Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajan pukeutuminen helteellä

Vierailija
04.08.2014 |

Minkälaiset vaatteet opettaja voi laittaa töihin näillä keleillä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks,

tuli paineita. En omista ainuttakaan kesämekkoa:/

Ajattelin laittaa hihattoman paidan ja caprit & sandaalit, vaikka pikkushortsit ois mukavammat...

Vierailija
2/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:52"]Eikö opettaja voi pukeutua ihan normaaleihin vaatteisiin mitä muutenkin tykkää käyttää? Niin kaikki tuntemani opettajat tekee. Ja minä ainakin olen aina duunissa (opetan erityisluokkaa, ns tarkkista, yläasteella joten työnkuvani on hieman eri) farkuissa, tennareissa ja t-paidassa, niin kuin olen vapaa-ajallakin. Talvella sitten lisänä hupparia tai neuletta.

[/quote]

No enpä kyllä hupparia töihin laittaisi. Se ei oke työvaate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

shortsit ja lyhythihainen pusero miesopelle ok

Vierailija
4/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisopettajat saisivat olla alasti

Vierailija
5/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin kesämekkoja, ei vaan liian avoimia :) Toimivat hyvin ainakin tällä opella!

Vierailija
6/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesämekot on kivoja, kun nainen kumartuu niin niistä näkyy kaula-aukosta pikkuhousuihin asti, tylsä työpäivä piristyy heti

Vierailija
7/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyet housut, shortsit tai hame ja siisti toppi tai joku kesämekko. Kait sitä nyt tyylikästä kesäpukeutumistakin on!

Tyylitöntä on ainakin liian lyhyet hameet, minishortsit, tuubi- tai muut liian kireät topit.

Vierailija
8/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö opettaja voi pukeutua ihan normaaleihin vaatteisiin mitä muutenkin tykkää käyttää? Niin kaikki tuntemani opettajat tekee. Ja minä ainakin olen aina duunissa (opetan erityisluokkaa, ns tarkkista, yläasteella joten työnkuvani on hieman eri) farkuissa, tennareissa ja t-paidassa, niin kuin olen vapaa-ajallakin. Talvella sitten lisänä hupparia tai neuletta.

Vierailija
9/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkhan voi laittaa päälle

Vierailija
10/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari vuoritonta pellava- ja puuvillapukua kesää varten. Syksyn tullen sitten kaapista tweedit ja muut villat. Trooppinen kampavilla olisi kaiketi paras materiaali helteille.

Vierailija
11/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miesopettajalla olla shortsit?

Vierailija
12/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako olla hihaton toppi/mekko? Entä lyhyet farkkushortsit? Ei kuitenkaan ihan minishortsit.

Vierailija
13/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesopella voi hyvin olla polvipituiset shortsit, naisella mielestäni ei.

Vierailija
14/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni toppi ei sovi työasuksi taikka lyhyet shortsit.

Hihaton paita/mekko (ei paljastava), tpaita, polvimittainen tai pidempi hame ja kaprit ovat ok. t-paita+hame yhdistelmä on ehkä sopivin.

polvimittaiset shortsit naisilla ovat vähän siinä ja siinä. Eihän miehillekkään ole soveliasta olla shortsit jalassa töissä niin en sitten osaa oikein päättää ovatko ok naisillekkaan.

Vierailija
15/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa paha olla ope jos tuolla lailla pitäisi pelätä että katsotaan että vilahtaisi jotain :(

Vierailija
16/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion mennä hihattomassa siistissä topissa, ja lyhyissä farkkushortseissa. Ei ole hellekelillä mielestäni mitenkään säädytön kouluun jos voin niissä vaatteissa kaupungillakin liikkua.

Vierailija
17/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiiliksen mukaan! Opettajan ei tarvitse alleviivata opettajuuttaan vaatteilla. Kyllä se hyvä opettajuus syntyy muilla keinoin. T. Alakoulun naisope

Vierailija
18/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja tennarit vähän turhan kuuma yhdistelmä tällä säällä..

Vierailija
19/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:18"]Itse aion mennä hihattomassa siistissä topissa, ja lyhyissä farkkushortseissa. Ei ole hellekelillä mielestäni mitenkään säädytön kouluun jos voin niissä vaatteissa kaupungillakin liikkua.

[/quote]

Mautonta! Törkeää pukeutua noin. Haluatko olla seksisymboli?

Vierailija
20/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin muihinkin aikuisten oikeesti työpaikkoihin? Vai onko opettajilla joku erityiskoodisto pukeutumisessaan? Kerran täällä väännettiin siitä, "kun teinitkin pukeutuu tosi paljastavasti" niin miksei muka ope voi.. jne. Niin miksi oikeastaan sellainen opettaja on edes opettajanpöydän takana, joka ei ymmärrä mitä eroa on teinillä ja opettajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän