Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin ajatuksesta, että olen ällöttävä?

Vierailija
30.08.2014 |

Joka on seurausta miehen haluttomuudesta ja siitä, että on antanut ymmärtää, että olen ällöttävä?  Olen jatkuvasti ahdistunut asian takia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt tästä tunteesta jo 12 vuotta. Ap

Vierailija
2/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mut ethän sä oo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija kanssa sanonut että kulli on ällöttävä ja kaikki mitä ehdottelen on ällöttävää? sormi pimppi,suuseksi,ei suostu levittelemään ym. ym.

vaihdettaisiinko ap puolisoita?

tykkäisitkö hiplailusta,kullin imemisestä,esittelisitkö vittuasi ja tissejäsi? vai onko sekin ällöttävää?

Vierailija
4/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko omasta mielestäsi? Kuulostaa siltä, että tunnet sisimmässäsi, että miehesi on pahasti väärässä. Niin kuin onkin! Olet ihana!

Vierailija
5/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:19"]

muija kanssa sanonut että kulli on ällöttävä ja kaikki mitä ehdottelen on ällöttävää? sormi pimppi,suuseksi,ei suostu levittelemään ym. ym.

tykkäisitkö hiplailusta,kullin imemisestä,esittelisitkö vittuasi ja tissejäsi? vai onko sekin ällöttävää?

[/quote]

No aika ällöttävältä tuo tapasi puhua seksistä kuullostaa, ihan miehenäkin. Ei ihme ettei "muija" anna.

Vierailija
6/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:31"]

[/quote]

No aika ällöttävältä tuo tapasi puhua seksistä kuullostaa, ihan miehenäkin. Ei ihme ettei "muija" anna.

[/quote]

kerro miten pitäisi puhua 

Vierailija
7/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:55"]

Joka on seurausta miehen haluttomuudesta ja siitä, että on antanut ymmärtää, että olen ällöttävä?  Olen jatkuvasti ahdistunut asian takia.

[/quote]

Ah, olet varmasti ihana nainen! Halaisin, jos ylettyisin sinne:)

-Mies

Vierailija
8/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä oot tollasen miehen kanssa? Nyt otat itsees niskasta kiinni, vai haluatko olla kynnysmatto?

Vierailija
9/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kognitiivinen psykoterapia.

-Mies 29v-

Vierailija
10/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutin vahingossa 4/10.

Vierailija
11/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP! Ihan oikeasti.

Vierailija
12/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:31"]

[/quote]

[/quote]

No on kyllä hyvä syy olla antamatta.

Vierailija
13/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tosiaan mennä terapiaan, kunhan rahatilanne sallii. Tunteen taustalla on kyllä muutakin kuin miehen sanomisia tai haluttomuutta, sillä tunne oli oikeastaan mussa jo ennen niitä. Kiitos teille jotka yritätte tsempata. Mutta ettehän yhtään tiedä, millainen olen. Jollain tasolla tajuan, ettei mun tarvitsisi pilata elämääni näillä ällötunteilla ja ajatuksilla, mutta koska niitä on ollut jo niin pitkään, en tiedä miten omin avuin pääsisin niistä :'(

Ap

Vierailija
14/14 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä