Lady Gaga on vaihtanut musiikkityylinsä jazziin!!
Ei oikein minun mieleeni, kun en jazzia kuuntele. Muuten ihan meneviä, ja hienoa että uskaltaa tehdä mitä todella haluaa, toisin kuin muut nykyajan poptähtöset :)
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:36"]Muuttuukohan pukeutumistyylikin?
[/quote]
Eikös se ole viimeaikoina pukeutunut todella klassisesti ja siististi? Shokkiasujen aika on varmaan historiaa, eihän niitä enää kukaan jaksa ihmetellä kun jokanen poppari pukeutuu sillälailla.
http://assets2.capitalfm.com/2014/09/lady-gaga-vanity-fair-oscar-party-2014-1393839267-view-1.jpg
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:34"]
Ei oikein minun mieleeni, kun en jazzia kuuntele. Muuten ihan meneviä, ja hienoa että uskaltaa tehdä mitä todella haluaa, toisin kuin muut nykyajan poptähtöset :)
[/quote]
Lady Gaga ei ole vaihtanut musiikkityyliään pysyvästi, kyseessä on vain tuleva duettoalbumi Tony Bennettin kanssa. Gaga silti jatkaa omaa uraansa popparina
Minä olen nähnyt Lady Gagan alasti.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:06"]
Minä olen nähnyt Lady Gagan alasti.
[/quote]
Mä olen nähnyt sun äitisi alasti.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:36"]Muuttuukohan pukeutumistyylikin?
[/quote]
Eikös se ole viimeaikoina pukeutunut todella klassisesti ja siististi? Shokkiasujen aika on varmaan historiaa, eihän niitä enää kukaan jaksa ihmetellä kun jokanen poppari pukeutuu sillälailla.
[/quote]
Korjaus: hän on aina pukeutunutkin klassisiin ja siisteihin asuihin, "shokkiasut" (eli pääosin catwalk muoti) ovat vain se mistä laajasti uutisoidaan ja jää ihmisten mieliin.
Gaga on aina leikitellyt erilaisilla musiikkityyleillä (nykyään myös levyillä) - metallista räppiin ja popista jazziin. Ja miksipä ei, onhan hän tosissaan lahjakas musiikillisesti.
What is dance song it is like "papapapapapa papa papa"? I hear it in club Portugal last year.