Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hävettää...

Vierailija
31.08.2014 |

En oikein tiedä mikä muhun eilen meni, mutta avaudun tänne, kun en muuallekaan kehtaa. Eli siis oon ollut tosi stressaantunut ja päätin eilen lähteä kaverin kanssa ulos. Oli nuo juomat sitten maistuneet ja olin ehdotellut miehille. Tänään puolenpäivän aikaan heräsin siihen, että mun vieressä mun sängyssä nukkuu mies. Oli kiusallista olla tän ihan vieraan tyypin kanssa, mutta onneks hän sitten tajusi lähteä menemään.  Kaveriltani oli tullut 10 puhelua ja oli ollut huolissaan, että mihin lähdin, kun hän haki lisää juotavaa. En rehellisesti sanoen oo ikinä tehnyt tällasta, en varsinkaan yhdenyön juttuja. Nyt kaduttaa ja hävettää mun käytös..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kivan näköinen ja entä mukava tänään? Totesit kyllä, että outoa olla vieraan ihmisen kanssa...

Sanoitko sitten siis pysyvästi heipat, kun lähti luotasi vai vaihdoitteko numerot?

Vierailija
22/22 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se mies ihan hyvännäköinen ja ihan ok tyypiltä vaikutti. Oli se myös kiusallista, kun kyseessä ihan vieras ihminen. Ei vaihdettu numeroita tai mitään.  Hetki juteltiin niitä näitä ennen kuin hän lähti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla