Mitä kastiketta pinaattilettujen kanssa?
Tekisinkö valkokastikkeen? Miten maustaisin? Kaveriksi ajattelin ihan keitettyjä perunoita.
Kommentit (16)
Jauhelihakastike on ihan hyvää pinaattilättyjen kans.
Tavallinen valkokastike, tai kananmunakastike.
Onko siihen pakko laittaa joku kastike? Menee hyvin ilman
Ei kastiketta... Puolukkahilloa vaan!
Jos kysytään että mikä kastike, niin silloin varmaan halutaan joku kastike, eli nämä "ei siihen kastiketta tarvita" -vastaukset on taas jotain ihan käsittämätöntä.
No jos on perunoiden vuoksi oltava joku kastike, niin sitten valkokastike....mausta vaikka muskotilla?
Meillä syödään aina vaan puolukkahillon kanssa, ja esim tonnikala- tai kinkkupastasalaattia kaverina.
Mä teen aina puolukkahilloraejuustosörsseliä! Nam!
Puolukkahillo kuuluu pinaattilättyihin kuten veriohukaisiinkin. C- vitamiinin ansiosta rauta imeytyy paremmin. EI maitotuotteita.
Meillä myös valkokastike yleensä. Joskus olen laittanut sekaan pekonia tai raastettua omenaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:40"]
No jos on perunoiden vuoksi oltava joku kastike, niin sitten valkokastike....mausta vaikka muskotilla?
Meillä syödään aina vaan puolukkahillon kanssa, ja esim tonnikala- tai kinkkupastasalaattia kaverina.
[/quote]
Eihän kastiketta tehdä perunoiden vuoksi!
Kylmä kermaviilikasteike yrteillä ja suolakurkulla maustettuna. Ei maistusi pahalta, jos sekaan sotkisi tonnikalaakin!
Mä oon sulattanut lettujen päälle vaan feta-juustoa. Oli hyvää.