Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies enkä menisi sotaan jos se nyt syttyisi

Vierailija
31.08.2014 |

Inb4 "NO SUN OIS VÄHÄ PAKKO!1!1!"
No eihän olisi, menisin jonnekin lappiin tms piiloon, tai sitten tappaisin itseni jos tilanne menisi tukalaksi :)

En vain ole valmis murhaamaan viattomia ihmisiä muutaman ihmisen perseilyn ja erimielisyyksien vuoksi. Menkööt itse maiden johtajat kahdestaan tappelemaan ja ratkaisemaan riitansa, mutta viattomien kansalaisten tapattaminen toisillaan on vaan väärin, ja sitten johtajat keräävät kunnian voitosta ja maan mahtavuudesta itselleen.
Muutenkaan minusta olisi sodassa mitään hyötyä, kun en voisi tappaa muuta ihmisolentoa :D

Noniin, olen vapaata riistaa lassukkahaukkumisellenne ja miten TOSI UROS puolustaa herkkää ja viatonta siiderivalasvaimoaan rintamalla, samalla kun kauhistellen sidukkaveron nousua

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:21"]Olen valmis puolustamaan maatani, perhettäni, sukulaisiani ja kotiani kuolemaan asti.
[/quote]

Senhän piti olla koti, uskonto ja isänmaa?

Vierailija
22/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 03:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:32"]

En viitsi sotia koska en kuitenkaan saa pillua.

[/quote]

Erinomainen perustelu. Ei pillua, ei sotimista. Voisin hyvinkin sotia jos saisin palkkioksi pillua.

[/quote]

Sukupuolenkorjausta ei tarvitse ansaita sotimalla.

[/quote]

Tiedän helpomman ja tarkoituksenmukaisemman ratkaisun. Sinuakin voisin panna — kumisaappaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit menny sivariin!

Vierailija
24/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bunkkerin rakennus aluillaan. Piilotan sinne mieheni ja perheeni ja odotan ryssää kivääri olalla.

Vierailija
25/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 03:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:32"]

En viitsi sotia koska en kuitenkaan saa pillua.

[/quote]

Erinomainen perustelu. Ei pillua, ei sotimista. Voisin hyvinkin sotia jos saisin palkkioksi pillua.

[/quote]

Sukupuolenkorjausta ei tarvitse ansaita sotimalla.

[/quote]

Tiedän helpomman ja tarkoituksenmukaisemman ratkaisun. Sinuakin voisin panna — kumisaappaalla.
[/quote]

Et kuitenkaan sais.

Vierailija
26/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 03:14"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:46"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:32"] En viitsi sotia koska en kuitenkaan saa pillua. [/quote] Erinomainen perustelu. Ei pillua, ei sotimista. Voisin hyvinkin sotia jos saisin palkkioksi pillua. [/quote]   Sukupuolenkorjausta ei tarvitse ansaita sotimalla. [/quote] Tiedän helpomman ja tarkoituksenmukaisemman ratkaisun. Sinuakin voisin panna — kumisaappaalla. [/quote] Et kuitenkaan sais.

[/quote]

Se riippuu siitä, millainen naissukupuolen edustaja on kyseessä. En suostu ihan kaikkia naisia panemaan edes turvavarustuksen kanssa.

Vierailija
27/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 03:14"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:46"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:32"] En viitsi sotia koska en kuitenkaan saa pillua. [/quote] Erinomainen perustelu. Ei pillua, ei sotimista. Voisin hyvinkin sotia jos saisin palkkioksi pillua. [/quote]   Sukupuolenkorjausta ei tarvitse ansaita sotimalla. [/quote] Tiedän helpomman ja tarkoituksenmukaisemman ratkaisun. Sinuakin voisin panna — kumisaappaalla. [/quote] Et kuitenkaan sais.

[/quote]

Se riippuu siitä, millainen naissukupuolen edustaja on kyseessä. En suostu ihan kaikkia naisia panemaan edes turvavarustuksen kanssa.
[/quote]

Minä taas panen vain oikeita Miehiä. Turhaa elätellä toiveita siitä että sodan aikana/jälkeen kaikki olisi letut levällään sinua varten kun ei rauhankaan aikana ole. ;)

Vierailija
28/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:18"]

Suomen pitäisi ulkoistaa puolustus Natolle. Ei ketään voi enää nykyaikana pakottaa uhraamaan henkeään.

[/quote]

Täysin samaa mieltä! Sotaan pakottamisesta pitäisi tulla murhasyyte.

Vierailija
29/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallisen asuntovelkaisen lapsiperheen ole helppo noin vain pakolaiseksi ulkomaille lähteä, parhaiten pärjäävät ne joilla on reilut säästöt ja niillä elelee kitsaasti jonkin aikaa ulkomailla, mutta loppuvathan säästötkin ennen pitkää. Itse omistan perityn asunnon tosi hankalassa paikassa lähellä itärajaa, kukaan ei ostaisi sitä, jos kriisi tulis päälle.

Vierailija
30/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:50"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 03:14"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:46"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:32"] En viitsi sotia koska en kuitenkaan saa pillua. [/quote] Erinomainen perustelu. Ei pillua, ei sotimista. Voisin hyvinkin sotia jos saisin palkkioksi pillua. [/quote]   Sukupuolenkorjausta ei tarvitse ansaita sotimalla. [/quote] Tiedän helpomman ja tarkoituksenmukaisemman ratkaisun. Sinuakin voisin panna — kumisaappaalla. [/quote] Et kuitenkaan sais. [/quote] Se riippuu siitä, millainen naissukupuolen edustaja on kyseessä. En suostu ihan kaikkia naisia panemaan edes turvavarustuksen kanssa. [/quote] Minä taas panen vain oikeita Miehiä. Turhaa elätellä toiveita siitä että sodan aikana/jälkeen kaikki olisi letut levällään sinua varten kun ei rauhankaan aikana ole. ;)

[/quote]

Yksikin riittää, en käy vieraissa kuten alfaurokset.

Vierailija
31/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytin juuri 35, eli tietääkseni kuulun nyt nostoväkeen. En ole perheellinen, niin yrittäisin poistua maasta, jos Venäjä tänne hyökkäisi. Jos kerettäisiin värväämään, niin sitten menisin sotimaan. Tosin yksikkönä siis Jalkaväkiprikaati, eli toivoisin, että tositoimiin en joutuisi.

Sotiminen on nuorten poikien juttu. Onneksi tosin olen fyysisesti hyvässä kunnossa.

Vierailija
32/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on homo.

Vierailija
33/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:12"]

Minä ole nainen ja minulla on sellainen hehku päällänsä, jotta tuhoaisin kaiken ulkopuolelta tulevan uhan. Kaikki ne, jotka häiritsee isänmaamme rauhaa, sekä elämisen ja olemisen tasapainoa täällä, tulee saamaan ansionsa mukaan.

Mulle ei vittuilla!

[/quote]Hah hah :D Jos Venäjä tänne hyökkäisi niin Suomella ei olisi mitään mahdollisuuksia puolustautua. 

Vierailija
34/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapaskojen toimittajat pitäisi laittaa syytteeseen maanpetoksesta tässä asiassa. On sitä tyhjäntoimittajatat sen verta hehkuttanut massamurhaa, sotaa ja yrittäneet saadakseen kämäistä tuotostaan myydyksi kaivaa kaikki rupisimmatkin "asiantuntijat" heittämään läppänsä kehiin.

Vierailija
35/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:07"]

Inb4 "NO SUN OIS VÄHÄ PAKKO!1!1!" No eihän olisi, menisin jonnekin lappiin tms piiloon, tai sitten tappaisin itseni jos tilanne menisi tukalaksi :) En vain ole valmis murhaamaan viattomia ihmisiä muutaman ihmisen perseilyn ja erimielisyyksien vuoksi. Menkööt itse maiden johtajat kahdestaan tappelemaan ja ratkaisemaan riitansa, mutta viattomien kansalaisten tapattaminen toisillaan on vaan väärin, ja sitten johtajat keräävät kunnian voitosta ja maan mahtavuudesta itselleen. Muutenkaan minusta olisi sodassa mitään hyötyä, kun en voisi tappaa muuta ihmisolentoa :D Noniin, olen vapaata riistaa lassukkahaukkumisellenne ja miten TOSI UROS puolustaa herkkää ja viatonta siiderivalasvaimoaan rintamalla, samalla kun kauhistellen sidukkaveron nousua

[/quote] Eli et ole oikeasti Mies, et halua puolustaa omaa isäinmaatasi!

[/quote]Oletpas lapsellinen pelle. :D Toivon että et ole aikuinen, jollei kommenttisi ollut sarkastinen...

Vierailija
36/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin idiootti että menisi vapaaehtoisesti kuolemaan? Sankari vai? Sanoisin ennemmin että helvetin TYHMÄ!

Vierailija
37/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:32"]En viitsi sotia koska en kuitenkaan saa pillua.
[/quote] heh, päivän paras :D!

Vierailija
38/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:05"]

Minä ainakin ylpeästi jäisin tänne puolustamaan isänmaata. Väkivaltaa en kaihda, mikäli joku kehtaa tulla tänne turvalliseen pohjoiseen rikkomaan täysin sivullisten ihmisten rauhan. Taistelisin viimeiseen pihaukseen viattomien lasten ja vanhusten puolesta.

[/quote]Noin sanot nyt. Tuo me kaikki osataan täällä rauhan keskellä julistaa jos halutaan, mutta menepäs oikeasti sotimaan niin voi tulla karu todellisuus nopeasti vastaan.

Vierailija
39/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 17:34"]

Kuka on niin idiootti että menisi vapaaehtoisesti kuolemaan? Sankari vai? Sanoisin ennemmin että helvetin TYHMÄ!

[/quote]No esimerkiksi Iranin ja Irakin sodassa Iranin sotilaista huomattava määrä oli lapsia juuri siksi että lapsiparat on helppo huijata sotaan, jonka luonteesta heillä ei ole oikeasti tietoakaan. Heille luodaan käsitys että sotaan mennään voittamaan ja tullaan sankareina takaisin, todella surullista. Sodassa kun on ainoastaan häviäjiä. :(

Vierailija
40/113 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:05"]

Minä ainakin ylpeästi jäisin tänne puolustamaan isänmaata. Väkivaltaa en kaihda, mikäli joku kehtaa tulla tänne turvalliseen pohjoiseen rikkomaan täysin sivullisten ihmisten rauhan. Taistelisin viimeiseen pihaukseen viattomien lasten ja vanhusten puolesta.

[/quote]Noin sanot nyt. Tuo me kaikki osataan täällä rauhan keskellä julistaa jos halutaan, mutta menepäs oikeasti sotimaan niin voi tulla karu todellisuus nopeasti vastaan.

[/quote]

Tuskinpa kenelläkään aikuisella ihmisellä nykyaikana on yhtään mitään illuusioita siitä, mitä sota oikeasti on...? :)

Mutta sinun kaltaisesi panikoiva teini-ikäinen poikanen ei ehkä ole ihan vielä täysin käsittänyt sitä, että jos Venäjä jonain päivänä tekee maahyökkäyksen Suomeen, ei sinun henkilökohtainen "fiiliksesi" tai mielipiteesi tästä asiasta paina yhtään mitään. Kieltäytymällä sodanajan asepalveluksesta osallistuisit näin joka tapauksessa sotaan toimimalla Venäjän hyväksi. Ja se on maanpetos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän