Venäläiset naiset ovat kauniita
Venäläiset naiset ovat kauniita ja naisellisia, toisin kuin elähtäneet suomalaiset siiderivalaat. Olenkin menossa naimisiin kauniin venäläisen naisen kanssa. Olkaa vaan ihan rauhassa kateellisia, meikällä alkaa luksuselämä kohta!
Kommentit (40)
Haha, kyllähän se alussa tuntuu siltä. Ne on oikein enkeleitä kunnes saavat miehen koukkuun ja sit muutaman vuoden päästä voikin rauhassa nyhtää rahaa evääkään liikauttamatta. Mun lähipiirissä on paljon venäläisen kumppanin ottaneita ja syvästi sitä katuneita parin vuosikymmenen päästä. Silloin toivot ottaneesi kumppanin joka käy töissä ja laittaa rahat yhteiseen kassaan eikä itseensä.
Itse en haluaisi venäläistä naista, mieluummin länsimaisen. Mutta jos olet rikas niin anna mennä vaan.
Nyt Mä Olen Kateellinen. Menen kateellisena juomaan lasin vettä.
Miten se naimisiinmeno tekee sinulle luksuselämän? Asuuko tuleva vaimosi nyt Venäjällä vai asutteko muuten erillään? Jos asutte nyt yhdessä, niiin minua kiinnostaa kovasti, miten sinun elämäsi naimisiinmenosta muuttuu.
Nyt mä ymmärrän miks mua aina ulkomailla luullaan venäläiseksi, mä oon niin kaunis!
Tää on kanssa tosi säpäkkä emäntä
Pyydän Putputinta noukkimaan sut rajojensa sisälle ennen matkustuskieltoa. Sitten saat vapaasti painaa niitä niin kauan kunnes olet vainaa. Who cares.
Ennemmin haluaisin keskieurooppalaisen naisen kuin venäläisen naisen. Minusta se on paljon mukavampaa, että nainenkin olisi länsimaasta ja länsimaalaisesta kulttuurista, niin ei tule niin paljon kulttuurieroja. Keskieurooppalaiset naiset ovat usein myös varakkaammista oloista lähtöisin ja paremmin koulutettuja kuin venäläiset, joten he eivät ole rahan perässä kuten venäläiset. Minuun vetoaa keskieurooppalaisten naisten aitous, hyvät sosiaaliset taidot sekä ystävällinen käytös. Olisi paljon enemmän yhteistä niiden kanssa, kuin venäläisten naisten kanssa.
Joku yksi ja sama henkilö avaa aina uuden ketjun tästä aiheesta noin kerran päivässä.
ehkä ovatkin. mutta heillä on erittäin rumat vaatteet, oikein tanttavaatteet...
Mun mielestä venäläiset naiset näyttävät pääosin Putinilta drag-vaatteissa ja meikeissä. Tai sitten maatuskoilta. Ei ne niille kasvonpiirteilleen mitään voi.
Siinä on kohta luksuselämää riittävästi kun venakkosi roudaa koko sukunsa teille asumaan ljudmila mummosta lähtien joka tekee kaalikeittoa joka päivä ja SINÄ JOUDUT MAKSAMAAN KAIKEN.
Venäjällä kun käyn täytyy sanoa että normi maatuskat on kyllä rumia, läskejä ja pukeutuvat huonosti, mutta rajan takana asuu ihmisiä niin perkeleen paljo , pietarikin on miljoona kaupunki, siellä kyllä varakkaalla on irinoita jonossa valittavana.
Ihmettelen kovasti, mitä tämä venäläisnaisten kuuluisa "naisellisuus" itse asiassa on? Ainakin Joensuun seudulla vierailevat venäläisnaiset ovat melko tavallisen näköisiä. Käyttävät toppatakkeja ja lenkkareita ja käyvät ostoksilla SPR:n Kontissa.
Joskus kyllä näkee venäläisiä naisia korkeissa koroissa. Yleensä näillä superbeibeillä on käsipuolessa verkkariasuinen venäläinen ukko. On hassun näköistä, kun naisella on hame ja korkkarit ja miehellä Adidas-verkkarit.
Voin venäläis sukuisena kertoa sinulle että tuleva morsiammesi ei piittaa sinusta millään tavalla hän on vain rahan perään niinkuin kaikki venäläiset :)
Miksi naiset olisi kateellisia sinun naimisiinmenostasi? Varmaan olisi kannattanut kirjoittaa aloitus jollekin miesvaltaiselle palstalle.