Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä entinen "vela".

Vierailija
31.08.2014 |

Olen entinen "vela". Tein tälläkin palstalla useampia aloituksia siitä, kuinka paljon parempaa tai ihanampaa lapsettomilla on. Oikeasti olin liitossa väärän miehen kanssa, joka ei halunnut lapsia ja sai minutkin uskomaan, etten lapsia halua. Jossain alitajunnassa kuitenkin taisin tietää, etten ollutkaan niin varma asiasta. 

Nyt olen ihan vaan lapseton, en ehkä niin vapaaehtoisesti vaan väärien valintojen ajamana. Yritän kuitenkin olla katkeroitumatta, vaikka myönnän, että valinta oli väärä.  Uskaltaako kukaan muu myöntää vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
2/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut halua saada lapsia eikä ole mieli muuttunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi sulle, mutta kuten itsekin myönsit, et ole vapaaehtoisesti lapseton, vaan lapseton huonojen valintojesi takia. 

Tsemppiä.

Velanainen

Vierailija
4/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:13"]

Harmi sulle, mutta kuten itsekin myönsit, et ole vapaaehtoisesti lapseton, vaan lapseton huonojen valintojesi takia. 

Tsemppiä.

Velanainen

[/quote]

Kyllä minä mielestäni olin hyvin pitkään vela, yli pari vuosikymmentä. Nyt parina viime vuonna olen alkanut nähdä asian toisin. Tai kokea. -ap

Vierailija
5/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiriin kuuluu muutamankin vela, joista toinen synnytti 29 vuotiaana 22.7 pojan ja toinen viikoilla 32+5 nyt 32 vuotiaana. Nimenomaan isoon ääneen lapsettomuuttansa hehkuttaneet ja muiden lapsia halveksineet!

Vierailija
6/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Sua vaan vituttaa kun pillus repes muodottomaks roikaleeks synnytyksessä ni päätit sit tulla tänne tarinoimaan kuinka vapaaehtoisesti lapsettomat muka katuis lapsettomuuttaan. Vituttaako kun kaikki aika menee lapseen? :D

Vierailija
7/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:13"]

provo

[/quote]

Niin on! Kukaan ei myöntäisi asiaa, etenkään täällä, vaikka niin ajattelsikin!

Vierailija
8/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:18"]

Porvoosta päivää. Sua vaan vituttaa kun pillus repes muodottomaks roikaleeks synnytyksessä ni päätit sit tulla tänne tarinoimaan kuinka vapaaehtoisesti lapsettomat muka katuis lapsettomuuttaan. Vituttaako kun kaikki aika menee lapseen? :D

[/quote]

Valitettavasti täällä keski-iän kynnyksellä "pillun" repeämättömyydellä ei juurikaan tee mitään. Ole sinä sitä mieltä mitä olet ja anna toisten kokea omia tunteitaan ja olla omaa mieltään. -ap

Vierailija
9/9 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on tabu. Samalla lailla, kuin päin vastoin jos vanhempi sanoo katuvansa lasten hankkimistaan. Mutta kyllä näitä molempia asioita tapahtuu.