Olen Keira Knightleyn yläkroppakaksonen :)
Mies meni lankaan ja luuli, että yläosattomassa kuvassa olin minä. Siis kun en näyttänyt kasvoja. Naamani ei kyllä ole sitten sinnepäinkään :D
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:58"]
Jos liivien ympärysmitta on 80 niin kyllä siinä on joko leveäselkäinen tai laardia.
[/quote]
minulla ei ole kumpaakaan. olen kropaltani melkolailla kuin marilyn monroe ja kuppikoko siis 80D. ymmärrän kyllä että sinua harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 16:06"]
Jos liivien ympärysmitta on 80 niin kyllä siinä on joko leveäselkäinen tai laardia.
[/quote]
minulla ei ole kumpaakaan. olen kropaltani melkolailla kuin marilyn monroe ja kuppikoko siis 80D. ymmärrän kyllä että sinua harmittaa.
[/quote]
Miksi ketään harmittaisi sinun tissiliiviesi koko? Kummastelen vain.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:52"]
No voi hitsi, itselläkin painoindeksi 20 ja D-kupin rinnat.. Aina kuvittelin olevani ihan sopusuhtainen mutta tän keskustelun mukaan olen leveäselkäinen. Voihan itku, miten tästä nyt pääsee yli! :D
[/quote]
Jos painoindeksisi on 20, et kuulosta noin isoilla rinnoilla kovin sopusuhtaiselta ja kahdeksankymmenen sentin ympäryksellä olet aika leveäselkäinen, mutta pääasiä, että olet itse tyytyväinen vartalooso.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:31"]Täällä satakiloiset siiderivalaat haukkuu hoikkia naisia sillä yhdellä ainoalla perusteella jolla kokevat voivansa: ainakin mulla on tissit. No juu, saattaa ollakin, mutta ei ne sen paremmin erotu sieltä tuhansien muiden makkaroiden välistä. Sorry... [/quote] En ole satakiloinen siiderivalas, mutta tuo nyt ei ole mielestäni nättiä. Itse olen ollut alipainoinen ja tuota kauheampi. Tällä hetkellä painoindeksi 20 ja 80D kuppikoko ja olen miljoona kertaa onnellisempi. Ja mieskin tykkää paaaaaaljon enemmän! Toiset tykkää laihoista, toiset ei. [/quote] Leveä selkäinen olet, oletko uimari? [/quote] Voin kuvitella mikä lauta siellä huutelee :DDD hahahaaa luuseri
[/quote]
Taidat olla aika nuori kielenkäytöstäsi päätellen. Ymmärrystä tulee toivottavasti sinullekin, odottele rauhassa.
On muutakin kuin musta ja valkoinen.
Näyttäisin mielelläni samalta kuin Keira.
t. N28 171/59 75B
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 16:06"]
[/quote]
Marilynin kuppikoko oli B
[/quote]
80 ympärysmittana naisella rintojen alta mitattuna on kyllä aika skrode.
Ihmeellistä keskustelua täällä. Minulla on itselläni kuppikoko 70E, mutta silti pidän pienirintaisia naisia kauniina, ja Keira on yksi maailman kauneimmista naisista. Ihan yhtä lailla voivat esim. pitkät ja lyhyet naiset olla kauniita. Vihaan aina näitä "Kyllä naisen kuuluu olla..." -juttuja. Argh.
Pipsukkaliinin tissiliivien ympärysmitta on hänen kertomansa mukaan 90, miettikää sitä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:48"]
minäkin olen tisseiltäni D80 ja iso osa naiseutta katoaisi jos tissit kuihtuisivat. :(
[/quote]
Miten jonkun naisen naiseus voi olla kiinni rintojen koosta? Luulisi sen enemmänkin olevan kiinni siitä, omistaako emättimen vai siittimen. Kyllä nainen voi olla nainen vaikka omistaisi miesmäiset kasvot, olisi täysin rinnaton tai vaikkapa todella lihaksikas. Nämä piirteet eivät vähennä mitenkään kenenkään naiseutta.
[/quote]
Kerro tämä tutuilleni! Olen todella hoikka, luut näkyvät helposti yläkehosta. Olen aina ollut tietoinen, että olen isoluinen. Selkäni on todella leveä, kuten hartiani ja lantionikin. Läskiä ei ole, mutta silti ympärysmitta rintojen alapuolelta on 80 cm. Silti kaikki väittää, että olen muka pieni enkä ole isoluinen, leveäselkäinen yms. Kyllä olen ja jokainen terve ihminen sen näkee! Todella kiva omistaa ylipainoisen rintaliivimitta, vaikka on itse alipainoinen. No toiset meistä on luotu elämään yksin isoluisina :(
Jaaaa av-palstan mukaan kaikki 80D kupit on läskejä. Jaa. No oma tyttöystävä ei tosiaan läski ole, sattuu vain olemaan kivan kokoiset rinnat. Joillain on hyvät geenit, keneltä se on pois?
Sata tykkäystä tälle! (ja sata miinusta tälle lauta vs siiderivalas-keskusteluille ja Marilyn-kroppaansa ja muiden kateutta hehkuttavalle)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 16:19"]
Ihmeellistä keskustelua täällä. Minulla on itselläni kuppikoko 70E, mutta silti pidän pienirintaisia naisia kauniina, ja Keira on yksi maailman kauneimmista naisista. Ihan yhtä lailla voivat esim. pitkät ja lyhyet naiset olla kauniita. Vihaan aina näitä "Kyllä naisen kuuluu olla..." -juttuja. Argh.
[/quote]
Ei hitto tätä tasoa! Katsokaas kun meitä on ihan kaiken kokoisia ja näköisiä. Jos jollain on se D-kuppi ei tarkoita että on läski tai leveäselkäinen. Jos joku näyttää Keiralta niin ei sekään ehkä tarkoita että näyttää 8-vuotiaalta pojalta. Menkää ihmiset itteenne :D Aikamoista huudella jollekin jonka painoindeksi on huikea (sarkasmi) 20 että onpa levee selkä tai pakko olla läski noilla rinnoilla. Itse olette varmasti täydellisiä. Ja ap, kiva jos itseäsi miellyttää. Mikä ihmisiä vaivaa?? Antaa joka kukan kukkia.....