Mitä järkeä poistaa suhdestatus facebookista niin ettei kukaan näe sitä (ero)
Siis poistaa erotessa suhdestatuksen niin ettei siitä tule erillistä tilapäivitystä. Sitten kun joskus löytää uuden ja päivittää suhteensa, kaikki eivät edes olleet tietoisia että on eronnut vanhasta kumppanistaan. :D
Kommentit (6)
No se kuka ei tiedä erosta muuta kautta ei varmasti ole niin tärkeä henkilö että kiinnostaisi sen mielipide mistään
Mä tekisin juuri noin, en ole harrastanut erojen juhlimista isolla porukalla eikä erosta tarvitse siksi suureleisesti tiedottaa. Nykyinen parisuhde on tosin ensimmäinen, josta olen millään tavalla tiedottanut Facebookissa.
Jos mua kiinnostaa jonkun parisuhdetilanne, niin saatan käydä sen sivulta tsekkaamassa. Missään nimessä en ole kaivannut eroilmoituksia muiltakaan.
Minä en ainakaan erotessani halunnut että se kaikkien puolituttujen etusivulle hyppää. Lisäksi mikään ei ole niin raivostuttavaa kuin siihen erouutiseen tulevat kommentit "voi ei, voimia!" "Voi kauheeta, miten näin kävi<3!" "Tsemppiä". Minua ei ainakaan kiinnosta kaikille alkaa selvittämään eroni syitä.
Mä en halunnut tiedottaa arasta asiasta. Ex on mun Facebook-kaveri ja olisin kokenut sellaisen epäasialliseksi. Uudesta suhteesta en tosin ole mitään päivitystä tehnyt.
Minä yritin päivittää parisuhdetilanteeseeni "eronnut", mutta Facebook ilmoitti että "Tämä ei näy uutisissa." Facebook nyt on muutenkin sellainen ihme paikka että mitään negatiivista ei saa kirjoittaa, kukaan ei kommentoi ja näköjään Facebook yleisestikin suosii tätä linjaa ettei mitään ikävää laitettaisi aikajanalle. Ihan naurettavaa.
Ne jotka eivät tiedä, eivät ole niin tärkeitä tiedottaa