Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan puoliltaöin panna vaimoani peppuun...

Vierailija
30.08.2014 |

ensimmäistä kertaa! Tulee hotellista etsimäni miehen luota ja hänen fantasia on toteutettu (ja salaittain minunkin) ja nyt on bayback time! Hän antaa peppunsa mun porattavaksi. Ainoa huoli on että tajuaako hän ettei peppuseksi ole mulle "uusi" kokemus, kuin hänen kanssaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait vaimon innostumaan vieraasta? Onko sulla tietoa miten sillä meni? Etkö oo mustis?

PAnet vaan muijaa tyytyväisenä? Kohta näät onko muijasi antanut kakkosta jo sille toiselle äijälle...

Vierailija
2/5 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkele! Vaimo tuli tyytyväisenä ja väsyneenä kotiin. Kiehnäsi vähän aikaa vieressä sängyssä  ja vastaili puolittain uteluihini ja... nukahti tai paremminkin sammui kuin saunalyhty. Pakaroiden välistä nuuhkien haisee vähän sille, että on tainnut vieras korkata jo kakkosen... 

Aamulla nartulle käy köpelösti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö meinaa jälkiliukaita hyödyntää ollenkaan?? 

Vierailija
4/5 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mällejä ole. Kumia käyttivät. En viitti toista sammuneena panna...

Aamulla sitten...

Vierailija
5/5 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu on nyt munkin toimesta korkattu... olen melko varma rttä eilen sinne on pantu myös vieraan miehen kalulla... sen verran liukas se oli ja helposti tapahtui tämä penetraatio. Toisekseen peppu tuoksui ja maistuikin vähän appelsiinille joten jotain liukua on käytetty...

Eipä se oikeestaan ollu hääppöstä. Molemmat saatin orkku kyllä varmasti eilistä vieraspanoa muistelemalla. Mua kiusatakseen sanoi vielä huipun lähestyessä että antoi laueta paljaalla sisään ja nuoli kalun puhtaaksi... se oli menoa sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi