YRITYS PÄÄLLÄ 2014
Tervetuloa lämminhenkiseen tsemppausryhmään! Tämä ketju sai alkunsa ”toukokuun vauvasta haaveilevat” ryhmästä, kun kaivattiin vähän pitempää ketjua vauvaa yrittäville. Tänne uuteen ketjuun voidaan kerääntyä yhdessä kuumeilemaan, piinailemaan ja jännäilemään me kaikki vauvaa aktiivisesti yrittävät.
Kerro lyhyesti itsestäsi ja jos haluat listalle jännäämään, ilmoita kiertopäiväsi!
Alla kuumeilijat ja plussanneet ketjun aloitushetkellä. Kuka tahansa voi kopioida listan ja päivittää sitä!
TILANNE 30.8.2014
Haaveilija86 kp56/49-56
Anndikke kp34/33 yk3
Miisu kp34/?? Yk13
Zaron kp31/26-28 yk14
Hope2015 kp30/27-31
Kuumeilija91 kp30/31 yk3
Louise82 kp30/24-27
Nanna Ida kp 30/28-32 yk 3
Nemor kp29/23-28 yk5
Nienor kp29/
Kia79 kp29/?? yk1
Lauraiidavi kp27/28-30
Niiskuneitii Kp27/27-28 yk4?
Elowena kp24/28-31 yk1
Kaziska kp24/25-29 yk2
Tiuku89 kp24/27-30 yk3
Enninkeri kp23/27-32 ya 8/2013
Eliine87 kp22/30 yk2
Huolestunut ensiyrittäjä kp22/30 yk?
Yossuko kp22/32-36 yk8
Bellablue kp21/28 yk5
Mikka kp21/28-29 yk1
Cias kp21/29 yk9
Nelekas kp21/28-30 yk2
Lina87 kp20/27-29 yk2
Toivetta täynnä kp20/30-32 yk12
Josefiina 87 kp17/30 yk1
Dimou kp16/34-38(?) yk2
Mimsuli kp16/28-31, yk 5
Ipa86 kp15/40 yk8
Heikkulin kp11/23-30 yk2
Kukkaistyttö88 kp10/32(?) yk7, km jk yk3
Legolatar kp9/32 yk 4
Saffelson kp8/26-29 yk17
Tiikerikuu kp8/26-33 yk4
Exile kp7/30 yk6
Sane kp5/25-30 yk2 km jk
Annhaa kp4/27? ya 7/2013
TS kp3/28? yk1
Mimmutti kp3/28 yk2
Mymmeli89 kp2/32 yk2
Orchid87 kp2/26-28 yk4
Jelevel
TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Tuulianniina, Vaimomamma, Johannanora91
Perustamme kuumeilijoille myös jatkoryhmän. Tästä ketjusta plussanneet voivat jatkaa kuukausiketjujen lisäksi myös meidän omaan "yritys päällä 2014 plussanneet" ketjuun. Näin juttu jatkuu tutussa porukassa raskauduttuakin!
Kommentit (2507)
Carita87: Kiitos vielä, kun sain sun kanssa vaihtaa vähän ajatuksia tuosta endosta. En mä oikein tiedä, olisiko mulla sitä. Tähystystä tosiaan lääkäri ei ainakaan vielä suositellut, kun ei ole vaivoja ja kaikki toimii mallikkaasti. Silti mietin, josko endo vaikeuttaisi mun kohdallani vaikkapa kiinnittymistä.
Tuhannesti onnea, Chummy!
Pahoittelut tänään negan saaneille mutta tosiaan olitte aika aikaisin liikkeellä testaamisen kanssa! ;)
Mä tajusin, että menkat alkavat jo keskiviikkona, jos kierto jää 28 päivään (kuten yleensä). Noh, uuteen yritykseen sitten vain taas! Ehkä Parlodel-lääke alkaa auttaa ja prolaktiini vähän laskee. Ollaan puhuttu miehen kanssa, että ehkä menisimme julkiselle puolelle hoitojonoon. Yksityinen lääkärimme ei suositellut joka tapauksessakaan hoitoja puoleen vuoteen, joten voisimme hyvin jonotella julkiselle ja yritellä silti luomustikin. Ei viitsisi kaikkia säästöjä tuhlata yksityisen klinikan hoitoihin. Aika näyttää, olen aika rauhallinen tällä hetkellä. Toivoa en jaksa, mutta tapahtuuhan ihmeitäkin.
Cecilja 26/28-29 yk 13
Mäkin näin muuten viime yönä jotain raskaustestiunta. Testiin piirtyi ensin tosi voimakkaasti se viiva, joka näyttää raskauden ja vasta sitten se toinen, joka mulle tosielämässä on niin usein irvaillut yksin testeissä! Eli jossain alitajunnassa ehkä kuitenkin vielä toivon, kun uniin asiat tulevat!
Täällä olisi yksi vauvakuumeinen 27-vuotias nainen, joka on seuraillut tätä keskustelua mielenkiinnolla ja päätti rekisteröityä. :) Lopetin pillerit muutama viikko sitten tietämättä, että haluammekin vauvan heti kuin mahdollista. Alunperin oli tarkoitus odottaa vielä jonkun aikaa ja käyttää kortsua. Ensimmäinen ovulaatio kerkesi siis mennä jo muutamalla päivällä ohi. Tein kuitenkin tänä aamuna ensimmäisen raskaustestini ihan kokeilumielessä. :D Negahan sieltä tuli. Jos kierto noudattaa pillereiden mukaista kiertoa, pitäisi menkkojen alkaa vasta kuuden päivän päästä. Voisivat alkaa vaikka heti, jotta päästäisiin yrittämään kunnolla. :)
Olen syönyt pillereitä yli 10 vuotta, joten ihmettelin, kun muutamana päivänä tuli todella runsasta valkovuotoa ja nyt kun olen asiaan perehtynyt paremmin niin ovislimathan ne varmasti olivat. :) En ole aikaisemmin tiennyt, että raskausviikot lasketaan viimeisimpien kuukautisten alkamispäivästä ja muutenkin kaikki on ihan uutta minulle. Sekin on selvinnyt jo, että miksi kaikki hokevat, että täti tuli kylään. :D Kaikki on niin jännää ja toivon vaan, ettei tarvitsisi odottaa kovin kauaa raskautumista. Jotenkin sitä on aina ajatellut hyvän ehkäisyvalistuksen ansiosta, että raskaaksi tulee heti yhdestä kerrasta ja jopa touhutipoista. Voihan jollakin olla näin, mutta suurimmalla osalla ei varmasti kuitenkaan. ;)
Aloitin nyt myös raskausvitamiinien syönnin ja muutenkin terveellinen ruokavalio kiinnostaa erityisen paljon. Haluan, että vauvalla olisi mahdollisimman hyvät lähtökohdat kehittyä terveeksi. Olen ihan täpinöissäni ja onneni kukkuloilla kun vihdoin pääsen lähemmäs haavettani omasta pienestä nyytistä. :) Tsemppiä vaan kaikille yrittäjille ja toivotaan, että kaikki raskauduttaisiin tämän vuoden puolella!
Onnea kaikille plussanneille ja tsempoiä muillekin!
itsellä menossa kp 22 ja rintoja jännästi kirvelee varsinkin oikealta puolelta ja myös valkovuoto on lisääntynyt.. Toivon niin plussaa!!! Myös naamassa oli aamulla finni. Ovulaatiosta ei hajua, mutta rintaolot tuntuu niin oudolta.. On myös jotenkin painavemman oloiset. Mulla ei kierto säännöllinen niin taidan testailla joskus viikon päästä.
Onko muilla ollut rintatuntemuksia vaikkei oliskaan raskaana? Tuntuu vähän kuin kihelmöinti tai maidon nousu.. Ja enemmän toisessa rinnassa..
Olen aika hiljakseen seurannut keskustelua ja kuulostellut että mitä tässä kropalle tapahtuu. Keskenmenon jälkeenhän menkkojen pitäisi alkaa 3-6 viikon kuluessa, viimeks meni 5 viikkoa ja 5 päivää. No, kuus viikkoa tuli täyteen perjantaina, tänään CB:n digitaalitestiin Raskaana 1-2 viikkoa!
Nyt täällä ollaan sitten taas sekä superonnellisia että kauhuissaan. Näistä kahdesta keskenmenosta kun on opittu se että raskaana oleminen ei todellakaan tarkoita että saisi lapsen... Mutta voi miten toivon, toivon, toivon tälle kertaa parempaa onnea!
Naurettiin kyllä miehen kanssa aamulla että eipä meillä ainakaan mitään hedelmöittymisongelmia ole, tää on nyt kolmas raskaus reilun puolen vuoden sisällä.
Mutta mites sit tästä eteenpäin, en vielä osaa sanoa. Tekisi mieli soitella neuvolaan heti huomenna, mutta toisaalta mielellään myös odottelisin nyt muutaman viikon että onhan kaikki kunnossa - ekalla neuvolakäynnillä kun innostuu aina ihan hirveesti ja sen jälkeen se keskenmeno on ihan kauheeta, joku on jo puhutellut äidiksi ja isäksi ja on varailtu ultrat ja kaikki. Se on kyllä varmaa että tällä kerralla mennään varhaisultraan, haluan nähdä että onks siellä lähtökohtasestikaan kaikki ok.
Muille plussanneille hirveästi onnea myös!
Koitin tänne postata kännykästä jo aiemmin aamupäivällä viestiä mutta näköjään ei tullutkaan tänne :( Tyhmä mobiiliversio...
No, negahan täällä tikkuun tuli kuten odotinkin. Senkin takia että kuten Cecilja sanoi, niin aikaisin olemme osa liikkellä.
Yö meni heräillen milloin mitenkin aidontuntuiseen positiivinen tulos tikussa-uneen :D Eli täälläkin alitajunta kyllä odottaa plussaa kovin malttamattomana. Päällepäin vain pyrin pitämään itseni viileänä ja olla antamatta itseni liikaa viilliintyä ajatuksesta. Muuten tulee kaikesta muusta ihan toissijaista toimintaa ja keskityn liikaa vain vauvatoiveeseen.
Melkein eilen jo tuntui kuin menkat oisi tulossa ja mietinkin melkein että turha testata kun niin vahva menkat-tulossa -fiilis oli. Mutta ei kyllä ole enää, höh.
Voin päivittää listan, hetki pieni!
Cecilja: luin jostain, että endo vaikuttaa myös kiinnittymiseen. Se vaikuttaa tosi moneen asiaan vaikeuttaen raskaaksi tuloa. Ja lisäksi on vielä niin hankala todeta, joskus se voi näkyä ultrassa, mutta harvemmin. Mullakin se todettiin vasta tuossa tähystyksessä ja munanjohtimet olivat silloin tukossa. Sulla on kyllä hyvä kun ne ovat ainakin auki! Mutta ei tosiaan mahdotonta ole saada lapsia, vaikka endo todettaisiinkin. Tuolla päiväunilla siitä on yksi todiste! Niin sitten siitä hoitoon hakeutumisesta tuonne julkiselle puolelle: kyllä mun mielestä kannattaisi hakeutua, ettehän te siinä mitään menetä, jos ilmoittaudutte jonoon. Ja tosiaan rahat säästyy. Itse kävin julkisella puolella nuo hoidot silloin aikoinaan. Täällä se ainakin toimii todella hyvin ja mielestäni oli aika nopeaakin toimintaa, että ei kauhean pitkään tarvinnut odotella.
Carita kp11/? Yk4
Täällä alkoi menkat isänpäivän kunniaksi! Ei muuta sanottavaa!
Äiti11 (36v.) kp1/28 ya 08/13, km 05/14 ja 10/14
TILANNE 9.11.
Lajori (24v) kp 37/28 yk2 testi 1.11 ja 2.11. nega, 8.11. testi?
Hopehope (21v) kp 36/30-38 yk7 7.11. testi nega
Louise82 (31v) kp 36/24-27 yk2 km jk - mikä tilanne?
Eitne (30v) kp 33/33-49 yk3
Anndikke (22v) kp 31/33 yk5?
Muskottipähkinä kp 30/~32 yk3 testi 9.11. nega
JCK (34v) kp 30/26 yk12 - mikä tilanne?
Yossuko kp 30/32-36 yk10
Josefiina 87 (27v) kp 29/28 yk4
Ahaaa kp 29/30 ya 11/13, km 02/14 ja 07/14, kem 10/14 testi 6.11
Yennaf (27) kp 29/28 yk6
Elowena (29v) kp 27/30 yk3 (yk1 km jk) testi 9.11. haalea haamu?
Hope2015 (29v) kp 27/27-31(-48) yk?
Nokkosperhonen86 kp 27/27-30 yk 1
Cecilja (31v) kp 26/28-29(33) yk13
Haaveilija86 (28v) kp 24/28 yk9
Haahulija86 kp24/26 yk2
Mimsuli (30v) kp 23/31 yk7
Hormonihirviö (20v) kp 23/31 yk5, kem 10/14
Tipsuli (31v) kp 22/21-36, yk2
Miiisu (19v) kp 21/? yk15
Nepala kp 20/28-30, yk3
Yemk (20v) kp 19/28, yk2
Kia79 (35v) kp 19/25-29 yk4
Mesenius (31v) kp 19/29-35 yk1 kkm jk (9/14)
Dimou (25v) kp 18/? yk4
Illusia86 (28v) kp 16/35 yk2
Lefemme (28v) kp 16/26-29 yk4
Legolatar (27v) kp 15/32 yk6
WilmaQ (26v) kp 14/27 yk3
Xara kp 14/31-33 ja yk 4
Kaziska (36v) kp 13/26-28 yk5
Alinka (30v) kp 13/28-31 ya 7/14
Adalmiina09 kp 13/25-29 yk6
Exile (28v) kp 12/30-33 yk8
Töpötin (23v) kp 12/34? yk2
Nera (34v) kp 12/31-41 yk8
Pia87 (27v) kp 12/26-30 ya2012, km rv12 2/14
Jenviko (31v) kp 11/28-30 yk12
Carita87 (27v) kp 11/? yk4
Nuppunella (33v) kp 11/30-35 yk6
Mymmeli89 (25v) kp 11/32 yk4
Huolestunut Ensiyrittäjä (20v) kp 10/30 yk1 km jälkeen km 10/14
Heinähaave15 (26v) 9/28-33 yk2
Trooppinen tuuli (32v) kp 9/? ya 1v9kk
Enninkeri (27v) kp 8/26-32 yk17
Airi (31v) kp 7/27 yk5 km jk
Sminkki (23v) kp 6/? yk2
Luonnonlapsi79 kp 5/28-30 yk2
Delfi (24v) kp 5/29 yk2
TildaDee (38v) kp 4/26 yk6
Orchid87 (27v) kp 2/26 yk7
Äiti11 (36v) kp 1/29 ya 08/13, km 05/14 ja 10/14
Tipi87 (27v)
ODOTTAA SELKEYTTÄ KIERTOON: Minea92071 (25v) yk1, Mikka (20v), Timuli (24v) yk1 tai 2, Sandybell (33v) aika varattu kierukan poistoon, Tiikerikuu (27v) yk4:sta kkm rv9 10/14, Vaimomamma89 (?) km rv11 10/14, Katav,
KUULUMISIA ODOTELLAAN: Annhaa (24v) ya 7/13, T Sirbis (32v) ya 2/14, Tiuku89 (25v) yk5,
SYYSKUUSSA PLUSSANNEET: Kuumeilija91 yk3, Niiskuneitii yk4, Nelekas yk2, Jelevel yk?, Hemapa yk?, Nais Nokkonen yk6, Toiveikas Optimisti ya2012, Huolestunut ensiyrittäjä yk2, Alissa6 yk4, Tiikerikuu yk4, GrazyMay yk3 km jk, Mama-89 ya 9/13 km 3/14, TS yk1, Kukkaistyttö88 yk7 km jk yk3, Mimmutti yk2, Milanella yk1, Tuulianniina yk4
LOKAKUUSSA PLUSSANNEET: JokoNyt (32v) yk 13, Vimi (23v) yk1, Inka M (23v) yk4, Academia (25v) yk9, Pistaasi123 (<40v) yk3, Selva (37v) yk5, Lili82, Toggolino (39v) yk 11 (km 08/14), Pirtsuliini (38v) yk1
MARRASKUUSSA PLUSSANNEET: Nanna Ida (30v) yk5, Nelmis yk9, Haaveilija90 (24v), Anna Mai (27v) ya11/13, Chummy (25v) yk1
PLUSSARYHMÄT: http://www.vauva.fi/keskustelu/4265747/ketju/yritys_paalla_2014_plussanneet tai suljetussa ryhmässä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.
Onnea plussanneille!!! Wohou, tästä marraskuusta taitaa tulla ennätyskuukausi! Haamuilijoille vahvistumista viivoille. Ja muillekin aikaisin negat testanneille, malttakaa vielä muutama päivä!
Äiti11, iso halaus ja pahoittelut menkoista. Kyllä sulle soisi jo sen raskauden, on pitkä matka takana teillä. Voimia seuraaviin päiviin.
Tervetuloa uusille, jos en ole kerennyt/muistanut aiemmin toivotella!
Omaa napaa: Taitaa tältä kierrolta ovis myöhästyä. Näillä main alkaa jo ovislimat, mutta nyt ei vielä merkkiäkään. No, onhan tässä vielä aikaa! Makuuhuonepuuhailut ollaan kuitenkin jo aloiteltu, hihihih!
Wau mikä määrä plussia. Paljon onnea heille ja toivotaan parasta !
Tipi87:lle lämpimästi tervetuloa tänne piinailemaan, toivottavasti vierailu jää lyhyeksi ;) Täällä oppii huimasti uusia asioita, ja oppii tarkkailemaan kehoaan ihan uudesta näkökulmasta !
Oma kierto taitaa taas venyä, eikä ihmekään kun stressi taso taivaissa, muun kuin vauvan takia. Elämä heittelee ja anoppi yrittää pomputtaa minua ja miestäni oman pillinsä mukaan, huoh. Harkinnassa siis muutto pois mieheni lapsuuden kodita jossa nyt asumme... Omaa napaa vielä sen verran että muutamana päivänä tullut ihan järkyttävät menkkamaiset kivut, jotka kestäneet muutaman minutin ja sitten ei mitään. Valkovuotoa aivan järjettömän paljon ja halut aivan mielettömät. :D ihan hullua.. :D
Torstaina taisin negatiivisen testin saada, ja sen jälkeen mielessä pyörii jatkuvasti ajatus siitä että jo puolen vuoden päästä mahdollisuus lapsettomuus tutkimuksiin, miksi ? Terveitä viriileja nuoria, perusterveitä ja hyvällä ruokavaliolla sekä liikunnalla höystettynä. Elämä ei siis välillä kohtele hyvin.. Ensi vkl baarireissu tiedossa, jos ei menkkoja kuulu siihen mennessä niin to-pe akselilla uusi testi..
Hopehope kp ihan liikaa/30-38 yk7
Hei taas naiset!
Kirjoittelin tänne palstalle joskus syyskuussa. Totesin silloin innoissani, että mies "oli luvannut meille vauvan". Muutaman päivän päästä tästä mies kuitenkin totesi pelleileensä.. Vuoden vauvakuumeilu laski siinä vaiheessa erittäin rajusti ja pelkkä ajatus vauvasta ärsytti. Luovuin väkisin vauvahaaveista ja lopetin vauvasta puhumisen miehelleni. Eilinen oli kuitenkin yllätyksiä täynnä: Mieheni aloitti täysin vakavissaan ja oma-aloitteisesti keskustelun vauvan yrittämisestä. Varmistelin varmaan miljoona kertaa, että hän on tosissaan, ja kyllä, nyt näyttää siltä, että meilläkin todella aloitetaan pienokaisen yrittäminen!
Ette todellakaan usko, kuinka ristiriitainen olotila minulla tällä hetkellä on. Voisiko meistä todellakin tulla vanhempia? Ja haluanko sittenkään? Olenko valmis koko ruljanssiin? Samaan aikaan olen innoissani ja peloissani.
Keskenmeno ja pahoinvointi pelottavat. Valmistun keväällä ammattikorkeakoulusta, joten nyt olisi edessä puolen vuoden harjoittelujakso. Mitä jos voinkin koko raskauden ajan niin huonosti, etten voi suorittaa hyväksytysti harjoitteluitani saati sitten valmistua ensi keväänä...Liikaa kysymyksiä selvästikin pyörii päässä :)
Viimeiset pillerit vetäsen nassuuni tiistaina. Apua <3
Elmonsteri 23v
Kp 30 ja yk 10. Eilen tein laimeasta iltapissasta sofi one step (Herkkyys 10 mlU/ml) testin ja näytti haamujen haamua. Tänä aamuna tein aamupissasta ja ihan aavistuksen vahvempi haamujen haamu oli. Oon tehny kuluneen vuoden aikana niiiin monta negaa että kyllä tuo oli erilainen kuin ne aiemmat. Aattelin oottaa torstaihin jos vuoto ei ala ja käyvä sillo ostamassa apteekista testin. Voihan tuo kuitenkii olla kemiallinen raskaus tai erittäin varhainen keskenmeno lähestymässä. Mitään muuta kuin valkkaria ei oo näkyny vaikka välillä on aika vahvoja menkkatuntemuksia.
Katotaan kuinka käy.. :)
Liittyisin mielelläni keskusteluun. Itselläni on km kulunut maanantaina vasta 2 viikkoa tai oikeastaan se jouduttiin keskeyttämään lääkkeillä, koska ei itse mennyt kesken. Raskaus oli kuukautisten mukaan laskettuna vkolla 10, mutta kierto oli normaalia pidempi joten vähentäisin siitä ainakin 1viikon. Kävin yksityisellä varhaisultrassa jossa todettiin ettei sykettä näe eikä kuulu, alkio vastasi 6+1 ja viikko tuosta sain lääkkeet. En siis vielä tiedä kiertoani tai milloin menkat alkavat, mutta niitä odotellessa. Km oli hyvin raskas kokemus ja eniten pelkään että se toistuisi seuraavassa raskaudessa. Jos joku haluaa jakaa kokemuksia ja tuntemuksia km kokeneena, niin mielelläni jakaisin niitä..Montaa ryhmää en asiasta löytänyt.
Oletteko juoneet sitä greippimehua joka päivä ja minkä verran? :) Taidan itsekin kohta aloittaa sen juomisen, jos se johonkin auttaisi.
Voi mahtavaa miten paljon marraskuu on tuonut plussia tänne!! Onnea valtavasti kaikille ja tarrasukkia pikkuisille!
Ihanaa Elmonsteri että pääsitte miehesi kanssa "samalle sivulle"! Nyt vaan yritystä putkeen ja heität syrjään kaikki "entä jos"-huolet. Kyllä niitä ehtii murehtia ja miettiä sit jos on tarvis! :)
Nyt pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä, että nämä "hätähousutestaajatkin" (johon allekirjoittanutkin on väliin syyllistynyt...) saavat vihdoin sen plussan testiin!
Omanapailu: Sain tänään superselkeän plussan ovistestiin!! :) Käytössä Davidin testit ja nyt kaksi kiertoa niillä testanneena oon saanut molemmissa tosi selkeän plussan. Ihmettelin tosin alkuun, kun kontrolliviiva näytti aina aika haalealta. Pregchekin liuskoissa on mun mielestä vahvempi jo se kontrolliviiva. Mutta näyttäisivät toimivan ainakin mulla.
Tänään päästiin peittojakin heiluttelemaan,mutta pää kelaa kaikkia raskautumista heikentäviä seikkoja ja pelkään, että on tullut pilattua mahdollisuudet tässä kuussa, blääh! Eilen tuli vietettyjä ystävän nelikymppisiä alkoholeineen, viikko sitten isäntä juhli alkoholinhuuruisen viikonlopun saunaillassa, olen joutunut hoitelemaan alakertaa menkkojen jälkeen phta tasapainottavalla voiteella (sori nää yksityiskohdat...) ja sekin voi vaikuttaa siittiöiden selviämiseen... Niin ja sitten oli pakko ottaa burana yöllä kovaan päänsärkyyn, kun paratabs ei vaan auttanut. Ja huomenna isännän iltavuoron takia ei ole mahdollista varmennella talletusta vaan se jää nyt vaan tän päivän varaan. Ärsyttävää, kun joutuu miettimään näitä asioita...miks ei vaan osais ottaa rennosti ja antaa lapsen tulla sit kun tulee?!
Ja sit tuo endo kummittelee myös täällä...äidillä on se todettu ja se lienee jossain määrin periytyvää. Lisäksi nyt vuoden aikana mulla on ollut varmaan kymmeniä hiivatulehduksia, joille gynekään ei sit enää lopulta antanut mitään lääkettä..outoja vatsakipuja, jotka tosin ei mielestäni liity kk-kiertoon, mutta kun tämä raskautuminen on nyt toiveissa eilä vielä ole tärpännyt niin kaikkea sitä pohtii...liikaa!
Täytyy yrittää nyt sitä zen-tilaa ja vaan odottaa...
OmmmmmmmmNera ommmmmm... Kp12/31-41 yk8 ommmmmmmmmmmmmmmmm...
Peukut pystyssä Elowena, että haamujen haamusi olisi plussa ja sitkeä sellainen.
Tsemppiä myös teille, jotka aikaisen negan testasitte, toivotaan että muuttuvat vielä plussiksi :)
Suuret onnittelut plussasta Anna Mai! Kumpa kaikki menisi nyt hyvin. Itsellä takana vain yksi keskenmeno, joten en osaa edes kuvitella miten pelottava tilanteesi on kahden keskenmenon kokeneena. Onnittelut myös sinulle Yossuko :)
Äiti11: Pahoittelut menkoista! Harmittaa hirveästi puolestasi :( Voimia teille!
Tervetuloa Tipi87 ja Nita85!
Km kokemuksia: Itselläni kekseytyneestä keskenmenosta nyt seitsemän viikkoa. Olin viikolla 12 ja todettiin, että alkio vastasi viikkoja 8+6. Minulla lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut täydellisesti ja jouduin vielä kaavintaan kuukausi keskenmenon toteamisesta. Keskenmeno oli ihan hirveä asia varsinkin ensimmäiset pari päivää, mutta yllättävän nopeasti olen henkisesti toipunut. Oloani helpotti se, että meillä on jo 2,5v tytär, joten hänestä sain voimia päästä asian yli. Nyt tuntuu jo jotenkin epätodelliselta ajatella, että olin edes raskaana. Ja lähinnä olen helpottunut, että keskenmenon hoito on vihdoinkin ohi ja voin jatkaa yrittämistä. Menkat alkoivat 5 viikon kuluttua ensimmäisistä Cytoteceistä ja nyt kierto puolessa välissä. Kovin toiveikas on olo :) Kovasti voimia sinulle ja miehellesi! Jokainen kokee nämä asiat omalla tavallaan. Minulle ihan vain aika on auttanut todella paljon.
Mesenius kp 19/29-35 yk 1 kkm jälkeen
Pakko korjata...siis käyttämäni ovistestit on One Step-nimisiä...sekotin tilauksen yhteydessä saatuihin lahjustesteihin, jotka on Davidin raskaustestejä.
Nera
Nera, One Step ei ole varsinaisesti mikään testimerkki, se kertoo vain testin "helppokäyttöisyydestä", valmistajia on montaa erilaista. Onnea kuitenkin ovisplussasta!! :) Ja kuulostaa tutulta tuo että ei voi ottaa missään kierron vaiheessa rennosti. Mä otin kuitenkin pari siideriä tänä viikonloppuna kun haamut hävis ja vitutti niin paljon :D Pakko yrittää vaan ottaa rennosti välillä, eihän tästä muuten mitään tule. Sama juttu särkylääkkeiden kanssa, joskus on vaan pakko ottaa sitä buranaakin, eihän siitä mitään tulee että kivuista kärvistelee, tuskinpa sekään tekee hyvää kropalle...
Elowenan haamulle toivon HURRRRJASTI vahvistumista! <3
Ja Äiti11, tähdätäänkö yhdessä joulukuun plussaan? :)
Täällä oli kyllä taas yks hullunmylly viikonloppu, ensin haamua ja sitten taas puhdasta negaa (heitän sorsaa noilla Sofeilla, ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO NIITÄ!!!) joko oli feikkihaamua tai sitten oli taas jotain kiinnittymisen yritystä. Eilen siis testasin ihan täysin plankon eli tiedä häntä... Kiinnittymisen yritys selittäis toisaalta taas selkeät raskausoireet siellä dpo9-11. Mutta mikä on kun ei tartu kiinni?? Siihen otan vinkkejä vastaan enemmän kuin mielelläni.
Mä tutkiskelin joskus vuosi sitten kun yritys oli alkanut niin miten vhh parantaa raskautumisen mahdollisuuksia. Luin monesta eri lähteestä että verensokerin heittelyt saattaa estää munasolun kiinnittymisen kohtuun. Kuulostais hullulla tavalla ihan järkeenkäypältä joten jätän sokerit ja valkoiset viljat kokonaan pois tän seuraavan kierron ajaksi. Kunhan se kierto nyt vaan alkaisi ensin, tänään jo dpo16!
Mutta joo, sylintäydeltä onnea kaikille plussanneille!! <3 Marraskuun lista pitenee hyvää vauhtia. Toivottavasti joulukuullekin riittäisi niitä että pääsisin mukaan iloitteluun :D
Ahaaa kp 1/30 ya 11/13, km 02/14 ja 07/14, kem 10/14 (tosiaan toivon että tänään ne hanat aukeaa)
Elowena, samankaltaisia uuttisia täältäkin.
Äsken heräsin ja tein sen testin. Ei siinä hyvällä tahdollakaan näkynyt kuin yksi viiva. No, toivoa ei ole vielä menetetty, koska kuukautistenhan "pitäisi" alkaa vasta parin kolmen päivän päästä. Tällaisina hetkinä toivoisi, että olisi lyhyempi ja säännöllinen kierto...
Pitänee kai alkuviikosta alkaa kerätä greippivarastoa seuraavan kierron varalle. Jos testi näyttääkin positiivista, syötän puolet greipeistä miehelle :D
Muskottipähkinä (25v) kp 30/~32 yk3