Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa vaihtaa sidettä töissä

Vierailija
30.08.2014 |

Kaikki äänet kuuluu vessasta taukotilaan ja toimistoon, jossa miespomo istuu aina hiirenhiljaa kuullen kaikki rapistelut ja vaipan irti repimiset. Ärsyttää!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vitut. Mähän vaihdan siteen (tosin käytän tamponia, mutta on siinäkin paperi) vessassa silloin kun mua huvittaa. Mielestäni se on ihan luonnollista, vaikka mieluummin olisin mäkin ilman kuukautisia, joo. Jos se ääni aiheuttaa kuulijassa ongelmia niin se on sen kuulijan ongelma, ei minun. 

Vierailija
22/27 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset jotai tollas nolostelee? Normaalia toimintaa kaikilla naisilla. Hyvä kun vehkeet pelittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:56"]

Voi luoja ap, oletko joku 5-vee? Minusta on käsittämätöntä, että aikuiset ihmiset HÄPEÄVÄT menkkoja ja siteen vaihtamista, siis OIKEASTI? Minä voin vaikka näyttää verisen siteeni uudelle deitille, what's the fucking problem? -.- Kasvakaa...

[/quote] Mä kysyin kerran jossain kahvilla työkaverilta, että oisko sillä antaa yhtä tamponia, kun olin unohtanut ottaa kiireessä mukaan. Se oli ihan, että shhh shhhh oo hiljaa, muut kuulee, shhhh shhhh ja hivutti mulle sen tampaxin pöydän alta. Enkä siis mitenkään huutanut, vaan ihan tavallisella äänellä kysyin ja pöydässä ei ollut muita kuin me. Ja ihan semmosesta noin 35-vee naisesta kyse. Että kyllä joitakin hävettää. Oli se hieman outoa. Tämä ihminen kuitenkin pystyy jotain seksivitsejä tai sen tyyppisiä juttuja joskus kertomaan, että ei mulle tullut mieleen, että kysyisin jotain sopimatonta.

Vierailija
24/27 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko kuitenkin suhisuttaa pimppiä?

Vierailija
25/27 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se siteen repimisääni ole edes niin nolo kuin esim. tahaton pieru.. ? Miehet kyllä ymmärtää, että naisilla on joskus menkat. <3

Vierailija
26/27 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota töihin mukaan minigrip-pussi ja parit vaihtopikkarit joihin olet teipannut valmiiksi siteen kiinni. Siteen vaihdon aikaan sitten vaihdat koko pikkarit uusiin ja suljet ne vanhat minigrippiin ja minigripin jemmaat tietysti laukkuun. Näin säästyt rapinoilta koska siteen repimiset voit hoitaa vasta kotona. Jos tuntuu siltä että minigripin aukomisesta kuuluu liian äänekäs rapina, niin voithan käyttää töissä vähän huonompia kalsonkeja jotka voi käytön jälkeen nakata suoraan työpaikan roskikseen.

Vierailija
27/27 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:36"]

Ota töihin mukaan minigrip-pussi ja parit vaihtopikkarit joihin olet teipannut valmiiksi siteen kiinni. Siteen vaihdon aikaan sitten vaihdat koko pikkarit uusiin ja suljet ne vanhat minigrippiin ja minigripin jemmaat tietysti laukkuun. Näin säästyt rapinoilta koska siteen repimiset voit hoitaa vasta kotona. Jos tuntuu siltä että minigripin aukomisesta kuuluu liian äänekäs rapina, niin voithan käyttää töissä vähän huonompia kalsonkeja jotka voi käytön jälkeen nakata suoraan työpaikan roskikseen.

[/quote] Jos MacGyverillä ois kuukautiset...  Tai se ois varmaan sinitarrasta, paperiliittimestä ja kengännauhasta askarrellut jonkun superimukykyisen häkkyrän sinne pöksyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi