Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen menee Ikeaan koiran kanssa?

Vierailija
31.08.2014 |

Vaikutti olevan vähän wt-meno Ikean kahviossa kun koira pyörii jaloissa. Mistä lähtien tää on ollut fiksua toimintaa :D

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokeillaas tällaista.

vastaus:

sellainen ihminen, jolla on koira

Ja sellainen, joka ei käy töissä tai muutenkaan osaa liikkua minnekään ilman koiraansa? Vaikka koirista ei olisi mitään haittaa minulle, niin onko koiralla kivaa jossain Ikean ravintolassa?

Vierailija
22/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungoanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitköhän mut? Mulla oli mukana avustajakoira :) Käytiin kahvilla, ja koira makasi  niin, ettei valjaissa oleva merkki välttämättä näkynyt kunnolla

Vierailija
24/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokeillaas tällaista.

vastaus:

Ja sellainen, joka ei käy töissä tai muutenkaan osaa liikkua minnekään ilman koiraansa? Vaikka koirista ei olisi mitään haittaa minulle, niin onko koiralla kivaa jossain Ikean ravintolassa?

Mä luulen, että aika monella :D Se ruoan tuoksu ja pikkulapset on kylväny lattian täyteen ranuja ja puolikkaita lihapullia...

Vierailija
25/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähny usein chihuja ikeassa: Voiko nekin olla jonkinsortin avustajakoiria vai? Ja en kyllä tajua miks se koira pitää ottaa mukaan ikeaan. Elämykset on vähän huono selitys.

Vierailija
26/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:07"]Onko Ikeaan kielletty viemästä koiria?

Elintarvikelaki taitaa kieltää koirat siellä missä myydään elintarvikkeita; esim. kahvilat, ruokakaupat jne. Ja kyseessähän oli kahvilan puoli.

Ei kiellä. Ravitsemusliikkeissä, kuten kahviloissa ja ravintoloissa, omistaja päättää, sallitaanko lemmikit. Laki muuttui 1.1.2012.

Vierailija
27/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo perseestä :(

Vierailija
28/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitetaan jos koira on yksin kotona ja haukkuu. Valitetaan jos ottaa koiran mukaan. Huoh...Kadulle kiusattavaksi ja varastettavaksiko se pitäisi jättää?

Vierailija
29/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nähny usein chihuja ikeassa: Voiko nekin olla jonkinsortin avustajakoiria vai? Ja en kyllä tajua miks se koira pitää ottaa mukaan ikeaan. Elämykset on vähän huono selitys.

Mua ärsyttää kun jotkut ajattelevat että "pieniä ei koiria ei lasketa koiriksi".Olin joskus kaverin kanssa kaupungilla,kaveri pyysi kaverin ja tämän chihuahuan liittymään seuraan. Myyjätkin vain ihastelivat koiraa kun se oli niin "söpö".Tuskinpa esimerkiksi kuolaava berhandilainen olisi ollut yhtä tervetullut.

Vierailija
30/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tajua, miksi jonnekin kauppaliikkeeseen pitää hinata hurtta mukanaan. Vaikea kuvitella, että olisi sille koiralle jokin positiivinen kokemus oleilla paikassa, joka on täynnä outoja hajuja ja ääniä.

Istuin tässä taannoin ahtaassa bussissa, jossa oli kyydissä sekä saksanpaimenkoira että joku tunnistamattomaksi jäänyt pienikokoinen sylikoira. Isompi otus äidin ja pienempi tyttären.

Jouduin itse poistumaan bussista ennen määränpäätä. Syyn arvaatte.

Hengenahdistusta veemäisempää oli kuitenkin kuulla jatkuvaa äyskimistä: "ISTU", "ÄLÄ VEDÄ", "PAIKKA", "NYT KUNNOLLA". Ilmeisesti kyseinen piski ei nauttinut elämysmatkastaan, kun kymmenen sekunnin välin omistajan oli äyskittävä ko. matkailijalle.

En enää ymmärrä, missä menee lemmikkien omistajien ymmärrys kanssaihmisiä kohtaan. Asenne on se, että "jos sull on noin paha astma, niin pysy kotonas."

Ero on siinä, että mun on käytävä sitä bussia käyttäen duunissa, mutta koiran ei ole pakko matkustaa bussilla yhtikäs mihinkään. Kai sen eläinlääkärireissun voi hoitaa muillakin keinoin ja nämä kaksi koiraa olivat tiettävästi olleet nauttimassa äidin ja tyttären shoppailusta. Tämän päättelyyn ei tarvinnut olla mikään Sherlock, kun tyypeillä roikkui käsissä H&M:n ja Sokoksen muovikasseja.

No. Odottakaas. Ostan pythonin ja alan kuljettaa sitä mukanani Ikeassa yms.

Vierailija
31/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otan koiran mukaan kaikkialle mihin se on sallittua sen sijaan että se kökkisi yksinään kotona. Ikeaan ei ole ollut asiaa, tosin olen kuullut ettei sinne saisi ottaa. Varmistan yleensä soittamalla etukäteen tietysti.

Vierailija
32/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti otan koiran mukaan kaikkialle mihin se on sallittua sen sijaan että se kökkisi yksinään kotona. Ikeaan ei ole ollut asiaa, tosin olen kuullut ettei sinne saisi ottaa. Varmistan yleensä soittamalla etukäteen tietysti.

Otatko koiran myös öisin sänkyysi ettei se joudu kökkimään yksin ;)

Vierailija
33/47 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa on monissa maissa ihan normaalia ottaa (hyväkäytöksinen!!!) koira mukaan kauppaan. Esim. Saksassa voit mennä vaatekauppaan tai kahvilaan koiran kanssa ja Belgiassa katsotaan enemmän kieroon jos koira on kadulla lenkitettäessä hihnassa, kuin jos se kulkee tottelevaisesti vieressä "vapaana". Täällä ei ehkä onnistuisi kun porukka on niin junttia ja kapeakatseista ja suurin osa ei ilmeisesti edes osaa kouluttaa niitä hurttia tavoille, mutta en kyllä kutsuisi Keski-Euroopan menoa "whitetrashiksi"... 

Vierailija
34/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopassa on monissa maissa ihan normaalia ottaa (hyväkäytöksinen!!!) koira mukaan kauppaan. Esim. Saksassa voit mennä vaatekauppaan tai kahvilaan koiran kanssa ja Belgiassa katsotaan enemmän kieroon jos koira on kadulla lenkitettäessä hihnassa, kuin jos se kulkee tottelevaisesti vieressä "vapaana". Täällä ei ehkä onnistuisi kun porukka on niin junttia ja kapeakatseista ja suurin osa ei ilmeisesti edes osaa kouluttaa niitä hurttia tavoille, mutta en kyllä kutsuisi Keski-Euroopan menoa "whitetrashiksi"... 

Jepjep mikä näitä ihmisiä vaivaa että kaikesta täytyy russuttaa :D ihme porukkaa. Elämä on paljon mukavampaa kun ei katso kaikkea niin negatiivisesti

Vierailija
35/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go f yourself ! Terveisia pieni koira omistaja joka on käynyt ulkomaille ravintolihin rannalle jne 🤗

Vierailija
36/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy suurempaa murhettakuin koira Ikeassa?

Vierailija
37/47 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäminen?

Vierailija
38/47 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt varmasti on yleisimpiä paikkoja

Vierailija
39/47 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tyypit jotka raahaa muutenkin sen pienen piskin joka paikkaan.

t. koiranomistaja jonka koira pystyy olemaan yksinkin tarvittaessa.

Vierailija
40/47 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokeillaas tällaista.

vastaus:

Samaa ajattelin! Oikea vastaus on koirallinen