kuoleman enteet piti paikkansa
Kun kirjoitin suruvaipasta ja kuinka se tökkäs mua. Myös sisarukseni oli just kohdannut suruvaipan.
Nyt kuulin lähisukulaiseni kuolleen.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:27"]
Kun kirjoitin suruvaipasta ja kuinka se tökkäs mua. Myös sisarukseni oli just kohdannut suruvaipan. Nyt kuulin lähisukulaiseni kuolleen.
[/quote]
No koita sitten jatkossa olla törmäämättä niihin. Mitään 'yleistä' kuoleman ennettä se perhoslajike ei kai edusta.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:47"]
Mikä on suruvaippa?
[/quote]
Sulla housussa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:47"]
Mikä on suruvaippa?
[/quote]
No meillä noita näkyi kesällä harva se päivä, en tiedä kävivätkö ihan tökkimään mutta eipä ole lähipiirissä vielä kukaan veiviään heittänyt.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:46"]Joo-o, muakin kosketti suruvaippa kesällä 1992 ja vuonna 2000 mummoni kuoli.
[/quote]
Hiukan eri aikaperspektiivissä. Perhonen törmäsi muhun kolme viikkoa sitten. Sisarukseen eilen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:27"]
Kun kirjoitin suruvaipasta ja kuinka se tökkäs mua. Myös sisarukseni oli just kohdannut suruvaipan. Nyt kuulin lähisukulaiseni kuolleen.
[/quote]
No koita sitten jatkossa olla törmäämättä niihin. Mitään 'yleistä' kuoleman ennettä se perhoslajike ei kai edusta.
[/quote]
Enhän minä siihen törmännyt vaan se törmäsi minuun.
Eilen suruvaippa oli pitkään kädelläni. Tänään kuoli minulle läheinen siskon mies.
En nyt ole varma perhoslajista mutta se lenteli edelläni yksi päivä talon terassilla, kun eräs asukkaista siirtyi ajasta ikuisuuten. Ruskeaa siinä oli.
Minä en tunnistaisi suruvaippaa vaikka se purisi minua nenästä.
Näin suruvaipan eilen ja isäni kuoli 2015. Eli ne osaavat ennustaa myös menneisyyttä.
Vanha uskomus myös jos palokärki tulee pihapiiriin, enteilee kuolemaa
Vierailija kirjoitti:
Vanha uskomus myös jos palokärki tulee pihapiiriin, enteilee kuolemaa
Juu, meillä on ollut koko kesän. Koska maailmassa kuolee 150.000 ihmistä joka päivä, tuo palokärki on siis syyllistynyt ainakin 90 miljoonan ihmisen joukkomurhaan.
Käki ja korppi enteilee kuolemaa,huonoja aikoja ym.
Joo-o, muakin kosketti suruvaippa kesällä 1992 ja vuonna 2000 mummoni kuoli.