Mitä tämä tällainen "flunssa" oikein on??
Ihan kummallisia oireita vai onko sittenkään..en vain muista ihan tällaisia koskaan olleen..
Eli eilen töistä tultu alkoi vatsakivulla ja öklöllä ololla, nukuin hieman ja pahin helpotti mutta koko illan olin aivan naatti ja nukahdin kuin lamppu heti petiin mentyäni. Tänään sitten ei tuoa öklöä oloa mutta aamulla kolotti paikkoja, varsonkin selkää, kuin olisi turpaansa saanut, ruokahalu heikohko, todella ikävää pääkipua, sellaista juilimista, nyt illalla hieman palelua ja lisäksi tuo yläselkäkipuilu aikamoista. Todella halju olo, pakko kai ottaa jokin särkylääke, kuumetta ei ole eikä edes lämpöä. Mutta tämä kolotus varsinkin selässä ja nupissa, vaikeuttaa jopa hengittämistä aika ajoin.
Ma sitten töihin lasen pariin, vaikea olla poiskaan kun tiistaina heti tärkeä palaveri mm uudesta työnkuvastani.
2 viikkoa ja ab-kuuri. Auttoi.