Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies enkä menisi sotaan jos se nyt syttyisi

Vierailija
31.08.2014 |

Inb4 "NO SUN OIS VÄHÄ PAKKO!1!1!"
No eihän olisi, menisin jonnekin lappiin tms piiloon, tai sitten tappaisin itseni jos tilanne menisi tukalaksi :)

En vain ole valmis murhaamaan viattomia ihmisiä muutaman ihmisen perseilyn ja erimielisyyksien vuoksi. Menkööt itse maiden johtajat kahdestaan tappelemaan ja ratkaisemaan riitansa, mutta viattomien kansalaisten tapattaminen toisillaan on vaan väärin, ja sitten johtajat keräävät kunnian voitosta ja maan mahtavuudesta itselleen.
Muutenkaan minusta olisi sodassa mitään hyötyä, kun en voisi tappaa muuta ihmisolentoa :D

Noniin, olen vapaata riistaa lassukkahaukkumisellenne ja miten TOSI UROS puolustaa herkkää ja viatonta siiderivalasvaimoaan rintamalla, samalla kun kauhistellen sidukkaveron nousua

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin pienellä maalla ole varaa niskurointiin. Käpykaartilaiset tapetaan.

Vierailija
102/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin tykkäät ap, mutta mieheksi sinua ei voi kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 08:47"]Miksi kukaan miehittäisi suomen?!? Ihmisten luonteen ja ilmaston vuoksi? Meillähän ei ole mitään suuria luonnonvaroja tai muuta jota joku voisi havitella.
[/quote]

Se on se suomen strateginen ja geopoliittinen sijainti. Siksi RYSSÄ tänne halajaa. Siinä sulle factaa. Perkele. Ja osa suomi-miehistä aikoo mennä lappiin piiloon ja jättää vaimot ja lapset... Voi saatana. Taitaa olla myyrät ja desantit kun kirjoittelee. En tunnista suomi-miestä. EN !

Vierailija
104/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 08:41"]

Menkää vain sinne muualle kun Suomi on niin ollut teille 'paska maa'. Sitten näette konkreettisesti miten tervetulleita olette siellä, ja miten kaikki kannetaan teille kultatarjottimella nenän eteen: koulutus, työpaikka, loistoasunto jne. Paikalliset ihmiset ottavat teidät avosylin vastaan ja elämä on hyvää. Nauttikaa sikäläisestä kulttuurista ja ai niin, niistä naisista jotka jonottavat syliinne :).

[/quote]

Näinhän teille naisille yleensä käy, kun muutatte ulkomaisen miehen elätettäväksi minne sitten menette. la dolce vita italialaisen sonnin kanssa tai minkä lie.

Vierailija
105/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin naisena valmis puolustamaan lapsiani, vaikka sitten rynkky olalla. Jos joku uhkaisi minun läheisiäni, tottakai silloin on oltava valmis puolustamaan. Mitä ihme pullamössöjä nämä pakenijat oikein on?

Vierailija
106/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 08:54"]

Ei näin pienellä maalla ole varaa niskurointiin. Käpykaartilaiset tapetaan.

[/quote]

Mitä väliä on kuolemalla tai elämällä, jos mies ei saa pillua?

Jos tähän saisi joltain paskakokkareelta tai feministiltä vastauksen?

Vierailija
107/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin käyneenä naisena toivon kädet kyynärpäitä myöten ristissä että meidän ei tarvitsisi sotia ja että tulevatkin sukupolvet saisivat elää rauhassa. Mutta kyllä minä sen verran puolustamisen arvoista tässä maassa näen, etyä korteni kekoon kannan jos tilanne eteen tulee.

Vierailija
108/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:20"]

Minä olisin naisena valmis puolustamaan lapsiani, vaikka sitten rynkky olalla. Jos joku uhkaisi minun läheisiäni, tottakai silloin on oltava valmis puolustamaan. Mitä ihme pullamössöjä nämä pakenijat oikein on?

[/quote]

Ketä vittu kiinnostaa sinun lapsesi?

Vierailija
109/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa pakolaiseksi toiseen maahan? Luuletteko että tuosta vaan tilaatte liput minne haluatte ja homma on sillä selvä? Uudessa maassa saatte työt, asunnon, koulunkäynnit ym tosi näppärästi järkättyä? Ei hitto mitä pälliä porukkaa.

Vierailija
110/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:23"]

Intin käyneenä naisena toivon kädet kyynärpäitä myöten ristissä että meidän ei tarvitsisi sotia ja että tulevatkin sukupolvet saisivat elää rauhassa. Mutta kyllä minä sen verran puolustamisen arvoista tässä maassa näen, etyä korteni kekoon kannan jos tilanne eteen tulee.

[/quote]

Ai tätä juotavaa suomaata ja metikköä, jolla ei ole mitään arvoa, koska eukalyptus kasvaa muualla selluksi nopeammin? Naisen tyhmyys nähdään taas tässä ny tkerran. Etkö havaitse, että Suomen poliitikotkin - kuten Stubb - ajavat omaa etuaan EU-virkoihin, mikään pöpelikkö joutomaa täällä periferiassa ei voi heitä vittuakaan vähempää kiinnostaa ainakaan jonain pyhänä isänmaana.

Vierailija
111/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:20"]Minä olisin naisena valmis puolustamaan lapsiani, vaikka sitten rynkky olalla. Jos joku uhkaisi minun läheisiäni, tottakai silloin on oltava valmis puolustamaan. Mitä ihme pullamössöjä nämä pakenijat oikein on?
[/quote]

Samoja itsensä ja perheen suojelijoita kuin sinäkin.

Vierailija
112/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:23"]

[/quote]

Ai tätä juotavaa suomaata ja metikköä, jolla ei ole mitään arvoa, koska eukalyptus kasvaa muualla selluksi nopeammin? Naisen tyhmyys nähdään taas tässä ny tkerran. Etkö havaitse, että Suomen poliitikotkin - kuten Stubb - ajavat omaa etuaan EU-virkoihin, mikään pöpelikkö joutomaa täällä periferiassa ei voi heitä vittuakaan vähempää kiinnostaa ainakaan jonain pyhänä isänmaana.
[/quote]

Mitä sä riehut siellä, kuulostat enemmän menkkaraivoiselta akalta kuin mieheltä.

Vierailija
113/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:23"]

[/quote]

[/quote]

Se on sun mielipiteesi, voit pitää siitä kiinni ihan vapaasti, ei häiritse yhtään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan