Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein seksiä pienten lasten vanhemmilla

Vierailija
30.08.2014 |

Olen tässä pohtinut, että kuka usein pienen lasten vanhemmat oikeasti harrastavat seksiä. Itse voisin harrastaa hyvinkin usein, ehkä jopa päivittäin, mutta vaimolle riittää noin kerran kuussa. Itseä tämä tilanne ahdistaa, ja mietinkin usein, että olenko minä jotenkin epänormaali.

Kuinka usein te jotka olette pienen lasten vanhempia, harrastatte seksiä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tai kaksi kuukaudessa, joskus vähän useammin. Minun puolesta voisi harvemminkin...

Ettet ole minun mieheni?

Vierailija
2/26 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma. Sinulla on kyllä vaimoni käsiala.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lapset oli ihan pieniä, niin seksiä oli noin kerran kuukaudessa. Nyt kun ne on vähän isompia niin seksiä 1-2 kertaa vuodessa. Tosin välissä on ollut sellaisiakin vuosia, että koko vuonna ei ole vaimo halunnut.

Vierailija
4/26 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin kerta/viikko. Koskus voi mennä olosuhteiden pakosta pari kolme viikkoa ilman ja joskus sitten neljäkin x vko.

Vierailija
5/26 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-5 kertaa viikko, päiväkoti-ikäisiä lapsia, nuorin puolivuotias.

Vierailija
6/26 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Mukava kuulla, että joillakin on useastikin, niin itse en nukkuu epänormaali ole. Toivoisin kovasti meilläkin olevan edes viikoittain, mutta en tiedä mikä siihen auttaisi. Nykyisellään tilanne on välillä tosi ahdistava, välillä se ei haittaa.

-ap

Vierailija
7/26 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsi on 6-v. ja nuorempi 3-v. Vanhemman syntymästä alkaen seksi noin 2kk välein.

Vierailija
8/26 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäys: ennen ensimmäisen lapsen syntymää (myös raskausaikana) noin 1-2 kertaa / viikko. t. edellinen eli viestin nro 8 kirjoittaja

Vierailija
9/26 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3 ja 5 vuotiaat ja mulla menossa rv33. Eilenkin useamman kerran päivässä ja yleisesti ottaen lähestulkoon joka päivä. 

Vierailija
10/26 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille, jotka harrastatte seksiä vähintään kerran viikossa tai useammin (ja etenkin jos on enemmän kuin 1 lapsi): miten järjestätte ajan noille sessiolle? Missä välissä ehditte nauttimaan toisistanne (varsinkin useita kertoja päivässä)? Aamulla, illalla? Laitatteko vaan viileesti oven kiinni ja pienet saa sillä aikaa melskata, vai kenties päikkäreiden, nukkumaanmenon aikaan puuhastelette? Otatteko erikseen omaa laatuaikaa ilman lapsia, vaikka viemällä pienet mummolaan?

Itsellä ei vielä ole lapsia, mutta ihan kohta on pienokainen. Tuo seksin määrä lapsen/lasten synnyttyä mietityttää. n30

Vierailija
11/26 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:54"]

Kysymys teille, jotka harrastatte seksiä vähintään kerran viikossa tai useammin (ja etenkin jos on enemmän kuin 1 lapsi): miten järjestätte ajan noille sessiolle? Missä välissä ehditte nauttimaan toisistanne (varsinkin useita kertoja päivässä)? Aamulla, illalla? Laitatteko vaan viileesti oven kiinni ja pienet saa sillä aikaa melskata, vai kenties päikkäreiden, nukkumaanmenon aikaan puuhastelette? Otatteko erikseen omaa laatuaikaa ilman lapsia, vaikka viemällä pienet mummolaan?

Itsellä ei vielä ole lapsia, mutta ihan kohta on pienokainen. Tuo seksin määrä lapsen/lasten synnyttyä mietityttää. n30

[/quote]

No mellä on vain yksi lapsi (nyt jo 5 vee mut samoin toimittiin kun hän oli pienempi), mutta siis... Yleensä harrastamme seksiä lapsen mentyä nukkumaan (tämähän tapahtuu melko aikaisin). Lapsen huone on talon toisella puolella, joten en usko että hän erilaisiin ääniin heräisi. Toki meillä on ovi tällöin lukossa, ettei lapsi vahingossa yllätä. Seksin jälkeen sitten ovi takaisin auki.

Päivällä harrastamme seksiä lähinnä silloin, kun lapsi on esim kavereillaan tai jossain hoidossa. Kun hän oli vielä päiväuni-ikäinen, saatoimme sekstailla päiväunien aikana.

Ja joo, kyllä laitetaan lapsi joskus hoitoon jotta saadaan kahdenkeskistä aikaa. Seksin määrä on siis meillä kutakuinkin sama kuin ennekin lasta. Ainoastaan synnytyksen jälkeen pidimme useamman kuukauden tauon, koska mies ei halunnut käyttää kondomia, minä halusin toipua kunnolla ja laihtua hieman. Tämä oli yhteinen päätös, olisimme sekstaileet jo aikaisemmin, mutta yhdessä sovittu selibaatti oli itse asiassa aika virkistävää ;)

Vierailija
12/26 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajateltuna pikkulapsiaikana seksiä oli usein 1-2 kertaa viikossa. Teini-ikäiset valvovat myöhään ja seksielämän hoitaminen on muisto vain.

Vierailija
13/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajaa kolmekymppinen tuore äiti. Vauva nyt 4 kk ja seksiä viimeisen kuukauden ajan 1-15 kertaa viikossa. Raskausaika oli limakalvojen kuivuuden takia lähes seksitöntä, nyt otetaan sitten vahinkoa iloisin mielin takaisin. Tuohon viiteentoista kertaan päästään, jos on yhteisiä "laiskoja vapaapäiviä", jolloin petipuuhiin päädytään helposti melkein jokaisten päiväunien aikana. Sitten voi taas pari-kolme päivää latailla akkuja.

Toivottavasti vaihe ei ole ohimenevä, vaikka sitä epäilenkin.

Vierailija
14/26 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lapset jo isompia. 17, 15 ja 6-vuotiaat. Nyt on miehen kanssa omaa aikaa. Tänään päivällä formulakisojen aikaan köllöhdin sohvalle miehen viereen ja kädet eksyi housuihin.... Pikainen päiväpano sohvahiplaamisen jälkeen makkarissa. 

N39

Vierailija
15/26 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 5 ja 7, seksiä ehkä 5-6 kertaa vuodessa, ei ainakaan useammin.

Vierailija
16/26 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vässyköitä miehiä. Jos ei suhteessa ole seksiä tai sitä olisi hyvin harvoin tyyliin kerran kuussa, niin ottaisin eron. Seksitönsuhde ei ole parisuhde vaan kaverisuhde.

Vierailija
17/26 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillluun laukeamisia noin 2,7x viikossa ja suuhun n 2,2x kuussa.aviossa ja kouluikäisiä jälkeläisiä.

Vierailija
18/26 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on komivuotias tyttö, joka joskus nukkuu veilä miedän kanssa. Ei se ole yhtään haitannut seksihetkiämme. Me hyväilemme toisiamme peiton alla sen aikaa, kun tyttö nukahtaa ja sitten naidaan.

Joskus kyllä käy niin, että lauettaan jo ennen naimista ja tytön nukahtamista. Muutaman kerran työttö on herännyt naimiseemme, mutta me ollaan vain jatkettu, niin tyttökin on pian nukahtanut taas. Me ollaa puhuttu tytölle jo seksiasioista ja kerrottu, että äiskäkin rakastelle iskän  kanssa ja että tyttömmekin sitten rakastelee poikien kanssa, kun on vähän vanhempi.

Vierailija
19/26 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:01"]

silloin kun lapset oli ihan pieniä, niin seksiä oli noin kerran kuukaudessa. Nyt kun ne on vähän isompia niin seksiä 1-2 kertaa vuodessa. Tosin välissä on ollut sellaisiakin vuosia, että koko vuonna ei ole vaimo halunnut.

[/quote]

Meillä myös näin, käsi käypi sitten muina aikoina :)

Vierailija
20/26 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3 ja 5, seksiä 2-3 viikossa. Välillä enemmänkin jos oikein kerjään. Paneskellaan kun lapset on menneet nukkumaan ja aina kun ovat hoidossa tai jotain.

M.