nuorta tyttöä pelottaa. auttakaa!
Olen 16-vuotias tyttö ja seurustelen itseäni vanhemman pojan kanssa. Emme ole olleet yhdynnässä, mutta käsillä hyväilleet toisiamme ilman vaatteita jne. Istuin ilman vaatteita pojan peniksen päällä (hän oli myös alasti) niin eikai ole mahdollista että jos siemennestettä on joutunut emättimeeeni olisin raskaana? Poika myös laukesi vatsalleni niin eikai vatsalta emättimeen valunut siemenneste voi aiheuttaa raskautta? Minua pelottaa niin toivoisin pikaisia ja asiallisia vastauksia... kiitos jo etukäteen!
Kommentit (10)
Kummallakaan meillä ei ole sukupuolitauteja... vielä ei olisikaan kuukautisten aika tulla mutta kerrankin odotan todenteolla että ne alkaisivat ja pääsisin pelostani.
Rauhoitu. Raskaus ei ollenkaan todennäköinen, mutta nyt on aika laittaa ehkäisy kuntoon!
Olet todennäköisesti raskaana, onnea! Porvoon sairaala on ihan kiva paikka.
Olo on helpottunut huimasti... olen miettinyt olisikohan e-pillerit hyvä ehkäisymuoto , koska niistä saisin samalla avun kivuliaisiin ja runsaisiin kuukautisiini sekä ikäviin PMS oireisiini..
Varaappa aika kuntasi ehkäisyneuvolaan.
Sukupuolitauteja on paljon. KUKAAN ei harrasta seksiä tietoisesti sellaisen ihmisen kanssa, jolla on tauti. Siksipä pitää todella luottaa kumppaniin tässä asiassa ennen kuin altistaa itseään sukupuolitaudeille.
Kaikkea hyvää!
Mistä lähtien kouluissa ei ole ollut terveystietoa ja ihmisen anatomiaa
ET. Siitä jätkästä pitää saaha ulos ensin pari lusikallista että voit pamahtaa paksuks..
Ilmeisesti tämä poika on sitten joko neitsyt tai käynyt testeissä viimeisen suhteen jälkeen kun olet noin varma ettei hänellä ole tauteja ?
Kannattaa oikeasti käydä ehkäisyneuvolassa ja jutella siellä myös noista taudeista.
t. Itse en aikanaan osannut varoa riittävästi tauteja mutta onnella selvisin ilman tauteja ja nyt toimisin toisin kun tietoa on enemmän
Poikaystäväni ja samoin minä olemme molemmat neitsyitä eli ei seksitauteja! Kiitos paljon vastauksista!
Raskaus epätodennäköistä.
Sukupuolitauti voi tarttua noinkin.