Minkälaisen tekstarin haluaisit lähettää 15-vuotiaalle itsellesi?
Minä kirjoittaisin: Älä hanki lapsia ennen 35 v. ikää.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:32"]
"Olet juuri kaunis tuon näköisenä ja kokoisena. Älä tuhlaa enää sekunttiakaan ulkonäön murehtimiseen."
[/quote]
Pakko jakaa teidän kanssasisarien kanssa hauska tarina. Luulin koko yläasteen ajan olevani jotenkin ruma, liian lihava tms., koska pojat eivät kiinnostuneet minusta, sama jatkui lukioonkin asti. Myöhemmin eräs samassa koulussa ollut poika avautui minulle, kuinka hänen ja hänen kavereidensa mielestä olin koulun kauneimpia tyttöjä, eikä kukaan voinut kuvitellakaan että minä voisin kiinnostua heistä. En edelleenkään näe peilistä kaunotarta,mutta niin erilailla ja väärin(?) me naiset voimme itsemme nähdä :) Surullista on, miten paljon energiaa tuhlaa nuorena naisena ulkonäkönsä murehtimiseen, jokainen meistä on jonkun silmissä kaunein.
Ala yrittää miehesi (jonka tulet tapaamaan parin vuoden kuluttua) kanssa lasta heti kun mahdollista, koska siinä tulee menemään vuosikausia.
Opettele tekemään syvyysennätyksiä suuseksin aikana.
Älä tee lapsia! Opiskele loppuun asti (korkeakoulu/AMK), lopeta tupakointi, muuta ulkomaille ja luota itseesi!
"Älä nyt saatana..... Tyhmä räkis"
Älä mene laivalla Virosta Ruotsiin ensi syksynä.
Lapset vasta kun olet itsekin aikuinen! Henkisesti siis..
Olet paras juuri tuollaisena. Älä kuitenkaan hanki filosofian maisterin tutkintoa, sillä ei tee mitään, sen tulisit huomaamaan. Noudata intohimoasi ja tee juuri sitä mitä haluat. Leuka pystyyn ja muista hymyillä.
Opiskele itsellesi ammatti idiootti!
Pidä huolta itsestäsi ja revi jostain aika liikunnan harrastamiseen myös ruuhkavuosina! Vältyt monelta ongelmalta.
Älä vihaa itseäsi, siihen ei ole syytä. Puhu jollekin. Et myöskään ole ruma ja oksettava vaan tulet vielä olemaan viehättävä ja haluttu.
Unohda pojat ja keskity koulunkäyntiin!!!