Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen menee Ikeaan koiran kanssa?

Vierailija
31.08.2014 |

Vaikutti olevan vähän wt-meno Ikean kahviossa kun koira pyörii jaloissa. Mistä lähtien tää on ollut fiksua toimintaa :D

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypo- tai avustajakoira ehkä.

Vierailija
42/47 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin pariisissa silmäni tiputtaa kun väentungoksessa kulki koira ilman hihnaa omistajan rinnalla keskellä kaupunkia. Iso, sekarotuisen näköinen koira. Hienosti oli kyllä opetettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa pentuna kuljettiin bussilla jotta koira tottuisi erilaisiin ympäristöihin ja osaisi sellaisessa matkustaa tulevaisuudessa. Mentiin käymään vanhempieni luona esimerkiksi jotka asuivat toisella puolen kaupunkia. Eikö se ole kaikille mukavempaa että koira osaa käyttäytyä joka paikassa?

Nykyään asun itse tuolla Suomenlahden toisella puolella niin kuljen isohkon koirani kanssa lautalla, ratikalla, bussilla ja junalla. Lautasta junaan vaihtaessa odottelua voi olla useampi tunti joten en ajatellut ulkona matkatavaroiden kanssa kuluttaa koko aikaa joten joku kahvila tai ostoskeskus on meille aivan luonnollinen paikka. En nyt huvikseen vie koiraa shoppailemaan ja mitä siitä vaikka veisinkin? Jos koira osaa käyttäytyä niin mikäs siinä.

Itse ainakin kannustan kaikkia koiranomistajia totuttamaan koiran erilaisiin julkisiin paikkoihin ja kulkuvälineisiin jos joskus tulevaisuudessa tulee tilanne jolloin koira on pakko ottaa sellaiseen paikkaan. Kaikilla on silloin mukavempaa. Mikään ole yhtä yhtä inhottavaa kuin huonosti käyttäytyvä ja stressaava koira julkisilla paikoilla.

Vierailija
44/47 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla menee noin 10 tuntia päivässä töihin (mukaan lukien työmatkat) ja samana päivänä pitää vielä käydä Ikeassa (n. 2 tuntia) niin koiran täytyy olla yksinään kotona 12 tuntia. Jos sen sijaan otan koiran mukaan niin koira on yksin 10 tuntia. Eli mieluummin otan mukaan koska koira on yksin jo tarpeeksi.

Ja jos vain jatkuvasti veisin koiran ulos juoksemaan ja leikkimään niinkuin joku ehdotti niin en pääsisi ikinä itse käymään missään kaupassa.

Entä jätänkö koiran ulos odottamaan Ikeassa käynnin ajaksi.. Kumman luulet olevan koiralle miellyttävämpää: olla ulkona tuntemattomassa paikassa YKSIN vai olla tuntemattomassa paikassa omistajan rinnalla? Veikkaan tuota jälkimmäistä.

Kaikki meistä eivät voi olla päivät kotona koiran kanssa vaan me koiranomistajatkin käydään töissä. Niinpä vapaa-aikana täytyy antaa aikaa koiralle, mutta myös hoitaa ihan perusarkeenkin kuuluvia asioita. Helpointa, jos nuo kaksi asiaa yhdistää.

Vierailija
45/47 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole näkövammais tai esim hypokoira

Vierailija
46/47 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on monelle perheenjäsen, joka kulkee mukana. Koirat ovat niin rokotettu ja tarkistettu Suomessa, ettevät taatusti aiheuta

mitään ongelmaa. Eivät ainakaan ne koirat joita halutaan sosiaallistaa ja kuljettaa ihmistenilmoilla.

Minua itseäni ärsyttää Ikean kahvilassa HUONOSTI käyttäytyvät sotkevat, meluavat lapset ja heidä nalkuttavat vanhempansa.

TAPAKASVATUS HOIDETAAN KOTIOLOISSA.

Ei kahvilassa josta myöskään kesken ruokailun edestakaisin.

Se sotku minkä lapsiperhe pöytään jättää, ei myöskään kuulu ravintolaan.

Vierailija
47/47 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistaja