Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tosta Kira/Kiira-jutusta mieleen

Vierailija
22.08.2014 |

että kuinka paljon ihmiset välittää yleensä siitä onko kaks vai yks samaa vokaalia nimessä? Mun mielestä se on aika lailla sama asia, mut onko oikeesti niin et sillä on tosi iso merkitys onko Niina vai Nina, tai Leea vai Lea? Miika, Mika? mitä mieltä olette?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan nimeä Nina, niin Suomessa se lausutaan jostain syystä nykyään nopealla i:llä mutta Ruotsissa se on kuulemma aina ollut pitkä i eli Nii-na.

Tuo Suomen Nina kuulostaa kauhealta nenätukkoisuudelta, ihmettelen vaan sitä kun ne Ninat jotka ovat juuri nyt jotain 35 vuodesta ylöspäin niin lausuvat sen kyllä että Niina. Nuoremmat lausuvat nimensä Nina.

Vierailija
2/2 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:13"]että kuinka paljon ihmiset välittää yleensä siitä onko kaks vai yks samaa vokaalia nimessä? Mun mielestä se on aika lailla sama asia, mut onko oikeesti niin et sillä on tosi iso merkitys onko Niina vai Nina, tai Leea vai Lea? Miika, Mika? mitä mieltä olette?

[/quote]

No mä oon joskus ollut identtisten kaksosten kans kuoros ja heidän nimet ovat nina ja niina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla