Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joille tuli pahat raskausarvet

Vierailija
30.08.2014 |

Missä vaiheessa raskautta arpia alkoi tulla? Tuliko pikku hiljaa vai revähtikö kerralla kaikki? Käytitkö mitään arpia ehkäiseviä rasvoja raskauden aikana?

Tarkoitan sellaisia syviä ja punaisia, jotka näkyvät ja tuntuvat vielä myöhemminkin, kun ovat jo "parantuneet".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revähti yht'äkkiä kaikki RV 35 tienoilla. Tästä nyt 2v ja ovat alkaneet hälvetä.:) Rasvasin joka päivä 1-2 kertaa koko kehon kaulasta alaspäin, mutta ei niin ei.:/

Vierailija
2/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut jo teininä, sitten tuli lihoessa, ja viimeiset raskaudessa. Kyllä Se melkein niin on mennyt että sit kun yksi arpi saa alkunsa niin repee joka paikka samaan aikaan. Maanantaina ei näy mitään missään mutta keskiviikkona on kainaloista polviin revitty.
Vuosien varrella"paranevat" eli punaisuus lähtee eikä ole enää niin kaukaa nähtävissä, mutta valkoiset syvät viirut jää.
Joskus olen jotain rasvojakin käyttänyt, mutta en ole hyötyä huomannut. Ei sille mitään voi, on vaan Semmonen kudostyyppi että repeää helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voiko yleistää, että koska itsellänikin on murrosiässä tullut arpia lantiolle, reisiin ja rintoihin, tulee niitä luultavasti raskauden aikanakin?

Omani ovat siis täysin ihonmyötäisiä, ja tänä päivänä ehkä asteen ihonsävyä vaaleampia. Tuollaiset arvet nyt eivät haittaa mitään. Pelottaa vaan vähän, että revähtää sitten sellaiset monta senttiä leveät syvät naarmut, jos kudostyyppi on tällainen :(

ap

Vierailija
4/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vissiiin helposti repeävä iho, koska arpia alkoi muodostumaan heti kun vatsa alkoi kasvamaan. Ei auttanut rasvailu. Rintoihinkin niitä arpia tuli jo teiniiässä, vaikkei kovinkaan suuret rinnat kasvaneet, enkä ollut lihava.

Hyvin nuo arvet on ajan myötä hailahtuneet, mutta näkyvät silti. Tekisi mieli lihottaa isompi vatsa etteivät erottuisi niin kovin :D

Vierailija
5/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa tuli, tokassa tuli uudet. Pikkuhiljaa pitemmät ja syvemmät. 12v aikaa, arvet on vaalenneet muttei kadonneet. edelleen on mahakurttu perunapeltoa. Olen tottunut, ei bikinikautta minulle. 

Vierailija
6/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään arpia ennen rv 36, sitten revähti ihan kunnolla ja ai että kutitti. Rasvasin koko raskausajan aamuin illoin mahani, alaselkäni ja kyljet. Nyt vähän yli vuosi synnytyksestä, arvet ovat muttei enää punaisina vaan kellertävinä, tuntuu ja näkyy silti.

Vierailija
7/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki tuli ihan yhtäkkiä jossain vähän yli puolenvälin raskautta. Kirjaimellisesti iho repesi monesta kohtaa vatsasta. Rintoihin tuli kun maito nousi niin että tuntui että tissit halkesi... mutta toisessa raskaudessa ei tullut lisää onneksi, näyttää jo tarpeeksi rumalta muutenki

Vierailija
8/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten mieltä ylentäviä vastauksia :D Hyvä vain, että olette rehellisiä. Jotenkin sitä tuudittaa itsensä ajatukseen, että ei minulle noin käy", mutta taitaa ola aika varautua pahimpaan, kerta murrosikä jätti jo arvet jälkeensä. :)

ap

Vierailija
9/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosiässä sain ekat arvet reisiin ja rintoihin, silloin en ns rasvaillut, kasvu oli kovaa ja tai kudos niin surkeaa, ekassa raskaudessa ei tullut juuri mitään, vaikka valtavaksi venyins, ja silti, toisella kertaa sain viiruja ihan lopussa... Nuorin on nyt 13v, joten ei ne arvet ns näy mitenkään, itselle kyllä ja ns biksuissa.

Saarinen sanoi joskus, että naiset, joilla on lapsia, pitää kantaa arpensakin tyytyväisenä!

Vierailija
10/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin niitä arpia tulee ja toisille ei ja turha on itseään syyttää jos niitä tulee.

Miehellänikin on raskausarpia vaikkei ole koskaan lihonnut. Kasvoi lapsena vaan niin hurjaa vauhtia, ettei iho pysynyt perässä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä