Olen Keira Knightleyn yläkroppakaksonen :)
Mies meni lankaan ja luuli, että yläosattomassa kuvassa olin minä. Siis kun en näyttänyt kasvoja. Naamani ei kyllä ole sitten sinnepäinkään :D
Kommentit (55)
Hyi luut vain kolisee. Ap kai tiedät ettei laihuus oo enää in? M27
Haha kaikki jotka ei tykkää laihoista niin on siiderivalaita :DD Selvä, perus av:n logiikka.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:31"]Täällä satakiloiset siiderivalaat haukkuu hoikkia naisia sillä yhdellä ainoalla perusteella jolla kokevat voivansa: ainakin mulla on tissit. No juu, saattaa ollakin, mutta ei ne sen paremmin erotu sieltä tuhansien muiden makkaroiden välistä. Sorry...
[/quote]
Valitan en ole siiderivalas BMI 20, mutta mulla on silti tissit 75D ja mielestäni Keiran vartalo ei ole kaunis, kasvoista kyllä oikein kaunis nainen :)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:18"] Sehän näyttää ihan 8-vuotiaalta pojalta??? :| [/quote] ikävää jos poikasi näyttää tuolta. Olethan käyttänyt lääkärin tutkittavana? Varmaan joku hormonihäiriö. [/quote] Vaikka ei näyttäisi pojalta, niin ei tää kyllä ole millään tavalla kaunista!? http://www.fansshare.com/gallery/photos/10909749/keira-knightley-body/?displaying
[/quote]
Laitapa oma kuvasi, niin saamme ihailla kaunista. Eikä kannata vastata: olen mies, koska ei sitä kukaan usko.
[/quote]
Vastaan sulle saman, kun jollekin muulle jo, Valitan en ole siiderivalas BMI 20, mutta mulla on silti tissit 75D ja mielestäni Keiran vartalo ei ole kaunis, kasvoista kyllä oikein kaunis nainen :)
Oho, täällähän lähti keskustelu käyntiin. Ja tyylikin on tuttua av:ta ja suomalaisnaisen logiikkaa. Eli lähtökohtaisesti haukutaan muut ja lytätään, jos on jostain vähän iloa saanut. Ettei ny kukaan vaan kuvittelis mitään olevansa. Ainakaan kaunis. Tälleenhän tää menee. Carry on. ap
Miehen näkökulmasta haluan sanoa, että en ehkä ottaisi tuota kohteliaisuutena. Kyllä voin kuvitella miten tyttöystävän perse repeäisi jos vertaisin hänen kroppaansa tuohon.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:31"]Täällä satakiloiset siiderivalaat haukkuu hoikkia naisia sillä yhdellä ainoalla perusteella jolla kokevat voivansa: ainakin mulla on tissit. No juu, saattaa ollakin, mutta ei ne sen paremmin erotu sieltä tuhansien muiden makkaroiden välistä. Sorry... [/quote] En ole satakiloinen siiderivalas, mutta tuo nyt ei ole mielestäni nättiä. Itse olen ollut alipainoinen ja tuota kauheampi. Tällä hetkellä painoindeksi 20 ja 80D kuppikoko ja olen miljoona kertaa onnellisempi. Ja mieskin tykkää paaaaaaljon enemmän! Toiset tykkää laihoista, toiset ei.
[/quote]
Leveä selkäinen olet, oletko uimari?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:41"]Oho, täällähän lähti keskustelu käyntiin. Ja tyylikin on tuttua av:ta ja suomalaisnaisen logiikkaa. Eli lähtökohtaisesti haukutaan muut ja lytätään, jos on jostain vähän iloa saanut. Ettei ny kukaan vaan kuvittelis mitään olevansa. Ainakaan kaunis. Tälleenhän tää menee. Carry on. ap
[/quote] No mielipiteen saa sanoa? Jos ei kestä niin älä tulee tänne "kehumaan"? :D Nätti nainen tuo on, mutta vähintään 7 kiloo lisää nii nams.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:37"]Haha kaikki jotka ei tykkää laihoista niin on siiderivalaita :DD Selvä, perus av:n logiikka.
[/quote]
Tämä, sama kun väittäisi, että kaikki ketkä ei pidä pulleista on anorektikoita :D
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:31"]Täällä satakiloiset siiderivalaat haukkuu hoikkia naisia sillä yhdellä ainoalla perusteella jolla kokevat voivansa: ainakin mulla on tissit. No juu, saattaa ollakin, mutta ei ne sen paremmin erotu sieltä tuhansien muiden makkaroiden välistä. Sorry... [/quote] En ole satakiloinen siiderivalas, mutta tuo nyt ei ole mielestäni nättiä. Itse olen ollut alipainoinen ja tuota kauheampi. Tällä hetkellä painoindeksi 20 ja 80D kuppikoko ja olen miljoona kertaa onnellisempi. Ja mieskin tykkää paaaaaaljon enemmän! Toiset tykkää laihoista, toiset ei.
[/quote]
[/quote] Olen kyllä uintia harrastanut :) Ainoa "leveys" on valitettavasti nyt rintojen, lantion ja pepun kohdalla :/ sori vaan! Jotkut kato treenaa!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:34"]
[/quote]
[/quote] Ai näit tän henkilön? Ja mikäs vika uimareissa on, muodot kohdallaan ;)
Hohhoijaa..... Jotkut tykkää luista, jotkut muodoista.
[/quote]
[/quote] Voin kuvitella mikä lauta siellä huutelee :DDD hahahaaa luuseri
minäkin olen tisseiltäni D80 ja iso osa naiseutta katoaisi jos tissit kuihtuisivat. :(
And here we go! Voi näitä fiksuja! Kun Keiran kroppa ei miellytä silmää niin olet leveäselkäinen siiderivalas ja jos tykkäät niin olet lauta. Aaaah fiksua porukkaa!!
No voi hitsi, itselläkin painoindeksi 20 ja D-kupin rinnat.. Aina kuvittelin olevani ihan sopusuhtainen mutta tän keskustelun mukaan olen leveäselkäinen. Voihan itku, miten tästä nyt pääsee yli! :D
laudanpätkät tulee aina olemaan kateellisia naisille, jotka omaavat rinnat :)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:37"]Haha kaikki jotka ei tykkää laihoista niin on siiderivalaita :DD Selvä, perus av:n logiikka.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:52"]No voi hitsi, itselläkin painoindeksi 20 ja D-kupin rinnat.. Aina kuvittelin olevani ihan sopusuhtainen mutta tän keskustelun mukaan olen leveäselkäinen. Voihan itku, miten tästä nyt pääsee yli! :D
[/quote] Ei minuu haittaa onko levee selkä, kyllä nuilla muodoilla kelpaa ;)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:31"]Täällä satakiloiset siiderivalaat haukkuu hoikkia naisia sillä yhdellä ainoalla perusteella jolla kokevat voivansa: ainakin mulla on tissit. No juu, saattaa ollakin, mutta ei ne sen paremmin erotu sieltä tuhansien muiden makkaroiden välistä. Sorry...
[/quote] En ole satakiloinen siiderivalas, mutta tuo nyt ei ole mielestäni nättiä. Itse olen ollut alipainoinen ja tuota kauheampi. Tällä hetkellä painoindeksi 20 ja 80D kuppikoko ja olen miljoona kertaa onnellisempi. Ja mieskin tykkää paaaaaaljon enemmän! Toiset tykkää laihoista, toiset ei.