Hurja painonpudotus Suomi Official
On kyllä rohkeita ihmisiä, kun omilla kasvoillaan uskaltaa mennä koko kansan "töllisteltäväksi" ja ilmoittaa painonsa kaikelle kansalle. Ainakin kahdella naisella on paino enemmän kuin pituus.
Mutta todella mielenkiinnolla jään odottamaan kyseistä ohjelmaa. Mielenkiintoisempia tällaiset ohjelmat on kuin samantyyliset, missä on vain julkkiksia kisaamassa.
Tässä osallistujat:
https://www.seiska.fi/telkkari/nama-ihmiset-laihduttavat-uutuusohjelmas…
Kommentit (1056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin instassa ei ole kuvia kuin vuodelta 2020. Vika kuva julkaistu kun on päässyt tähän ohjelmaan mukaan ja kuvatekstissä lukee että 25.8 jälkeen projektia seurataan instassa. Joten se joka väitti että olis tullut kesäkiloja niin instasta se ei ainakaan selvii.
Ps. Löytyy muuten tili helposti ku googlaa ammatin ja etunimen mukaan niin saa sukunimen ja sillä löytyy.
Ei löytynyt, kokeilin.
Ida arkkitehti, Henrik yrittäjä, Anna-Mari kotiäiti, Tommi toimitusjohtaja..Laita tänne sukunimet ja tilit, jos tiedät.
Noitten sukunimethän näky mm jossai julkasussa, et ei kai kovin vaikeeta oo...ite oon löytäny kyl. Joillain on sometilit, joillain ei...
Vierailija kirjoitti:
Ei toi kyl ehdi ikinä laihduttaa ohjelman loppuun mennessä
Ehti laihtua monta kymmentä kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tässä yhdessä jaksossa käydään koko prosessi läpi ja viikon päästä seuraava tyyppi.
8 kk on kyllä ihan liian lyhyt seuranta-aika. Oisi hyvä, jos seuraavissa jaksoissa kuulisi kuulumisia niiltä, joiden jakso jo näytettiin.
Nelosen instassa oli muuten jo tuon Jennin tuore video, jossa kertoo laihtuneensa 8kg lisää ja voivansa hyvin, on ruokarauha jne. Kiva kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo ohjelma. Kilpailujännitys puuttuu kokonaan. Tulee tunne että ohjelma on tehty vaan noille osallistujille eikä kellekään muulle. Miksi tuota yleensä näytetään?
Tuohan on ulkomailta tuotu formaatti tuokin. Jos se on muualla kerännyt katsojia ilman kilpailujännitystäkin, niin miksei sitten Suomessa? Itse katson ihan vain dokumenttina, kuten muitakin kiinnostavia dokumentteja. Aion katsoa sarjan muutkin jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin instassa ei ole kuvia kuin vuodelta 2020. Vika kuva julkaistu kun on päässyt tähän ohjelmaan mukaan ja kuvatekstissä lukee että 25.8 jälkeen projektia seurataan instassa. Joten se joka väitti että olis tullut kesäkiloja niin instasta se ei ainakaan selvii.
Ps. Löytyy muuten tili helposti ku googlaa ammatin ja etunimen mukaan niin saa sukunimen ja sillä löytyy.
Ei löytynyt, kokeilin.
Ida arkkitehti, Henrik yrittäjä, Anna-Mari kotiäiti, Tommi toimitusjohtaja..Laita tänne sukunimet ja tilit, jos tiedät.
Tässä: https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/199a7f52-fabe-4377-abf3-e565d58…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolistohormonien puute?!?!
Ihmettelin tuota samaa. Miten se tuossa oikein todettiin, vai oliko lääkärin arvailua vain?
Suolisto on kyllä ollut muodikas tutkimusaihe lääketieteessä viime aikoina, mutta onko mitään konkreettista testein ja mittauksin todettavaa ja lääkityksellä tms. hoidettavaa vielä löydetty?
Jos tuollainen tila tosiaan voidaan todeta ja vieläpä lääkkein hoitaa, niin miksi asiaa ei testata kaikilta vaarallisen lihavilta?
Koska Suomessa ei juurikaan osata hoitaa ylipainoa. Lääkärit hokevat sitä loputonta ”syö vähemmän ja liiku enemmän” mantraa. Tuo lääkäri on selvästi erikoistunut ylipainoon. Jos joku on 4-vuotiaana dieettikunnossa (ja syönyt siis peruskotiruokaa), niin on melko selvää, että jotain sairautta voisi olla taustalla. Ei ”normaali” tuon ikäinen liho tavallisella ruualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tulipa paha mieli tämän naisen takia. Olihan se melkoinen shokki huomata lihoneensa 35kg 6kk aikana. Toivottavasti saa painon alas. Kauniskasvoinen ja herttaisen olonen
Ei tuohon juttuun voi luottaa... Ehkä punninnut itsensä pari vuotta aiemmin ei vaan viitti myöntää
Pystyykö noilla tavalliset kotivaa'aoilla edes mittaamaan tuollaisia painoja?
Tämä on mua askarruttanut: eikö kahdella vaa’alla seisoen saa oikeaa painoa? Jos laskee punnitustulokset yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolistohormonien puute?!?!
Ihmettelin tuota samaa. Miten se tuossa oikein todettiin, vai oliko lääkärin arvailua vain?
Suolisto on kyllä ollut muodikas tutkimusaihe lääketieteessä viime aikoina, mutta onko mitään konkreettista testein ja mittauksin todettavaa ja lääkityksellä tms. hoidettavaa vielä löydetty?
Jos tuollainen tila tosiaan voidaan todeta ja vieläpä lääkkein hoitaa, niin miksi asiaa ei testata kaikilta vaarallisen lihavilta?
Koska Suomessa ei juurikaan osata hoitaa ylipainoa. Lääkärit hokevat sitä loputonta ”syö vähemmän ja liiku enemmän” mantraa. Tuo lääkäri on selvästi erikoistunut ylipainoon. Jos joku on 4-vuotiaana dieettikunnossa (ja syönyt siis peruskotiruokaa), niin on melko selvää, että jotain sairautta voisi olla taustalla. Ei ”normaali” tuon ikäinen liho tavallisella ruualla.
Jaa... No minä olin nelivuotiaana lihava, ja jo ennen sitä. Aika samannäköinen kuin tämä 1. jakson tyyppi jossakin lapsuuskuvassa. Ja veljeni samoin. Ja tämä tapahtui jo 60-luvulla, jolloin lihavia lapsia ei juuri ollut, ja meillä oli tarjolla ihan normaalia sen ajan kotiruokaa. Pitäisiköhän mennä Pietiläisen vastaanotolle? Jos siellä selviäisi, miten tuota yritetään diagnosoida.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on 4-vuotiaana dieettikunnossa (ja syönyt siis peruskotiruokaa), niin on melko selvää, että jotain sairautta voisi olla taustalla. Ei ”normaali” tuon ikäinen liho tavallisella ruualla.
Miten niin muka ei? Kyllä minä olin nelivuotiaana lihava, ja ihan tavallisella ruoalla se onnistui. Se taisi vain maistua minulle poikkeuksellisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Koko ohjelma pitäisi peruuttaa televisiosta. Satun tietämään yhtä sun toista mitä kulisseissa tapahtui. Painonpudotuksen sijaan kyse oli lähinnä romansseista. Kilpailijoiden välillä oli niin läheistä tekemistä että parikin kilpailijaa ajautui melkoisiin perhekriiseihin. Ei mitään rotia toiminnassa. Pahinta oli että erään tuotantoryhmän jäsenen ja yhden kisailijan välillä syntyi myös romantiikaa. Miten silloin kisaa voi järjestää puolueettomasti?
Mitä horiset,yksinäänhän noi pudottavat painoaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tulipa paha mieli tämän naisen takia. Olihan se melkoinen shokki huomata lihoneensa 35kg 6kk aikana. Toivottavasti saa painon alas. Kauniskasvoinen ja herttaisen olonen
Ei tuohon juttuun voi luottaa... Ehkä punninnut itsensä pari vuotta aiemmin ei vaan viitti myöntää
Pystyykö noilla tavalliset kotivaa'aoilla edes mittaamaan tuollaisia painoja?
Tämä on mua askarruttanut: eikö kahdella vaa’alla seisoen saa oikeaa painoa? Jos laskee punnitustulokset yhteen?
Mielenkiintoinen kysymys. Pitäisiköhän ostaa toinen vaaka ja kokeilla?
vuosi sitten päättyi kuvaukset hänen osaltaan? Ehkä sovittu, ettei kuvia laiteta ennen oman jakson näkymistä tv:stä, muuten varmasti olisi kuvia viimeisen vuodenkin ajalta.
Kyllä. Viimeinen kuva Jennin instassa vuodelta 2020 kun pääsi ohjelmaan mukaan. Eli siihen vielä se 8 kk minkä ohjelmassa laihdutti, eli ohjelmassa tosiaan vaihtui vuosi 2021.
Vierailija kirjoitti:
8kk ja ei pysty pudottamaan 200 kilosta kuin muutaman kilon? Mikä tämän ohjelman nimi olikaan?
MUUTAMAN? yli NELJÄKYMMENTÄ! Se ei ole muutama.
Jaa... No minä olin nelivuotiaana lihava, ja jo ennen sitä. Aika samannäköinen kuin tämä 1. jakson tyyppi jossakin lapsuuskuvassa. Ja veljeni samoin. Ja tämä tapahtui jo 60-luvulla, jolloin lihavia lapsia ei juuri ollut, ja meillä oli tarjolla ihan normaalia sen ajan kotiruokaa. Pitäisiköhän mennä Pietiläisen vastaanotolle? Jos siellä selviäisi, miten tuota yritetään diagnosoida.[/quote]
Kannattaa mennä! Mä sain ihanan lääkärin pari vuotta sitten ja hän muutti mun asiat niksnaks. Paino putoaa tasaiseen tahtiin ja muutenkin olen terveempi nyt.
Ei ole testattu suolistohormonia mutta muita kylläkin. On lääke ja toinenkin ja hyvin toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on 4-vuotiaana dieettikunnossa (ja syönyt siis peruskotiruokaa), niin on melko selvää, että jotain sairautta voisi olla taustalla. Ei ”normaali” tuon ikäinen liho tavallisella ruualla.
Miten niin muka ei? Kyllä minä olin nelivuotiaana lihava, ja ihan tavallisella ruoalla se onnistui. Se taisi vain maistua minulle poikkeuksellisen hyvin.
Ymmärrätkö, että siihen, että noin pienelle lapselle ruoka maistuu "poikkeuksellisen hyvin" voi olla ihan lääketieteellinen syy?? Normaali pieni lapsi ei syö itseään reilusti ylipainoiseksi tavallisella ruualla. (Eri asia tietenkin, jos syöty ruoka on pelkkää rasvaa ja sokeria.) Lasten kohdalla näihin asioihin pitäisi ehdottomasti tarttua ja oikeasti tutkia asiat, ettei menisi loppuelämä pilalle.
Ymmärrätkö, että siihen, että noin pienelle lapselle ruoka maistuu "poikkeuksellisen hyvin" voi olla ihan lääketieteellinen syy?? Normaali pieni lapsi ei syö itseään reilusti ylipainoiseksi tavallisella ruualla. (Eri asia tietenkin, jos syöty ruoka on pelkkää rasvaa ja sokeria.) Lasten kohdalla näihin asioihin pitäisi ehdottomasti tarttua ja oikeasti tutkia asiat, ettei menisi loppuelämä pilalle.[/quote]
ent ammatin suomalla kokemuksella sanon,olen tavannut muutaman ylilihavan lapsen. Ensimmäisen kohdalla,hän oli ns pohjaton,söi niin paljon kuin sai. Asia järjestyi,ruuat vaihdettiin "salaa" kevyemmiksi,liikuntaa lisättiin jne. Ääneen ei puhuttu lapsen kuullen ruuasta ja laihduttamisesta. Syömiseen oli "syy" mutten jaksa avata enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tässä yhdessä jaksossa käydään koko prosessi läpi ja viikon päästä seuraava tyyppi.
8 kk on kyllä ihan liian lyhyt seuranta-aika. Oisi hyvä, jos seuraavissa jaksoissa kuulisi kuulumisia niiltä, joiden jakso jo näytettiin.
Jos kauden loppuun tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kauden loppuun tulisi?
Jaksoja on 10 kuten osallistujiakin, joten ei varmaankaan tule, ellei sitten viimeinen jakso ole pidempi.
Pitäisi näyttää seuraavat 8 kuukautta tai vuosi. Jatkuiko laihtuminen vai tuliko kilot takaisin.