaa tämä toistuva kuvio.

Eli lesbot kertokaa, voiko olla että lähetän jotain homoviestiä ympärilleni tietämättäni? Millainen se viesti voi olla onko pukeutumisessani/olemuksessani jotain mikä tyypillistä lesboille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vaan niin kaunis.

Vierailija
2/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen binainen, joka ihastuu heteronaisiin. Kyrsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 20:12"]Sinä olet vaan niin kaunis.
[/quote]

En ole kaunis klassisella tavalla. Söpö ehkä korkeintaan.

Vierailija
4/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain kaunis tai ainakin silleen söpö, että käännät sekä miesten että naisten päät :) 

Vierailija
5/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla oma kirjoitukseni! Mua ei kuitenkaan tulla noin selvästi iskemään, mutta pitkiä katseita ym. Mäkin mietin, mistä johtuu.

Vierailija
6/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot miten te muuten bongaatte muita lesboja vai uskallatteko iskeä ihan randomina? Mietittekö että onkohan tuo lesbo vai onko sillä merkitystä kun ihastuu? Ihastuuko sitä lähtökohtaisesti enemmäm lesboihin?

Vierailija
7/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä liity ulkonäköön ollenkaan vaan muuhun olemukseen. Oletko voimakastahtoisen oloinen alfanaaras?

Vierailija
8/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 20:36"]Ei välttämättä liity ulkonäköön ollenkaan vaan muuhun olemukseen. Oletko voimakastahtoisen oloinen alfanaaras?
[/quote]

Kuulostaa osuvalta :D. Sanotaanko, että olen aina ollut hyvin itsenäinen ihminen. Voimakastahtoinenkin mutta en mitenkään päällepäsmäri. Porukassa olen enemmän kuuntelija, mutta mitenkään ujo en ole. Katson silmiin avoimesti, minkä takia ehkä tulkitaan helposti väärin.

Ap

Vierailija
9/10 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on vain jotain vetovoimaa, joka iskee sekä miehiin että naisiin. Itse ehdottelen kahveja kaikille hyvännäköisille ja tarpeeksi puoleensavetäville naisille, joskushan voi heterokin hairahtua. :) Eikä suuntautuminen näy päälle. Eihän se ole vakavaa ja lesbotkin joutuvat jatkuvasti torjumaan miesten yrityksiä.

Vierailija
10/10 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö aika vanha ketju näemmä.